IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi - край на една епоха и после всичко отначало

Компанията от Инголщад готви 20 новини до 2016 година

Audi - край на една епоха и после всичко отначало

Компанията Audi, която уверено удържа позициите си в "голямата немска тройка", иска да се откъсне от конкурентите си и в близките няколко години ще им нанесе нов сериозен удар. До 2016 г. инженерите от Инголщад ще пуснат 20 нови модели, модификации и двигатели. Поне това твърди немското издание "Аuto motor und sport", което прави анализ на бъдещите намерения на компанията. 
Audi - край на една епоха и после всичко отначало
Audi A9

Вече се появиха новите поколения на хечбека Audi A3, комбито Audi A6 Avant, както и неговата версия Allroad. След това идват обновеният кросовър Q5, заредена версия на представителния седан A8 - S8 и хибридът Audi A8. Освен това германците подготвят "напомпаното" купе Audi R5, което ще заеме нишата между Audi TT и R8, като то ще излезе и във версия e-tron. Купето ще получи 5-цилиндров мотор.
Audi - край на една епоха и после всичко отначало
Audi R5

След него ще се появи и новият R8, който ще бъде по-лек, по-мощен и съответно по-бърз от настоящия. По-нататък идва ТТ купе, което ще прилича на умалена версия на R8, сочи информацията. То ще бъде с по-големи размери от настоящия модел, но същевременно ще е по-леко, тъй като ще използва новата модулна платформа на Volkswagen - MQB. 

В началото на следващата година ще бъде разширено семейството А3. Първо на пазара ще излезе версията с 5 врати Sportback, а след това и "напомпаната" S3, която ще има мощност от 280 к.с. Следва излизането на седан, който ще се предлага и в хибридна модификация. През 2014 г. ще се появи А3 Cabriolet, а година по-късно - компактен ван с 3 реда седалки. 
Audi - край на една епоха и после всичко отначало
Audi A9

Audi обаче готви изненади не само в компактния клас. Очаква се на салона във Франкфурт догодина немците да покажат голямото купе А9, което е на базата на седана А8. Това е ход, с който компанията от Инголщад ще се опита да наруши монопола на Mercedes-Benz CL в този клас. 

Ще има и новини при кросовърите. Сега Audi разполага с Q3, Q5 и Q7, към които ще се присъединят Q4 и Q6. Първият ще сподели платформата си с Porsche Macan и ще прилича на компактно всъдеходно купе. А Q6, чиято дължина ще бъде около 4.8 метра ще е на платформата на Q5. Двата нови кросовъра ще се излязат най-късно в началото на 2014 г., като ще получат както добре познатите 4-цилиндрови мотори, така и двигатели V6. 

Най-важното събитие за Audi обаче ще бъде през 2014 г. Тогава ще видим новото поколение на А4. Седанът ще бъде на платформата MQB. Моделът ще има голяма гама от мотори, в това число и хибридна версия. Новото А4 ще бъде предимно от алуминий, което ще го направи със 150 кг. по-леко от сегашното. Година след седана ще излезе и комби, а през 2016 г. - А5 Sportback и кабриолет А5. 
Audi - край на една епоха и после всичко отначало
Audi A2

Освен това още догодина ще видим първият самостоятелен електромобил на Audi, който ще получи индекса А2. Има вариант неговото пускане да бъде отложено за 2015 или 2016 г., тъй като немците все още няма подходяща платформа за този модел.

Най-любопитно обаче е какво ще се случи след края на целия този процес, който трябва да завърши през 2016 година? Според немското издание Audi ще пусне напълно нова гама автомобили, като моделният ред ще получи чисто нов фирмен стил. С неговото изработване ще се заеме не кой да е, а главният дизайнер на Volkswagen Валтер да Силва.

*Изображенията са неофициални

Тагове: audi a9 audi r5
0 от 500
  • #24
    5 rate up comment 6 rate down comment
    смяяях ( преди 12 години )
    Според броя от март на АБ , А4 : стабилност-забрави с това ужасно кормилно управление. динамика-с този 1.8 TFSI забрави,с най-слабите показатели в теста комфорт-при вътрешни размери в този клас като на Голф ,думата комфорт е неуместна.Но за сметка на това е скъпа.Който е имал ауди,не е повторил.
  • #23
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    O, mirizma,kato iz4eznat serioznite fenove, i se poiaviava6.Ponito palili prez proleta,6toto zimata ne,a i gumi niama6.
  • #22
    2 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    "Колега..." ясно,*** с 80-ката пак е тук и точи лиги по коли които никога няма да има.Якооо!
  • #21
    7 rate up comment 4 rate down comment
    A U D I R8 ( преди 12 години )
    Колега, да знаеш, че успя всички ни да убедиш!И аз направо ти повярвах.
  • #20
    3 rate up comment 8 rate down comment
    Кико ( преди 12 години )
    И все пак да кажа нещо по статията. Ами за мен тя е БЛА-БЛА-БЛА. Типично за VW group - много шум за нищо. Въпреки всичко признавам, че може само да се учим от техния маркетингов отдел. Как умело създават необходимостта от това да задоволим желанието си и да закупим автомобил от тяхната група.Всеки икономист си пожелава това - да може умело сам да си създава търсенето т.е. потребностите у потребителите.
  • #19
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Кико ( преди 12 години )
    Ееее Доше, липсваше ми! Нещо много си мек даже в коментарите. Я ги подкарай по-сериозно тези немски марки.
  • #18
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Кико ( преди 12 години )
    Браво весо, отговорил си ми. Просто ти се кефя на тийнейджърския ентусиазъм, с който убеждаваш другите.
  • #17
    15 rate up comment 7 rate down comment
    A U D I R8 ( преди 12 години )
    Koйто веднъж се е качил на Ауди друга марка не признава.АУДИ = стабилностАУДИ = динамикаАУДИ = комфортАУДИ = престижАУДИ = сигурностА вие ми хвалите японските котурници. СМЯХ.
  • #16
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Веселяк ( преди 12 години )
    2001 г. - Ауди А2 1.2 TDI е първият "трицилиндров" автомобил с пет вратиАбсолютна идиотщина.А Вартбург 353?
  • #15
    5 rate up comment 9 rate down comment
    Котоошу ( преди 12 години )
    Toyota - най-големите в автомобилостронето.