IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

BMW обнови X1

Пуска го и на пазара в САЩ.

BMW обнови X1

Появилият се през 2010 година BMW X1 премина през първата си модернизация. Обновлението засяга външният вид, интериора и разбира се - технологиите, двигателите и трансмисиите.
BMW обнови X1
Екстериорният дизайн не е претърпял сериозни промени като е изпълнен в стила на новите BMW Серия 1 и BMW Серия 3. Разлики спрямо настоящият модел се откриват в броните, страничните огледала, праговете и фаровете, които разполагат с нови отличителни LED светлини. Добавени са също така нови атрактивни предложения за външни цветове и богат избор от алуминиеви джанти. Моделът може да се оборудва с ексклузивните опции BMW X Line, BMW Sport Line или M Sport пакет.

Оптимизирано е и усещането за премиум в интериора благодарение на оформената по нов начин средна конзола с по-силна ориентация към водача, по-изискани повърхности и уреди за управление, както и нови, висококачествени интериорни лайстни.
BMW обнови X1
Гамата от задвижващи агрегати на новото BMW X1, включва три бензинови и пет дизелови двигатели с технология BMW TwinPower Turbo и покрива спектър на мощността между 116 к.с. и 245 к.с.

В зависимост от модела задвижването е или типичното за марката задно или с интелигентното двойно задвижване BMW xDrive. За три от двигателите на новото BMW X1 се предлагат и двата варианта. При трансмисиите присъства осемстепенната автоматична скоростна кутия. Налични са също така функциите и технологиите от програмата BMW EfficientDynamics като Auto Start Stop, регенерация на спирачната енергия, режим ECO PRO и други.

Новото BMW X1 предлага и богат избор от опционални асистиращи системи и мобилни услуги на BMW ConnectedDrive: асистент за дългите светлини, адаптивни светлини за завой, камера за обратно виждане, автопилот със спирачна функция, достъп до интернет, разширена интеграция на смартфони и музикални плеъри, Real Time Traffic Information и BMW Apps за Webradio, както и достъп до Facebook и Twitter.

Моделът ще стъпи на пазара през есента, от когато ще се предлага и в САЩ.
BMW обнови X1
Бензинови модели на новото BMW X1

BMW X1 xDrive28i:

Редови четирицилиндров бензинов двигател с технология BMW TwinPower Turbo, състояща се от Twin Scroll турбокомпресор, директно впръскване High Precision Injection, променливо управление на клапаните VALVETRONIC и двоен VANOS.
Работен обем: 1 997 куб. см,
Мощност: 180 кВт/245 к.с. при 5 000 – 6 500 об/мин,
Макс. въртящ момент: 350 Нм при 1 250 – 4 800 об/мин,
Ускорение [0 – 100 км/ч]: 6,1 сек. (автом. трансмисия: 6,5 сек.),
Максимална скорост: 240 км/ч,
Среден разход на гориво*: 7,7 – 7,8 л (7,2 – 7,3 литра)/100 км,
СО2 емисии*: 179 – 182 г/км (168 – 171 г/км), норма за вредни емисии: EU5.

BMW X1 xDrive20i:

Редови четирицилиндров бензинов двигател с технология BMW TwinPower Turbo, състояща се от Twin Scroll турбокомпресор, директно впръскване High Precision Injection, променливо управление на клапаните VALVETRONIC и двоен VANOS
Работен обем: 1 997 куб. см,
Мощност: 135 кВт/184 к.с. при 5 000 – 6 250 об/мин,
Макс. въртящ момент: 270 Нм при 1 250 – 4 500 об/мин,
Ускорение [0 – 100 км/ч]: 7,8 сек. (автом. трансмисия: 7,9 сек),
Максимална скорост: 215 км/ч
Среден разход на гориво*: 7,5 – 7,7 л (7,1 – 7,3 литра)/100 км,
СО2 емисии*: 176 – 179 г/км (167 – 170 г/км), норма за вредни емисии: EU5.

BMW X1 sDrive20i:

Редови четирицилиндров бензинов двигател с технология BMW TwinPower Turbo, състояща се от Twin Scroll турбокомпресор, директно впръскване High Precision Injection,
променливо управление на клапаните VALVETRONIC и двоен VANOS,
Работен обем: 1 997 куб. см,
Мощност: 135 кВт/184 к.с. при 5 000 – 6 250 об/мин,
Макс. въртящ момент: 270 Нм при 1 250 – 4 500 об/мин,
Ускорение [0 – 100 км/ч]: 7,4 сек. (автом. трансмисия: 7,7 сек.),
Максимална скорост: 220 км/ч
Среден разход на гориво*: 6,9 – 7,1 л (6,7 – 6,8 литра)/100 км,
СО2 емисии*: 162 – 165 г/км (157 – 160 г/км), норма за вредни емисии: EU5.

BMW X1 sDrive18i:

Редови четирицилиндров бензинов двигател с променливо управление на клапаните VALVETRONIC и двоен VANOS,
Работен обем: 1 995 куб. см,
Мощност: 110 кВт/150 к.с. при 6 400 об/мин,
Макс. въртящ момент: 200 Нм при 3 600 об/мин,
Ускорение [0 – 100 км/ч]: 9,7 сек. (автом. трансмисия: 10,4 сек.),
Максимална скорост: 202 км/ч (200 км/ч),
Среден разход на гориво: 7,7 л (7,9 литра)/100 км.,
СО2 емисии: 180 г/км (185 г/км), норма за вредни емисии: EU5.

Дизелови модели на новото BMW X1

BMW X1 xDrive25d:

Редови четирицилиндров дизелов двигател с технология BMW TwinPower Turbo, състояща се от каскадно свръхпълнене с два турбокомпресора и директно впръскване Common Rail с пиезо-инжектори (макс. налягане на впръскването: 2 000 бара),
Мощност: 160 кВт/218 к.с. при 4 000 об/мин,
Макс. въртящ момент: 450 Нм при 1 500 – 2 500 об/мин,
Ускорение [0 – 100 км/ч]: 6,8 сек.,
Максимална скорост: 230 км/ч (автом. трансмисия: 228 км/ч),
Среден разход на гориво: 5,9 л (5,5 л)/100 км,
СО2 емисии: 154 г/км (145 г/км), норма за вредни емисии: EU5.

BMW X1 xDrive20d:

Редови четирицилиндров дизелов двигател с технологичен пакет BMW TwinPower Turbo, състоящ се от турбокомпресор в променлива геометрия, директно впръскване Common Rail с инжектори с магнитни клапани (макс. налягане на впръскването: 1 800 бара),
Мощност: 135 кВт/184 к.с. при 4 000 об/мин,
Макс. въртящ момент: 380 Нм при 1 750 – 2 750 об/мин,
Ускорение [0 – 100 км/ч]: 8,1 сек,
Максимална скорост: 215 км/ч (автом. трансмисия: 213 км/ч),
Среден разход на гориво: 5,5 л (5,4 л)/100 км,
СО2 емисии: 145 г/км (143 г/км), норма за вредни емисии: EU5.

BMW X1 sDrive20d:

Редови четирицилиндров дизелов двигател с технологичен пакет BMW TwinPower Turbo, състоящ се от турбокомпресор в променлива геометрия, директно впръскване Common Rail с инжектори с магнитни клапани (макс. налягане на впръскването: 1 800 бара),
Работен обем: 1 995 куб. см,
Мощност: 135 кВт/184 к.с. при 4 000 об/мин,
Макс. въртящ момент: 380 Нм при 1 750 – 2 750 об/мин,
Ускорение [0 – 100 км/ч]: 7,8 секунди (автом. трансмисия: 7,9 секунди),
Максимална скорост: 220 км/ч (218 км/ч),
Среден разход на гориво: 4,9 литра (5,0 литра)/100 километра,
СО2 емисии: 129 г/км (132 г/км), норма за вредни емисии: EU5.

BMW X1 sDrive20d EfficientDynamics Edition:

Редови четирицилиндров дизелов двигател с технологичен пакет BMW TwinPower Turbo, състоящ се от турбокомпресор в променлива геометрия, директно впръскване Common Rail с инжектори с магнитни клапани (макс. налягане на впръскването: 1 800 бара),
Работен обем: 1 995 куб. см,
Мощност: 120 кВт/163 к.с. при 4 000 об/мин,
Макс. въртящ момент: 380 Нм при 1 750 – 2 750 об/мин,
Ускорение [0 – 100 км/ч]: 8,3 сек,
Максимална скорост: 215 км/ч,
Среден разход на гориво: 4,5 л/100 км,
СО2 емисии: 119 г/км, норма за вредни емисии: EU5.

BMW X1 xDrive18d:

Редови четирицилиндров дизелов двигател с технологичен пакет BMW TwinPower Turbo, състоящ се от турбокомпресор в променлива геометрия, директно впръскване Common Rail с инжектори с магнитни клапани (макс. налягане на впръскването: 1 600 бара),
Работен обем: 1 995 куб. см,
Мощност: 105 кВт/143 к.с. при 4 000 об/мин,
Макс. въртящ момент: 320 Нм при 1 750 – 2 750 об/мин,
Ускорение [0 – 100 км/ч]: 9,9 сек. (автом. трансмисия: 10,1 секунди), максимална скорост: 195 км/ч,
Среден разход на гориво: 5,5 л (5,4 л)/100 км,
СО2 емисии: 144 г/км (143 г/км), норма за вредни емисии: EU5.

BMW X1 sDrive18d:

Редови четирицилиндров дизелов двигател с технологичен пакет BMW TwinPower Turbo, състоящ се от турбокомпресор в променлива геометрия, директно впръскване Common Rail с инжектори с магнитни клапани (макс. налягане на впръскването: 1 600 бара),
Работен обем: 1 995 куб. см,
Мощност: 105 кВт/143 к.с. при 4 000 об/мин,
Макс. въртящ момент: 320 Нм при 1 750 – 2 750 об/мин,
Ускорение [0 – 100 км/ч]: 9,6 сек (автом. трансмисия: 9,9 сек),
Максимална скорост: 202 км/ч,
Среден разход на гориво: 4,9 л (5,0 л)/100 км,
СО2 емисии: 128 г/км (132 г/км), норма за вредни емисии: EU5.

BMW X1 sDrive16d:

Редови четирицилиндров дизелов двигател с технологичен пакет BMW TwinPower Turbo, състоящ се от турбокомпресор в променлива геометрия, директно впръскване Common Rail с инжектори с магнитни клапани (макс. налягане на впръскването: 1 600 бара),
Работен обем: 1 995 куб. см,
Мощност: 85 кВт/116 к.с. при 4 000 об/мин,
Макс. въртящ момент: 260 Нм при 1 750 – 3 000 об/мин,
Ускорение [0 – 100 км/ч]: 11,5 сек,
Максимална скорост: 190 км/ч,
Среден разход на гориво: 4,9 л /100 км,
СО2 емисии: 128 г/км, норма за вредни емисии: EU5.

* данни според тестовия цикъл на ЕС, в зависимост от избрания размер гуми.

 

 

Тагове: bmw x1
0 от 500
  • #7
    3 rate up comment 0 rate down comment
    SMOKY ( преди 12 години )
    kato gledam snimkata na interiora v kupeto mislia 4e izglejda mnogo dobre,no otvan --imam zabelejki......triabva mu o6te promiana po dizaiina.iavno vsi4ko e oriantirano kam amerikanskiat pazar...
  • #6
    7 rate up comment 2 rate down comment
    petar ( преди 12 години )
    няма да има скоро нищо ново в тази индустрия...само такива метросексуални електронни фейслифчета през 2 годинки
  • #5
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Зигмунд Фройд ( преди 12 години )
    Обновени били "технологиите"!И кои технологии по-точно, господа драскачи? Знете ли що за "дзвер" е туй нещо технологията?P.S.Воланчето е уникално - разрушава времеви бариери и е актуално вече 10-15 години! А може и да са объркали мястото на десетичната запетая при поръчката към Китай...
  • #4
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Cenitell ( преди 12 години )
    Ако ще избирам модел, бих избрал пакета с по-хромираните лайсни и предна решетка, с ново атрактивно предложение за външен цвят и обезателно с по-ориентираната към водача конзола, та отдалеко да си личи, че е най-новата серия!
  • #3
    8 rate up comment 4 rate down comment
    ( преди 12 години )
    обновено е колкото е обновено XC90 (3 статии по назад )Ако не беше заглавието нямаше да позная
  • #2
    14 rate up comment 9 rate down comment
    bai Ivan ( преди 12 години )
    Кога излезе, че вече и фейслифт?! Пак е грозотия голяма. Ама ще го купуват. Аномалия..
  • #1
    11 rate up comment 14 rate down comment
    Avtora ( преди 12 години )
    Chovek da im se chudi na tezi ot BMW malko po golemi "bubreci" i nov model. Audi A4 Allroad ima sravnenie. Audito otvsqkade kurti BMW