Това стана ясно от думите на шефа на фирмата д-р Улрих Без. Наред с това той заяви, че е предстояща промяна в структурата на фирмата като ще се появи нов консултантски отдел предлагащ експертни решения и за други автомобилни фирми. „Това може и да не стане още утре, но ние можем да го направим”, казва Без в интервю за австрийското GoAuto. Сега Aston споделя интелектуалната си собственост с Ford, но в същото време няма ограничения да работи и с други марки при развитието на отделни автомобилни системи – двигатели, скоростни кутии, окачване и пр. Например при новия модел на роудстера Vantage “двигателят е изцяло наш, алуминиевата рама е изцяло наша, окачването е наша конструкция, спирачките са на Brembo, скоростната кутия е на Graziano, същата като при Ferrari и Maserati, така че за този модел имаме много доставчици. Частите, истинската технология не са на Ford Motor Company” допълва Без.
Тези думи на Улрих Без показват желание за отдръпване от Ford и за обновяване имиджа на Aston Martin като една ексклузивна марка за спортни автомобили. Наскоро Ford продаде Aston Martin на консорциум в който влиза и Prodrive, фирма пряко свързана с групата. Ford ще запази 15% от акциите на Aston както и много от досегашните си връзки с фирмата.

