Един от най-популярните футболни клубове в света "Манчестър Юн" подписа 5-годишен договор за сътрудничество с Chevrolet. Сделката бе обявена от автомобилния гигант, а по-късно бе потвърдено официално и английския клуб.
Легендата на "Манчестър Юн" Брайън Робсън и най-опитният играч на тима позират пред автомобил на Chevrolet след сключването на сделката.
"Феновете на "Манчестър Юн" са едни от най-верните в света - отбелязва директорът на глобалния маркетинг на General Motors Джоел Еваник. - Семейството на Chevrolet с гордост ще си партнира с "Манчестър Юн", и е напълно отдадено на целта си да постави хората, които го подкрепят в центъра на своите дейности."
Изпълнителният директор на английския клуб Дейвид Гил допълни, че Chevrolet и "Манчестър Юн" може да са части от две съвсем различни сфери на дейност, но споделят много общи ценности.
"Както клубът, така и автомобилната компания има своя уникална история - наскоро тя навърши сто години, израствайки като глобална марка, продаваща автомобили в повече от 140 държави. Chevrolet също се стреми да бъде най-добрият в своята сфера, и аз съм щастлив да привествам марката като наш официален автомобилен партньор", отбеляза Гил.
А търговският директор на "Манчестър Юн" - Ричард Арнолд, допълни: "С 659 милиона фенoве и последователи на "Юнайтед" по света, ангажиментът на Chevrolet към футбола и плановете му да осигури повече близост на отбора до поддръжниците му са наистина изключително вълнуващи за нас. Това е първият случай в който ние сключваме подобно споразумение с американски автомобилен партньор, а с растящата популярност на клуба и английския футбол в Америка, ние се надяваме връзката ни допълнително да развие тази тенденция."