fallback

Astra OPC - 280 к.с. на предните колела

Слага ги на пътя, чрез специална динамична ходова част.

Тагове: opel astra opc
fallback
  • #10
    RS1600 ( преди 12 години )
    Анонимни приятелю, хич не си прав за спирането. Точно тежест отзад внася нестабилност. Тази тежест се опитва да си проправи път покрай лявото или дясното ти рамо, респ. автомобилът да се завърти. Най-яркият пример е 911 (двигателя най-отзад). Уверявам те, че интензивното спиране си е голямо приключение със старо 911 без съвременните електронни системи. А иначе дори и при такива коли тежестта се пренася над 80-90 отпред и задните колела пак не са много натоварени.
  • #9
    бавареца ( преди 12 години )
    раликолите киткар преди 2 години бяха по 280кс само с предно задвижване и на някой отсечки правеха по добри времена от WRC. така че не е толко страшно, но трее да се внимава. а хората са сложили лимитед диференциял и подобрено окачване. според мен са се постарали. фокус RS също има такива системи и затова също е супер за каране.
  • #8
    БМВ 530д ( преди 12 години )
    до RS1600Приятелю, колегата ми има 180 коня 400Нм Фиат Браво 2008 чип тунинг. Няма такова превъртане на предните гуми - няма такъв страх да натиснеш ***!! На такава лагерна количка не се качвам никога повече - чувството че волана не управлява гумите е само за истинските самоубийци. Това сигурно ще има по малък въртящ момент но ми изглежда безсмислен автомобил като може за тези пари да си купиш премиум марка с по-малко коне но пак истински звяр.
  • #7
    Анонимен ( преди 12 години )
    ... да не говорим че ако искаш да сложиш по широки гуми на задвижващите колела само ще е комично да си с широки гуми само отпред :)
  • #6
    Анонимен ( преди 12 години )
    Минуса на предното предаване не е само от загубата на сцепление на управляемите гуми (което си е опасно) но и от неравното разпределение на тежестта. Кола която явно е направена да се кара бързо неможе да има такъв голям камък на предната ос, а отзад да е кухо. При спиране задницата ще олеква и нямам да спираш с 4 гуми ами само с предните 2. При ускорение предницата се надига и гуми сцепление. Абсолютно недоразумение е предното предаване на спортен автомобил.
  • #5
    RS1600 ( преди 12 години )
    Апропо, Астата GTC изглежда великолепно.
  • #4
    RS1600 ( преди 12 години )
    Големите критици на мощните коли с предно едва ли са тествали Megane R26R или Focus RS. И тъй като не са - нека се информират от мненията на специалистите, вместо да коментират наизуст. Карал съм Focus RS и мога да ви кажа, че теглене във волана наистина има, но е съвсем минимално и само при скорости до 30-40 км/ч., пълна газ и остър завой. През 99% от времето до колелата спокойно стига цялата мощност. Фина настройка и LSD диферециал правят чудеса.
  • #3
    Анонимен ( преди 12 години )
    Много яка количка!
  • #2
    Анонимен ( преди 12 години )
    Предно с толкова коне - КОШМАР!!! Предпочитам по-малко коне но задно или 4х4.
  • #1
    testmaniac ( преди 12 години )
    Ford и Renault отдавна го направиха. Видя се, че може. Opel закъсняха. Но да видим на пистата резултатите.
fallback
Последни