fallback

Astra OPC - 280 к.с. на предните колела

Слага ги на пътя, чрез специална динамична ходова част.

Тагове: opel astra opc
fallback
  • #20
    Анонимен ( преди 12 години )
    ох дизайна на рендето, те от рено са измислили и БРЕМБО хахахах. Колата изглежда като най-красивия хеч на пазара в момента.
  • #19
    Ха ха х а ( преди 12 години )
    Супер нагли!Първо копираха дизайна на Рендето,а сега и диференциала със спирачките Брембо.Точно ама точно копие от Megane Rs.Немам думи!!!!!
  • #18
    Вагнер ( преди 12 години )
    Опел пак са най-назад и вечно копиращи идеи от Меган РС.Но Мегана наказва,а не като чифутския Опел.
  • #17
    RS1600 ( преди 12 години )
    Като кажете 4х4 и имам чувството, че се покланяте и поглеждате към небето. Това не е светият граал на спортните автомобили. Не забравяйте, че такава система добавя излишни килограми, механични загуби и сложност. Освен това, за да има смисъл 4х4 системата трябва да е точно определен тип - тия електромеханични съединители и Халдекси не вършат работа, дето ги слагат в х-Drive и прочее леки коли и SUV-та не вършат работа.Дори тогава, ползата от 4х4 е най-вече на хлъзгаво, иначе е просто баласт.
  • #16
    123 ( преди 12 години )
    ...и ясното и категорично обяснение на шефа на спортната дивизия , беше "Много е скъпо с 4х4" общо взето , тези коли се правят в доста къси серии и печалбата от тях е предимно имидж за марката , а не толкова финансова. Но сами се съгласете, че колкото и сложно да е това конструктивно решение за диференциала не е нещо , значително по скъпо или крайно уникално и иновативно. просто изсеква повече работа и време ,за да се настрои да работи оптимално за дадено шаси.
  • #15
    123 ( преди 12 години )
    Конструктивна дискусия :) Харесва ми . По въпроса дали си струва. Струва си финансово за производителя, защото сега всички споделят платформи, което значи че непригодена за 4х4 платформа , ще създаде много трудности и съответно много висока цена на крайния продукт. докато тези високо технологични дифове, общо взето са модификация на съществуващата концепция. RS1600 много добре знае това , защото именно Форд , се отказаха от традиционното 4х4 за сметка на сложния преден диференциал в RS
  • #14
    бб ( преди 12 години )
    Въпросът е струва ли си да се правят толкова много врътки и чупки за да се постигне това, което биха имали ако го бяха направили със задно или 4х4? До колкото разбирам тук манната небесна е LS диференциала. Че то в колите със задно откога слагат такъв, че и колко по-модерни има...Прилича малко на заинатяване това. Ще ви покажем че може 300 коня на предно. Може и да може, но на каква цена и струва ли си!?
  • #13
    RS1600 ( преди 12 години )
    Опитвам се само да кажа да не робувате на стереотипи. Та в WTCC шевролетите с предно разкатават BMW, което не иде да рече, че предно е по-добро от задно, но Добре настроено предно може да е невероятно.Много уважавам БМВ за този стремеж към 50:50. Само не забравяйте, че това е при спрял автомобил или постоянна скорост направо. При всяко спиране, подаване на газ или завой, тия 50:50 се местят и са ту 20:80 ту 70:30......
  • #12
    Cenitell ( преди 12 години )
    В този модел са вкарани всичките механични и електронни технологии и съдейки със сравнителен тест м/у Форд РС (с предно предаване със самоблокиращ диф.) и ФВ Голф синхро 4х4- двата с около 280 к.с., по-добрите времена бе дал Форда, Опел ОРС би бил звяр в завоите и на мокро дори.
  • #11
    БМВ 530д ( преди 12 години )
    RS1600, не съм карал Порше немога да коментирам но е логично да е така както казваш. Аз обаче ти говоря за немски коли със задно или 4х4 тежеста на които е разпределена 50:50. Тези коли са ценовия сегмент на тази Астра и са със задно. Трябва да си *** да си дадеш парите за този автомобил които е имитация на спортна кола с това предно предаване.
fallback
Последни