IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BMW потвърди – i8 ще бъде с 3-цилиндров мотор

Агрегатът на хибрида ще се сглобява в завода на германците в Англия

BMW потвърди – i8 ще бъде с 3-цилиндров мотор

BMW официално потвърди това, за което се говореше от доста време. Серийната версия на на концептуалния модел i8 ще разполага с 3-цилиндров бензинов агрегат, който ще се сглобява във фабриката на баварците в Халм Хол (Англия).
BMW потвърди – i8 ще бъде с 3-цилиндров мотор
Официални характеристики на двигателя не бяха съобщени, но се очаква той да бъде същият, който е на концептуалният модел – трицилиндров турбомотор с обем 1.5 литра и мощност 220 к.с., който е допълнен от електромотор с мощност 170 к.с. Това дава комбинирана мощност о 353 к.с. и въртящ момент от 550 Нм. Благодарение на тази комбинация автомобилът ускорява от 0 до 100 км/ч за по-малко от 5 секунди. Максималната скорост е 250 км/ч, а само на електричество i8 може да измине 35 км.

„Миналата седмица нашият завод в Англия отбеляза производството на 3-милионния си двигател – заяви един от шефовете на BMW Ян Роберстън. – Той играе важна роля в бъдещите планове на BMW и в стратегията за устойчива мобилност на новите ни модели. Най-новият ни 3-цилиннров агрегат ще даде възможност на BMW i8 plug-in hybrid да задеде нови стандартни при спортните автомобили. Основното при тях е динамични характеристики, съчетани с водещи в индустрията нисък разход на гориво и ниски нива на въглеродни емисии”.

Тагове: bmw i8 plug-in hybrid
0 от 500
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    goiko ( преди 13 години )
    Малко не ми е ясна идеята, много скъпа спортна кола с карбонова каросерия и с 3 цилинров мотор?!? Иначе електродвигателите са с много по-добри характеристики от ДВГ, двойно по-високо КПД и тн ама тея акумолатори след някоя друга година кво прайме с тях, щото те са като на ГСМ след някоя друга година на ***.
  • #7
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    taq kola-kartinka q duvchite ot kakto sushtestvuva R8... kato nqkakuv fantom e...
  • #6
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Те само тестват,а като отидеш да купуваш само тракащи дизелаци.Кво стана с е-трон?Тази година щеше да излиза нали.Тази кола дето харчи 1/100 е има само във фантазиите на и придворните им спосания.Били тествали и уж щяла да излиза еди кога си.А къде са им дизеловите хибриди с които щяха да преборят Приус.И за какви хибридни аудита и поршета говориш?Ти тестовете им гледал ли си ги да видиш колко харчат?Само при ВАГ хибридните модели харчат повече от нормалните.хахаха
  • #5
    3 rate up comment 5 rate down comment
    бавареца ( преди 13 години )
    ВАГ може да си го плюете - пука му. 1 литровата кола XL1 си я тестват и май 2014та е на пазара - на далече по ниска цена от това и с разход 1л. ако това не е технология то хибридното порше 918 би следвало да ви свърши работа. или аудито дето има голяма вероятност да спечели 24 Ле Ман в неделя.
  • #4
    4 rate up comment 0 rate down comment
    бавареца ( преди 13 години )
    за тая кола ли писаха че ще струва доста над 100к евра? ами мерси. ако имам свободни 1 милион може да си помисля да си я купя.
  • #3
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Абсолютно съгласен с Ценител.Веднага давам пример с ВАГ.Години на ред тръбят за какви ли не работи и когато наближи времето да изкарат "великото" си творение все се намира причина да не излезе.Истината е че са технологични джуджета спрямо иновативните автомобилни компании.
  • #2
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Cenitell ( преди 13 години )
    Много е хубав,много напредничев,но и много време го гледаме-за много фирми концептите са "оръжието" за омаловажаване реалните постижения на конглокентите.
  • #1
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Много добре звучи,но само да не остане всичко на книга.Нищо не споменават за евентуалният разход на гориво.