IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Семейство измина над 2 600 км с един резервоар

Американската двойка постигна среден разход от 2.8 л/100 км.

Семейство измина над 2 600 км с един резервоар

Семейство измина над 2 600 км с един резервоар
Джон и Хелън Тейлър поставиха нов рекорд за най-дълго изминато разстояние с един резервоар гориво.

Те успяха да пропътуват 2,616.9 километра преди горивото в техния Volkswagen Passat TDI (напълно стандартен модел) да свърши. Това означава, че колата е регистрирала потребление от едва 2.8 л/100 км.

Предишният рекорд, който бе поставен с европейския модел Volkswagen Passat 1.6 BlueMotion, калкулира 2,456.8 км с един резервоар гориво.
Семейство измина над 2 600 км с един резервоар
Семейната двойка е пътувала в продължение на три дни, носейки със себе си 55 килограма багаж. Двамата са преминали през девет щата, като са се движили само през деня. Сменяли са се зад волана, карайки по около 14 часа всеки ден.

"Изключително щастливи сме, че успяхме да подобрим този рекорд. Passat TDI е идеалният спътник за токова пътуване. Предлага изобилие от пространство, но в същото време е изключително икономичен", казват Джон и Хелън Тейлър.
Семейство измина над 2 600 км с един резервоар
Volkswagen Passat TDI се задвижва от 2.0-литров турбодизелов двигател, генериращ 140 к.с. и 320 Нм. По каталог колата ускорява от място до 100 км/час за 9.8 секунди, развива максимални 211 км/час и изисква 5.5 л/100 км при извънградско каране.

Източник: Volkswagen USA

Тагове: volkswagen passat tdi
0 от 500
  • #37
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Еееее, станахме много почитателите на субарукретена!.... Знаех че ще се похвалиш. Всеки път с нещо ново ще ни изненадаш. Да не си помислиш, че те взимаме на подбив!? Не се бъзикам с болни хора.
  • #36
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Audi A3 ( преди 13 години )
    2004-та си я купих чисто нова, нито един ремонт до 160 0000, до екплоатацията на човека е, просто си фен на различна марка автомобили
  • #35
    13 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Кажи сега как на японката не и сипваш и масло :) . За 6 години си изминал 190000 със субару и 140 хилки с кади и ти остава време да висиш деннонощно тук!? Евала, добре си се организирал:)))
  • #34
    7 rate up comment 10 rate down comment
    Субаруфен ( преди 13 години )
    Ето похвалиж се, но съм сменял консумативи, не съм правил ремонти. Понеже при ФВ консумативи са и турбото и маховика и водната помпа, та не можем да се разберем явно. Когато фактите говорят е добре *** да мълчат. И още нещо смяната на консумативи на ФВ Кади ми излезе по-скъпо от тази на Субаруто, което е доста по-висок клас кола.
  • #33
    4 rate up comment 11 rate down comment
    Субаруфен ( преди 13 години )
    Като знаеш какво ще ти кажа що се хабиш - *** е на баща ти сина. Аз съм карал нов Аутбек от 2005 до 2011 г. и съм минал 190000 км. без нито един ремонт. Така че боли ме фара за разхода на ФВ, защото там ремонтите до 140 хил. км са за около 6-7000 лева. Това са доста пари за бензин. Да ти го обясня по-просто като за теб - като тегля чертата предпочитам да карам Субару, което гори 9 на сто отколкото Кади, което гори 6-7 на сто. Субаруто е по-евтино като краен резултат.
  • #32
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Сега е момента субарукретена да се похвали как изминал стотици хиляди километри без смяна на колсумативи.
  • #31
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    1.9 TDI 500 км разход 5-5.5 със скорост 100-130. С 90 който има нерви може и да ги направи стабилни 4.5-5. Ама ако вземеш по същия начин едно пежо или фиатче с 1.6 двигател 100-120 коня дизелче , че смъкне литровка поне надолу. Такива преходи, който не е решил не е направил ( от фирмите )
  • #30
    8 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    субарукретен, когато трошките на които си фен могат да извадят един читав двигател и една истинска офроуд кола тогава ми се обади. Субару бяха едни от най-добрите в средния сегмент до 95-97, от тогава стаха грозни, супер ненадеждни и за капак вдигнаха цените. Докато хората показват, кои марки ги има от 100 години и ще ги има след още 100 години.. - там субару е мираж..
  • #29
    7 rate up comment 1 rate down comment
    благо ( преди 13 години )
    В Америка може, но се съмнявам, че в България може да се мине това разстояние.Пробвал съм с пасат 4 1.9ТДИ 110 коня и при най-спокойното ми каране направих 4.1л. Наистина е доста икономичен, но за да направиш този разход, който споменават горе, нито са видяли ускорение от 0 до 100, нито максимална скорост, като посочените горе. Дори се съмнявам да са изпреварвали. Може би темпоматче на 100 с много плавно тръгване, след спиране.
  • #28
    4 rate up comment 11 rate down comment
    Субаруфен ( преди 13 години )
    "недостищими" са ти мозъчните клетки, щото нямаш такива. Само *** може да си мисли че TDI е високоефективен. Явно и ФВ вече не го вярват, защото минаха на комон-рейл. Никой от вас няма да кара така че да достигне такъв разход, ако въобще това е вярно. Като им гледам фанелките на тези, ясно е на кой бог служат.