IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

BMW 7-Series премина през модернизация

Получи обновен дизайн, допълнителни функции и нови двигатели.

BMW 7-Series премина през модернизация

Новото поколение BMW 7-Series е в средата на своя жизнен цикъл, което означава, че е време за така наречения фейслифт. В случая обаче става дума по-скоро за модернизация, тъй като луксозното возило не само получава обновен дизайн, но и е оборудвано с допълнителни функции и нови или модернизирани двигатели.
BMW 7-Series премина през модернизация
Козметичните промени при екстериора засягат LED-фаровете с типичните за марката светлинни пръстени, решетката на радиатора, която вече има 9 вместо 12 ребра, предната броня, страничните огледала и новата задна част, която се отличава с хромирана лента, свързваща двете светлини на задната броня.

Интериорът разполага с нови предни седалки, а за задните места могат да бъдат поръчани отделни кресла, които могат да се адаптират към индивидуалните изисквания на пътниците. Опционалната система за развлечения за втория ред седалки е с нов 9,2-инчов монитор, а новата музикална система Bang & Olufsen High End Surround разполага с мощност 1 200 вата и 16 високоговорителя.

Освен това, обновеното BMW 7-Series разполага с новия мултифункционален дисплей на уредите зад волана, който работи с технологията Black Panel (10,25 инча). Дисплеят може да бъде персонализиран, като изобразява различни данни, по различен начин и в различен цвят, в зависимост от това кой режим на управление е избрал водача - COMFORT, ECO PRO или Sport. В режим COMFORT таблото е със стандартните четири контролни инструмента, при избор на ECO PRO или SPORT информацията се допълва с важни данни, за ефективността или динамичните характеристики на автомобила, които се изобразяват в синьо за ECO PRO или оранжево за SPORT.
BMW 7-Series премина през модернизация
Що се отнася до задвижващите агрегати, те са нови или напълно модернизирани. Благодарение на стандартната 8-степенна автоматична трансмисия и технологии като функцията Auto Start Stop, регенерацията на спирачната енергия и второто поколение на Driving Experience Control с режим ECO PRO и функция Cruising, разходът на гориво е намален с до 25%.

Освен върховия модел BMW 760i с 12-цилиндров двигател и мощност 544 к.с. и максимален въртящ момент 750 Нм, бензиновата гама на BMW 7-Series включва BMW 740i с нов редови шестцилиндров двигател с мощност 320 к.с. и максимален въртящ момент 450 Нм, и BMW 750i оборудван с модернизиран V8 бензинов агрегат, чиито показатели са увеличени съответно с 10 % за мощността до 450 к.с. и 8.5 % за въртящия момент до 650 Нм в диапазона 2 000 – 4 500 об/мин.
BMW 7-Series премина през модернизация
Шестцилиндровите дизелови двигатели на BMW 730d и BMW 740d също се отличават с повишена мощност при намален разход на гориво. Премиера празнува и новото BMW 750d xDrive, оборудвано с новия три-турбо дизелов двигател. Редовият шестцилиндров BMW M Performance двигател, е с работен обем 2 993 см3 и развива максимална мощност от 381 к.с. Това означава, че новият дизелов агрегат постига специфична мощност от 127,3 к.с. на литър работен обем. Не по-малко впечатляващ е и максималният въртящ момент от 740 Нм, който е на разположение още при 2 000 об/мин. Според официалните данни BMW 750d xDrive ускорява от място до 100 км/час за само 4.9 секунди, като в същото време има средно потребление на гориво от едва 6.4 л/100 км и вредни емисии - 169 г/км.

Гамата на обновеното BMW 7-Series се допълва от новото поколение на BMW ActiveHybrid 7. То застава на старта с нов 3.0-литров редови шестцилиндров TwinPower Turbo двигател, генериращ 320 к.с., който замества 4.4-литровия V8 на старата версия. Хибридната система има обща мощност от 354 к.с. (500 Нм максимален въртящ момент), като включва електрически двигател (55 к.с.) и литиево-йонни батерии. Ускорението на ActiveHybrid 7 от 0 до 100 км/час отнема 5.7 секунди, а средното потребление на гориво е 6.8 л/100 км. Вредните емисии на СО2 са в рамките на 158 г/км. Моделът може да измине до 4 километра само на електричество като в този режим може да развива максимална скорост от 60 км/час.

Освен всичко друго, обновеното BMW 7-Series разполага и с модернизирано окачване, което "повишава значително комфортна на возене, гарантирайки още по-висока радост от шофирането".
BMW 7-Series премина през модернизация
Технологиите от портфолиото на BMW ConnectedDrive включват BMW Night Vision + Dynamic Light Spot с разпознаване на пешеходци, незаслепяващият LED асистент за дългите светлини, Driver Assistant Plus с функция Stop&Go, Active Protection с автоматично разпознаване на умора, както и Speed Limit Info с индикатор за забраните за изпреварване чрез разпознаване на символите на пътните знаци.

Тагове: bmw 7-series
0 от 500
  • #14
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Деян ( преди 11 години )
    По принцип, от немските марки съм фен съм на Ауди, но не мога да не призная качествата на БМВ. Най-много ме впечатляват двигателите, за които пише в статията. 381 к.с. от 3 литров дизел си е много сериозно постижение. Евала на германците като цяло - знаят как да правят коли.
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Това че една кола е тежка не я прави лоша...напротив...по-стабилна и по-сигурна е....затова макар и двете марки да са със задно ...през годините БМВ имаха повече проблеми с "плъзгането" от колкото Мерц защото бяха по-леки и със съвсем друго разпределение на тежестта на двигател, походова част и т.н. А и возията на тежката кола обикновенно е по-комфортна според мен ...
  • #12
    3 rate up comment 3 rate down comment
    бавареца ( преди 11 години )
    винаги съм бил фен на бмв. особено преди години най вече на бмв. но напоследък ме кефят и мерц и ауди, особено от както бенгъл развали дизайна на бмв и станаха тежки като мерцове. добре че сега оправят недоразуменията на бенгъл. а ауди все пак прави най олекотените коли в горния и премиум класа и затова също съм им фен.
  • #11
    7 rate up comment 1 rate down comment
    анализатор ( преди 11 години )
    Толкова много изпипани детайли в един автомбил.....Пожелавам на всички да експлоатират такова произведение на изкуството.
  • #10
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Slav78 ( преди 11 години )
    За това BMW е най-скъпата марка в света.
  • #9
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    баварец ти нали беше Ауди фен бе ?
  • #8
    4 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Хайде,хайде, няма да обиждаме Бмв-тата щом са ти любими. На мен не ми харесват,но щом ти харесват-браво.
  • #7
    18 rate up comment 3 rate down comment
    бавареца ( преди 11 години )
    къде е оня експерт по рената дето разправяше че германците не можели да правят коли?
  • #6
    15 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Само задницата ми харесва, предницата прилича на носорог,страничната линия е като преди 15 години, таблото е с много тъмни уреди,а 3 турбини на дизел ще зарадва сервизите.
  • #5
    13 rate up comment 2 rate down comment
    CSL ( преди 11 години )
    яко...