Най-новите изследвания на ADAC показват, че финансовите предимства на дизеловите автомобили стават все по-малки. За основа на таблицата е послужила базата данни за цените на автомобилите, като се взима под внимание период от 4 години и се изчислява обезценката на автомобила, разходите за смяна на масло и посещенията в сервиз, както и смяната на гуми. Дългосрочно за база са послужили цени на дизела 1.3 евро/л и на бензина 1.4 евро/л. Тази таблица няма никаква стойност за България, тъй като ние сме една от малкото страни, в които дизелът е по-скъп от бензина!

През 2010 година видяхме за първи път скици на бразилската суперкола Amoritz GT DR7. След това проектът беше забравен и около него не се появи нищо ново. Днес обаче бразилците отново привлякоха внимание, като разпространиха серия от снимки и информация за техния спортен автомобил.
Той има ново име - Amoritz DoniRosset, променен дизайн и още по-мощен двигател. Всъщност двигателят е същият - 8.4-литров V10 от Dodge Viper. Сега обаче той е оборудван с би-турбо система за принудително пълнене и се задвижва от етанол, като развива 1007 к.с. (предишната версия имаше "само" 612 к.с.). Трансмисията е шестстепенна секвенциална Mendeola.
Екстериорът на колата е дело на бразилски дизайнер, който признава, че е бил силно вдъхновен от моделите на Lamborghini и по-специално от Gallardo. Интериорът пък предлага 3 места, които са разположени като при McLaren F1.
Първоначално автомобилът, който е дълъг 4.2 метра и широк 2 метра, е създаден с идеята да бъде произведен в един единствен екземпляр, като подарък. След като е представен пред публика обаче, няколко заможни клиента изявяват желание да го закупят. Сега производителите търсят инвеститори, за да могат да произведат около 50 бройки от тяхната суперкола. Очаква се цената й да бъде около $1 млн.


0