fallback

Viper върви в крак с времето

Новото поколение на американската икона е по-леко, по-бързо и по-дръзко.

fallback
  • #14
    BB ( преди 13 години )
    klasika prosto, nqma kakvo da se kaje drugo!
  • #13
    X ( преди 13 години )
    Личи си италианската намеса в дизайна, но не го казвам като нещо лошо. Предницата и интериора определено са с италиански привкус, но изглежда добре, даже доста добре. Интериора е много по-добър от този на предишния Вайпър.
  • #12
    бавареца ( преди 13 години )
    като дизайн много ме кефи - така ме бе накефил и първия вайпър като се появи. и като техника чувството е същото - тогава се чудех защо са им 10цилиндъра и 8литра за 400кс - и сега се чудя защо не си сложиха 5,7литров мотор с 2 турбини, 1000нютона и 8степенен автомат от ZF на задния мост. маркионе няма да ми се дигне скоро в очите.
  • #11
    jok ( преди 13 години )
    Тъпо е само да се оплюва труда на някой,но очаквах повече,най-малкото защото стария вайпър си беше оригинален автомобил.Това какво да кажа,някак на фона на новото ферари,ламбо и прочие ми се губи,пък и технологично нищо ново.
  • #10
    бавареца ( преди 13 години )
    ами имат напредък от предния модел, но те и другите фирми не спаха. предните вайпъри бяха май по бързи от малките ферарита, но сега има 458 и не знам. а корвет имат ZR1, който остарява, но пак е по мощен от това. тея хора за модерни трансмисии не искат да чуват - скъпо ли ше им дойде какво. изобщо цени обявили ли са?
  • #9
    Анонимен ( преди 13 години )
    Корекни данни!? Много приличат на реклама:))
  • #8
    Batito ( преди 13 години )
    640 horsepower and 600 pound-feet of torque from a front/mid-mounted 8.4-liter V10 and the best power-to-weight ratio of any Viper ever built.Това са коректните данни!
  • #7
    Мъкаааа ( преди 13 години )
    Има си и ESP и Launch control, двигателя е изцяло алуминиев, ама нали трябва да ръсим тъпотии на кило...
  • #6
    Анонимен ( преди 13 години )
    Вадят те, на бензиностанцията трябва да те посрещат с червен килим. Всмукателни колектори вместо дирекно впръскване без система за фазоразпределение тежък и неефективен чугунен двигател без есп, група пубери дето викат ехаа.Напрво е чуден автомобил. Възможно е някой от тези проблеми да са решени, но си остава архаичен и хамерикански фаст бургер.
  • #5
    Анонимен ( преди 13 години )
    Това което ми допада при американското двигателостроене е че по традиция от дърти двуклапанови антики със чугунени блокове и глави вадят много добри нютонметри.
fallback
Последни