IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

И Lexus ще изкачва върха

Компанията избра бензинов автомобил за състезанието

И Lexus ще изкачва върха

Pikes Peak International Hill Climb е едно от най-популярните автомобилни състезания в света.
И Lexus ще изкачва върха
В него се включват водещите автомобилни производители със специално създадени машини. Тестовете вече са в разгара си, като в тях участва и машина на Lexus.
И Lexus ще изкачва върха
Болидът IS F CCS-R няма почти нищо общо с обикновен автомобил. В каросерията му преобладават карбонови нишки, а стъклата са от поликарбонат. Благодарение на това машината е "отслабнала" с около 300 кг. Двигателят е 5.0 литров V8 с мощност 422 к.с. и 503 Нм въртящ момент. Задвижването е на задните колела и се осъществява с 8-степенна автоматична скоростна кутия.
И Lexus ще изкачва върха
Още за Pikes Peak International Hill Climb
 

0 от 500
  • #6
    1 rate up comment 0 rate down comment
    123 ( преди 13 години )
    Повече от ясно е, че не гонят победата в крайното класиране, а в някой от класовете(близък до серийните). иначе трябва да си от друга планета да мислиш че с такава кола , можеш да победиш коли създадени от нулата , специално за това състезание. (като споменатото Сузуки) . Само за инфо , има и клас "електрически задвижвани автомобили", при който победителя дава времена два пъти по-бавни от победителя в крайното класиране.
  • #5
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Cenitell ( преди 13 години )
    Да поясня-опастните завои са на участъци макадам със завои над страхотни пропасти и разреден въздух-доп. предизвикателство за двигателите и за пилотите.
  • #4
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Cenitell ( преди 13 години )
    Трасето на Пайкс Пик има опасни със завои отсечки,за които е подходящо 4х4,каквото пък Лексус имат в модела им 350 AWD (само в САЩ и Япония). Предполагам,че предпочитат драстично олекотения вариант на CCS-R (Circuit Club Sports-Racing а на волана някой бог на дрифта!
  • #3
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Не е задължително колата да е 4х4.Ако не е асфалт да,но в случая на това състезание пътя е чудесен и задното може да разгърне възможностите си.При сухо време и добра настилка задното е по-добро и по-бързо взема завоите.Доказано!Освен това състезанието е за изкачване,което дава допълнително приемущество на задното,защото тежестта на колата се пренася назад и помага за по-доброто сцепление.При драг,лоша настилка със завои,лошо време,дъжд,сняг,кал двойното задвижване е за предпочитане.
  • #2
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Cenitell ( преди 13 години )
    Затова са пребоядисали Лексус-а - флагманът на Тойота!:)
  • #1
    19 rate up comment 2 rate down comment
    Cenitell ( преди 13 години )
    Учудващо ,че с Лексус със стандартния двигател на IS-F, ще участва,като се има предивд, че последният победител-японецът Таджима, го спечеил със Сузуки SX4 с 910 к.с.Нещо са намислили, ама не казват! :)