IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Хюндай Санта Фе/Hyundai Santa Fe

+ Много добро отношение цена/качество, достатъчно пространство, нормални седалки- Ниски възможности на "оф роуд" терени, голям кръг на обръщане, индиректен волан, слаби спирачки

Хюндай Санта Фе/Hyundai Santa Fe
История на модела11/00 Представяне на модела. Два бензинови мотора: 2.4 литров с 146 к.с. или 2.7 литров V6 с четиристепенен автоматик и 173 к.с. ABS и четири еърбега - серия. Малкият мотор може да бъде и само с предно предаване.7/01 Нов 2.0 литров комън-реъл дизел с 113 к.с. и с предно или 4*4 предаване. С модела Санта Фе корейците влязоха успешно в SUV-сегмента. Това "дългокрако комби" е една от най-добрите в ценово отношение възможности да се кара модерен SUV. Дори дизайнът му да не ви харесва особено, не са много упреците, които могат да бъдат казани по адрес на Санта Фе. Тъкмо напротив: много място, удобни седалки, допустим товар за теглене 2.3 тона (без перманентно 4*4 само 1.9 т) говорят в полза на корееца. При потеглянето помага късата първа скорост или пък автоматикът, който е сериен при 2.7 V6 и опция при дизела. Няма отделно превключване на предавките за  трудните терени, а ниският под на автомобила и хубавите лети джанти допълнително ограничават обсега на приложение. На нормална улица Санта Фе подканя към спокойно придвижване. Автомобилът успява да поддържа относително чиста права линия, но воланът е индиректен. Дизелът изпитва доста трудности с тежката 1.8 тона каросерия, но е единственият търсен мотор, ако се мисли и за препродажба. Най-често срещани повредиМотор: някои случаи на скъсани ангренажни ремъци (бензин 01 г.), течове от комън-рейла при дизел (03 г.)Горивна система: дефектни горивни помпи (01 г.)Запалване: смущения в мениджмънта на мотора (01 г.) {moscomment}
0 от 500