IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

BMW вече е най-скъпата автомобилна марка

Баварците изпревариха Toyota в престижната класация

BMW вече е най-скъпата автомобилна марка

Германският BMW измести Toyota от първото място в рейтинга на най-скъпите автомобилни марки, който се подготвя от британската компания Millward Brown.
BMW вече е най-скъпата автомобилна марка
Компанията Toyota заемаше първата позиция в тази класация от 2006 до 2009 г., а през 2010 г. отстъпи първото място отново на BMW. През 2011 г. японците отново се върнаха на върха, откъдето сега са изместени.

Пред изданието Automotive News бранд-мениджърът на Millward Brown Питър Уолш заяви, че Toyota най-вероятно е щяла да съхрани лидерството си, ако не се бе случило миналогодишното земетресение, както и наводненията, залели заводите на компанията в Югоизточна Азия.

Своите показатели в сравнение с миналата година са подобрили германските автопроизводители - Mercedes-Benz, Volkswagen и Audi. Концернът Hyundai пък става първата корейска марка, намерила място в Топ 10.

Място    Марка        Стойност в млрд.$    Промяна от 2011 г
 
1.    BMW                  24.6                               +10%
 2.    Toyota                21.8                               -10%
 3.    Mercedes          16.1                                   5%
 4.    Honda                12.7                               -11%
 5.    Nissan                  9.9                                  -2%
 6.    VW                        8.5                                +15%
 7.    Ford                      7.0                                   -5%
 8.    Audi                      4.7                                +23%
 9.    Hyundai               3.6                                      -
10.    Lexus                  3.4                                    -7%

Тагове: millward brown
0 от 500
  • #17
    12 rate up comment 7 rate down comment
    анализатор ( преди 11 години )
    Моя позната си купи Тойота Ярис преди три години, нова от магазина. Още на първата година й се обадиха да сменят просвовутия ***. След още година, на два пъти при запалване таблото и светвало като "Коледна елха" и се налагаше да я карат с пътна помощ(за нейна сметка) до сервиза.Цената има значение.....
  • #16
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    весо, ми те чичото и каскена като гледам са интелигентни хора, логично е да не се занимават с тъпо парче като тебе.
  • #15
    8 rate up comment 8 rate down comment
    doc ( преди 11 години )
    Tova ne e"maimunica",a latinica be glupender!Marsh da u4ish za matura,4e matematikata i geografiyata mnogo ti kucat
  • #14
    10 rate up comment 5 rate down comment
    doc ( преди 11 години )
    Toyota + Lexus/Toyota/ e po-skupa marka ,dokolkto moga da smyatam.A tozi veso da ne sa go pusnali ot Karlukovo
  • #13
    7 rate up comment 5 rate down comment
    джиджи ( преди 11 години )
    весо е бесо бе... хаха
  • #12
    6 rate up comment 3 rate down comment
    А80 ( преди 11 години )
    весо айде върви да изстискаш пъпките
  • #11
    11 rate up comment 3 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 11 години )
    Ха-ха, какъв гроб на Тойота бе психар? То бива да си ***, ама това твойто е престъпление. Тойота е най-големия производител за първата четвърт на 2012, ти вече горба й копаеш? Ха-ха-ха-ха. Патологичен случай на скодоумие.
  • #10
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 11 години )
    А Нисан са най-малко на загуба просто защото са най-малко японски бранд и съптветно най-слабо засеганти от цунамито. Елемнтарен, но въпреки това непосилен извод за гладкото мозъче на весо.
  • #9
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 11 години )
    А Лексус не ги мисли. Те са глобален бранд само от 2005 и вече са в топ 10. Напрегни малкото гладко мозъче върху този елементарен факт.
  • #8
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 11 години )
    весо празноглави, кое тук не е ясно? бранд-мениджърът на Millward Brown Питър Уолш заяви, че Toyota най-вероятно е щяла да съхрани лидерството си, ако не се бе случило миналогодишното земетресение, както и наводненията, залели заводите на компанията в Югоизточна Азия.ако не беше земетресението нямаше да са на минус.