fallback

Viper върви в крак с времето

Новото поколение на американската икона е по-леко, по-бързо и по-дръзко.

fallback
  • #24
    Anonymous ( преди 12 години )
    Ами това като мощност е точно колкото Макларън Мерцедес SLR. За 90 000 долара не е никак зле. Да не говорим, че додж е МАРКАТА
  • #23
    187 ( преди 12 години )
    както и да е, колата е ултра, мега, гига, хипер :)
  • #22
    187 ( преди 12 години )
    :D е сега се зачетох - е и за другото не съм бил прав, крайслер са собственици на ламборджини и те им преработват двигателя.та не знам какъв е сегашния двигател, но при положение, че могат да използват ноу - хау от фиат (ферари, мазерати), що да не направят зверски двигател?
  • #21
    Анонимен ( преди 12 години )
    ...Some within Chrysler felt the pushrod two-valve design, while adequate for the truck application, was unsuitable for a performance car and suggested a more comprehensive redesign which would have included four valves per cylinder. Chrysler, however, was uncertain about the Viper's production costs and sales potential and so declined to provide the budget for the modification - е явно греша за 4-те клапана, честно казано на тоя не знам какъв му е двигателя...
  • #20
    187 ( преди 12 години )
    говорех за първия вайпър, наскоро ми беше попаднала някаква статия, и се рових насам натам. уики - http://en.wikipedia.org/wiki/Dodge_Viper The centerpiece of the car was its engine. It was based on the Chrysler LA design, which was a truck engine. The original configuration made it too heavy for sports car use, so Lamborghini, then owned by Chrysler Corporation, revamped Dodge's cast-iron block V10 for the Viper by recasting the block and head in aluminum alloy...
  • #19
    Анонимен ( преди 12 години )
    Mnogo pi6lemeta ima v tozi sait.Originalnia motor e ot kamion i preraboten za parvia Vaipar.Tozi e moderniziran(aluminii),Fiat e sobstvenik na Chrysler ot dve godini.
  • #18
    Анонимен ( преди 12 години )
    9,4 литровият двигател на ГМ перформанс е преработен камионски, а не този. Този вид двигател са популярни през 70- 60 те години сега живеем в други времена. Само истински *** би си купил такова.
  • #17
    BB ( преди 12 години )
    Nishto obshto nqma s dvigatel na kamion, tova e moderniziran i olekoten variant na posledniq SRT dvigatel, koito slagaha v noviq Charger i Chalanger(nai izdutite versii)...na vunshen vid e malko po evropeiski ot kolkoto trqbva da bude, no sus sigurnost si ostava legenda
  • #16
    бавареца ( преди 12 години )
    май леко бъркаш - позволили са им да го преработят от алуминий, но не и да му сложат 4 клапана. ако бе 4клапанен щеше ли първото поколение да има само 400кс при малко над 5000об. ?
  • #15
    187 ( преди 12 години )
    специално тоя двигател е взет от двигател за камион и преработен от мазерати май беше, фиат по едно време имаха акции или даже бяха собственици на крайслер. оригинала е ***, двигателя на вайпера е алуминиев...+ това има и по 4 клапана.та мисълта ми беше, че е нормален въртящия момент, обема е голям, а и е двигател от камион...един от първите (съвременни) v 10 двигатели вграждани серийно на кола
fallback
Последни