IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Ултра рядко Lamborghini се продава на търг

Моделът Reventon е оценен на $1.6 млн.

Ултра рядко Lamborghini се продава на търг

Един от най-редките спортни автомобили - Lamborghini Reventon, ще се продаде на търг в Лондон. Машината е част от серия от 20 коли, които бяха разграбени веднага след представянето на модела на автомобилния салон във Франкфурт през 2007 г.
Ултра рядко Lamborghini се продава на търг
Любопитното е, че тогава Lamborghini пуска на пазара общо 19 машини, а 20-ата остави за музея на компанията. Всеки Reventоn притежава уникален номер и това превърща машината в мечта за всеки уважаващ себе си колекционер на спортни автомобили.

Колата, която е единствената от този модел във Великобритания, ще бъде показана на изложението Motorexpo в Лондон, като организаторите на търга очакват тя да бъде продадена за около $1.6 млн.

Ултра рядко Lamborghini се продава на търг
Lamborghini Reventоn прави революция в света на спортните коли още с появата си. Това е най-вече заради външния вид, който е взаимстван от самолетите „Стелт”, каето и от факта, че изцяло е направедан от въглеродни влакна.

Благорадение на 6.5 литровия си V12 мотор, преди появата на
Aventador, това бе най-бързият и съответно най-скъп модел на Lamborghini. Reventоn ускорява от 0 до 100 км/ч само за 3.3 секунди, а максималната му скорост е 340 км/ч.

Тагове: lamborghini reventon
0 от 500
  • #21
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    "са си комбинации на вътрешнозаводски платформи, двигатели и дизайн,оправдаващ емблемата отпред" i koe e loshoto? vsichki koli se pravqt ot metal i plastmasa - znachi vsichki sa gadni stoto polzvat edni i sushti materiali - razbral li sum te?
  • #20
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Абсолютише анонимише ( преди 13 години )
    Винаги се изненадвам, че т.н. икони, основата на стари легенди,са с прекъснато развитие, и възобновени само въз основа на препродадени права и име на марката, така ревностно биват защитавани.Един Лексус си е Лексус отвсякъде, докато Ламбо,Мазерати,Бентли,са си комбинации на вътрешнозаводски платформи, двигатели и дизайн,оправдаващ емблемата отпред!.
  • #19
    9 rate up comment 4 rate down comment
    !!! ( преди 13 години )
    Веско, няма смисъл да се спори с теб, работата е ясна, жив и здрав :)
  • #18
    7 rate up comment 3 rate down comment
    !!! ( преди 13 години )
    Веско, да вземеш да си оправиш правописа...
  • #17
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Cenitell ( преди 13 години )
    Благодаря,анонимни,аз написах 1:1 както го бях прочел,вашето инфо е по-пълно и правдоподобно!А нали сме ценители на истината:)
  • #16
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    tochno taka - suedinitelqt e chasta, koqto e rodila spora. a za onezi pikliuvci po-dolu ste kaja che da imash produkt ot firma, koqto e minala prez krizi, prevrati, rodila se e zaradi intirguvasht spor e neshto mnogo po-cenno ot kolkoto markata Lexus, zatova ednite si pozvolqvat da iskat 1.6 mln a drugite samo mechtaqt za tova.
  • #15
    14 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ламборгини започва своята история от началото на 60-те години, когато Феручо Ламборгини отива да се срещне с Енцо Ферари (собственик на компания Ферари), за да се оплаче от качеството на съединителя на притежаваното от него Ферари 250 GT, Енцо Ферари го отпраща, като му казва да върви да кара трактори, щом не е способен да кара коли. Ламборгини се връща в завода си, откача съединителя и вижда, че е от същата фирма, която снабдява и неговите трактори със съединители. Открива част от съединител, която пасва на автомобила му, и така си решава проблема. Известно време след това Феручо решава да започне собствено производство на спортни коли, като наема инженера Джото Бидзарини (работил преди това за Ферари) да сложи на първата му кола V-образен 12 цилиндров двигател.
  • #14
    11 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Cenitell - не е точно така. Феручо Ламборгини нещо се е поизнервил, че му се трошат често някакви елементи (забравих вече кои) по ферарито и 'споделил' с Ферари и онзи го пратил на майната си. Та затова Ламборгини започнали да правят и коли. После идват нефтените кризи, спад в продажбите, фалит, сменят няколко собственика и сега са на ФВ.
  • #13
    3 rate up comment 11 rate down comment
    Cenitell ( преди 13 години )
    Историята на Ламборгини:Наименованието идва от собственика на фабрика за трактори, г-н Ламборгини. Отишъл при г-н Ферари да си купи кола,казал му-много ти е скъпа, а г-н Ферари му отговорил:Щом ти е скъпа, направи си сам!" И Ламборгини се ядосъл и наистина конструирал спортна кола. Минали години,фалирал и Фолксваген закупил правата,надписа и емблемата!Не е имало вече никаква фабрика,нито традиция.Просто ФВ си слагат платформите и двигателите,каросерията с ретроеле-ментите и кой както го разбира
  • #12
    11 rate up comment 2 rate down comment
    Колко трябва да си . ( преди 13 години )
    Как колко-толкова,4e да има6 мин. 1.6 млн.долара и да не ти пука от оценките на корифеи като Cenitell,doc и други подобни ***.Ето толкова!