IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Семейство измина над 2 600 км с един резервоар

Американската двойка постигна среден разход от 2.8 л/100 км.

Семейство измина над 2 600 км с един резервоар

Семейство измина над 2 600 км с един резервоар
Джон и Хелън Тейлър поставиха нов рекорд за най-дълго изминато разстояние с един резервоар гориво.

Те успяха да пропътуват 2,616.9 километра преди горивото в техния Volkswagen Passat TDI (напълно стандартен модел) да свърши. Това означава, че колата е регистрирала потребление от едва 2.8 л/100 км.

Предишният рекорд, който бе поставен с европейския модел Volkswagen Passat 1.6 BlueMotion, калкулира 2,456.8 км с един резервоар гориво.
Семейство измина над 2 600 км с един резервоар
Семейната двойка е пътувала в продължение на три дни, носейки със себе си 55 килограма багаж. Двамата са преминали през девет щата, като са се движили само през деня. Сменяли са се зад волана, карайки по около 14 часа всеки ден.

"Изключително щастливи сме, че успяхме да подобрим този рекорд. Passat TDI е идеалният спътник за токова пътуване. Предлага изобилие от пространство, но в същото време е изключително икономичен", казват Джон и Хелън Тейлър.
Семейство измина над 2 600 км с един резервоар
Volkswagen Passat TDI се задвижва от 2.0-литров турбодизелов двигател, генериращ 140 к.с. и 320 Нм. По каталог колата ускорява от място до 100 км/час за 9.8 секунди, развива максимални 211 км/час и изисква 5.5 л/100 км при извънградско каране.

Източник: Volkswagen USA

Тагове: volkswagen passat tdi
0 от 500
  • #97
    2 rate up comment 5 rate down comment
    speedart ( преди 13 години )
    Няма по-икономична кола , дизелите на ФВ са най-добрите...
  • #96
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ако си бяха купили наистина икономична кола,рахода им щеше да е още наполовина.
  • #95
    2 rate up comment 3 rate down comment
    speedart ( преди 13 години )
    Да няма филтри , има скъпо струващи батерии..
  • #94
    2 rate up comment 3 rate down comment
    speedart ( преди 13 години )
    Да бе колко съм глупав , сега се сещам че до колонката с дизела се мандахерцаше един контакт , беше навит на ролка ...за многото кибриди и даже имаше опашка за зареждане ...
  • #93
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    По-евтина поддръжка от хибридите няма. На Приус му сменят накладки след 100 000км. Няма нафтови филтри,няма мърлявщини. Интелигентна работа.
  • #92
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Subarufan ( преди 13 години )
    Не оспорвам качествата и икономичността на Пасата, но нека да погледнем нещата от друг ъгъл. Колко от вас, биха карали на практика в ежедневието по този рекордьрски начин? Отдавам дължимия респект за рекорда на Пасатския дизел, но все си мисля, че Приуса е по-практичен и по-близък до ефективната ежедневна употреба при нормално каране. Мое мнение, не ангажирам никого с него.
  • #91
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Да влезел масово в употреба- ти от кое село си бе, и в България вече има Приус таксита, ама на село няма. В САЩ също е пълно. Милиони хибриди е продала Тойота, той още не е разбрал. Тойота вече изкара Приус Плъг Ин - зарежда се в контакта и караш на ток 30 километра, после пак на хибридна тяга. А нискотехнологичните безидейни и слаби инженери германчетата стоят отстрани и тракат с едновековно дизелче.
  • #90
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Koлко си глупав - именно германците наградиха Приус за най-здравата кола -ТЮВ. Също така Приус се продава от 15 години и няма проблеми - най-здравата кола. А в градски условия има много тестове - 3/100км. Ти от марс ли падаш. В САЩ са полудели по хибридите на Тойота - и Камри , и Приус, се купуват вече над 10 години и се купуват все повече. Няма такова нещо не повтарят. Всяка година все по-високи продажби на Тойота хибридите!
  • #89
    3 rate up comment 2 rate down comment
    speedart ( преди 13 години )
    Японския кибрид , ще има по-добър разход когато влезе масово в употреба , да го тестваме в реални градски условия . Да се види колко е издръжлив , че с тези петнайсе агрегата си представям какъв смях ще падне ...но уви и малкото закупили кибрид не повтарят ....
  • #88
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Как го размаза - размаза го само по тракане, по нищо друго: Тойота Приус дава по-нисък разход:http://***.toyota.com/html/hybridsynergyview/2005/fall/marathon.htmlНормално, японците имат високи технологии, немците тракат. . А в Америка най-много се подиграват на тия дето си купуват дизел,подобно на селскостопанските работници:http://***.autonews.com/apps/pbcs.dll/article?AID=/20120423/OEM06/304239948 Хибридите бележат най-големия си ръст. Дизелчетата тракат ,но по полетата.