.jpg)
Надзорният съвет на Opel назначи Алфред Рик (55 годишен) за новия член на борда на директорите, който ще отговаря за продажбите, маркетинга и следпродажбеното обслужване от 1 юли, 2012 година.
Едновременно с това той става вицепрезидент на Opel/Vauxhall, отговорен за продажбите, маркетинга и следпродажбеното обслужване. Той ще бъде директно подчинен на изпълнителния директор на Opel/Vauxhall Карл-Фридрих Щраке.
Алфред Рик идва в Opel от Volkswagen AG, където доскоро е заемал позицията на вицепрезидент на Volkswagen Group Китай със седалище Пекин. В качеството си на президент на Skoda Китай, Рик е провел успешното лансиране на марката Skoda на китайския пазар.
Преди това Рик е заемал различни мениджърски позиции във Volkswagen Group, включително управляващ директор на Skoda Германия, маркетинг директор на Skoda Auto в Братислава и Директор „Продажби и маркетинг” на VW Luxury Cars във Волфсбург. Преди това Алфред Рик е работил за Volvo в Швеция и Холандия.
Карл-Фридрих Щраке заяви: „Алфред Рик е изключителен професионалист по продажби и маркетинг с доказани умения в ръководенето и развиването на една марка, увеличаване на обема на продажбите и пазарния дял. Той ще играе централна роля в процеса на укрепване и израстване на марките Opel/Vauxhall. С нетърпение очаквам да започна работа с него”.
Алфред Рик заема мястото на Ален Висер, който взе решение да напусне компанията и да търси други възможности. “Ален Висер беше член на борда на директорите в Opel от 2004 година. Бихме искали да му благодарим за неговата предана и успешна работа като член на Борда на директорите. Желаем му всичко най-хубаво в неговата бъдеща работа,” добави Щраке.
Същевременно от компанията съобщиха и подробности около провелата се днес среща на надзорния съвет на Opel и мениджърите на Opel/Vauxhall. Информацията е кратка, но от нея става ясно, че марката подготвя сериозна офанзива на пазара, за да си върне успешните позиции..jpg)
Концепцията Flextreme GT/E, загатваща как ще изглеждат бъдещите модели на Opel
"Както бе споменато по-рано, всички партньори на тази среща се съгласиха, че Opel/Vauxhall трябва да стане отново печеливша и да бъдат предприети действия за увеличаване на приходите, подобряване на печалбата и съкращаване на разходите. В тази връзка страните се ангажираха с продължаване на разговорите помежду си, за да определят възможно най-добрата стратегия за подобряване на финансовото състояние на компанията. Opel/Vauxhall е в процес на провеждане на продуктова офанзива, която включва лансирането на 6 нови модела през 2012 г. и 30 нови автомобила до края на 2014 година", сочи информацията.
Информация и снимки: Opel


2