fallback

Hyundai i30 - край с компромисите

Изцяло новото поколение на колата е вече в България.

Тагове: hyundai i30
fallback
  • #79
    Анонимен ( преди 12 години )
    За колата не знам, но КООП Всестранка в Правец е най-любимият ми магазин в цялата страна. Много обичам да пазаря от там и си имам приказка с продавач-консултантките.
  • #78
    Анонимен ( преди 12 години )
    Пак е запял старата песен,то не било ауди 80,а Б4-ка.А бе,селска тикво,на кой му пука за издънения коптор?Беше актуален за кратко преди 25 години.Сега не струва и 100 лева.
  • #77
    Анонимен ( преди 12 години )
    Оле ле,мизерно цинге от село с ауди 80 (на баща му),има мнение за нови коли за над 40 бона.Гладна кокошка,просо сънува!
  • #76
    Големи глупаци тука ( преди 12 години )
    Абе тука големи *** пишат.Разни пъпчиви младоци от село и провинция,които са скъсани отвсякъде. Чак пък мнение и за Хюндай за 40 000 лева дават. Слагайте сини лампи на чистачките,джанти 19-ки и с жълти зъбки и нерви лабави си трайте.
  • #75
    Миризмата ( преди 12 години )
    Дайте 2 лв. на *** с Б4-ката да си купи Аутобилд,че да му се стричи ***, както на мен докато ме опъваше в б-4ката. Това тука е корейската сглобка и за това харчи толкова, полската, която тестват в Аутобилд харчи с 3 литра по-малко. И не е само защото теста е по 90 градуса надолнище а защото си е по икономична. Динамиката е много добра, особенно ако буташ колата отзад докато ускорява, това го гарантирам, ускорението на тати хюндая така успявам да го сваля от 30сек. на 25сек. 0-100км.
  • #74
    Анонимен ( преди 12 години )
    Дайте 2 лв. на *** с Б4-ката да си купи Аутобилд,че да му се стричи ***.От теста най-икономична е тази i30.Разхода беше с 0.8 / 100 под другите (Сивик,Астра и Фокус) ,а като я карали с 90-100 падал и под 4.0/100.
  • #73
    купих си новото i30 ( преди 12 години )
    Това е едно много добро изделие на корейската автомобилна промишленост. Салонът е като на Мерцедес, с удобни, ергономични седалки, прекрасно табло, идеален просвет. Салонът е широк е просторен, двигателят е пъргав и динамичен. Освен това е много икономичен. Дизайнът е прекрасен, хората се обръщат след нея, а качеството на сглобката е прецизно до съвършенство.
  • #72
    обективен ( преди 12 години )
    Като се има предвид, че статията е рекламна, дори автора на теста си е смукъл от пърстите, за да напише нещо положително,. Явно му е било доста трудно, въпреки, че от Хюндай прилично са си платили за тази рекламка"материалите са приятни и меки на допир, а и изглеждат много добре." не са писали висококачествени материали, или луксозни а приятни на допир, по заобиколен начин не чак толкова добри. При нашият тест пътувахме четирима мъже, с ръст над 175 см, а оплаквания нямаше. Демек можеше и по-зле да е. При ръст над 180 предполагам ще завалят и оплаквания. Двигателя отново тромав а харчи като 2.0 дизел. Демек и тука нещата са много зле. Ако сте умерен шофьор двигателя ще покрие очакванията ви демек ако сте заспи и не ви пука, че колата не върви, това е вашия автомобил. Заключението накрая също е показателно Ако сте склонен да преглътнете егото си, ще откриете един наистина добър автомобил. Демек, ако не ви пука, че ще ви се подиграват, това е вашия автомобил. От статията разбирам че ако дадеш същите пари за премиум автомобил на около 3-4г. ще получиш, по-добра динамика с по-нисък разход с по-качествени материали и естествено без да правиш компромис с егото си.
  • #71
    автор ( преди 12 години )
    1400 км минахме с три пълни зареждания. Но от indcommerce ни помолиха да не го казваме, все пак разход дизел над 10/100 особено за 1.6 л двигател е все едно сме в 2002 година - където се намират хюндай в момента. Но както казах това го пускам тук неофициално защото не съответства с одобрената статия за която ни платиха..
  • #70
    Анонимен ( преди 12 години )
    Значи да дадем пари за кола която не върви, гори много, никакъв имидж и на всичкото отгоре е на цената на японските и немските си аналози?
fallback
Последни