IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Infiniti M35h стана още по-икономичен

Продължава да бъде най-бързия хибрид на планетата.

Infiniti M35h стана още по-икономичен


Японската луксозна марка Infiniti съобщи, че техния пълен хибрид M35h е вече по-икономичен и по-безвреден. Моделът за 2012 година отделя 159 г/км вредни CO2 емисии, като по този начин се позиционира под широкоразпространения праг на данъчно облагане за вредни емисии в Европа.

Комбинираният разход на бензиново-електрическия двигател с 364 к.с. пада от 7,0 на 6,9 л/100 км, при извънградско шофиране от 5,7 на 5,6 л/100 км, а при градския цикъл Infiniti M35h е по-икономичен с 0,2 литра до 9,0 л/100 км.

Редуцирането на потреблението и вредните емисии е постигнато не чрез популярното използване на скъпо струващите гуми с ниско съпротивление при търкаляне, а чрез "ключови подобрения на прецизността на електромотора и зареждането на акумулатора, които позволяват на Infiniti M35h да разчита в по-голяма степен на безшумната електрическа енергия при студен старт".

Промените при модел 2012 обаче не влияят на познатата динамика на M35h. Той продължава да бъде най-бързия хибрид на планетата.

Подробно за Infiniti M35h

Тагове: infiniti m35h
0 от 500
  • #15
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Чекора / Мамуля ( преди 13 години )
    При максимална скорост електромоторите не отдават енергия, техните скорости на въртене само задават предавателното число на HSD.
  • #14
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Чекора / Мамуля ( преди 13 години )
    Да, големите HSD имат понижаваща предавка някъде над 120 км/ч. Електронния път на енергията е със 70% ефективност само ако минава през батерията, т.е. елмотор-инвертор-батерия-инвертор-елмотор. При пълна газ и празна батерия е само елмотор-инвертор-елмотор и загубите са по-ниски, 5-10%, т.е. над 90% ефективност. Но пак е по-ниска от чисто механичната де.
  • #13
    3 rate up comment 1 rate down comment
    бавареца ( преди 13 години )
    проблема на HSD е че ако си израдходвал батерията и трансмисията държи мотора в ввисоки обороти - за да увеличи скороста започва да прехвърля ел.енергия от единия ел.мотор-генератор към другия. а този път е с 705 ефективност за разлика от чисто механичния, който е 93-95%. ако имаш батерия естествено това не е така - енергията идва от нея.
  • #12
    2 rate up comment 1 rate down comment
    бавареца ( преди 13 години )
    като гледам на това видео си е доста бърз лексъса. HSD на скъпите модели е по различно от това на приус - мисля че го наричат двустепенно - т.е. има допълнителен планетарен механизъм, който играе роля на 2с. предавка. аз мисля бих предпочел по простите с класическа трансмисия - на високи скорости е по добре с механични предавки подпомагани от ел.мотори когато трябва.
  • #11
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Чекора / Мамуля ( преди 13 години )
    Проблема на HSD е бавния отклик при старт - развива пълна мощност след 2-3 секунди. Докато инфинитито си има лаунч контрол (газ + спирачка) и много енергия запасена в торк конвертера още преди старта. Затова инфинитито дръпва 1-2 секунди в началото.
  • #10
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Чекора / Мамуля ( преди 13 години )
    Напротив, HSD при пълна газ държи ДВГ постоянно на максимална мощност, докато трансмисиите с предавки - само около органичител, като смени следваща предавка и мощността пада 15-30%. Според inside line на 1/4 миля: M35h - 13.5 @ 102.9, стария GS450h - 13.68 @ 104.23. Лекса изостава малко, но е с по-голяма скорост на финала и настига инфинитито в последствие. Може и да не го настигне до 200, но при всички положения са доста близо.
  • #9
    6 rate up comment 7 rate down comment
    бавареца ( преди 13 години )
    Чекора, мисля че бъркаш. на тойота HSD е един планетарен механизъм - демек диференциал и на трите му вала има ДВГ и два мотор генератора. този вариант предполага най оптимален режим на ДВГ-то в по нормалните режими, но не е ефективен при висока скорост. рекорда на това инфинити е 0-400м и скороста му е над 160км/ч на финала. щом лексъса не може да го бие до там - след това се съмнявам. а истината е че системите на VW, мерц и БМВ са доста пдобни на инфинити, самос по малки ел.мотори.
  • #8
    12 rate up comment 1 rate down comment
    Чекора / Мамуля ( преди 13 години )
    Нищо общо нямат тоя хибрид с Рено. И ДВГ и електромотора и скоростната кутия са си разработка на Нисан.
  • #7
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Чекора / Мамуля ( преди 13 години )
    0-100 км/ч може и да бие Lexus GS450h s 0.1-0.2 секунди, ама 0-200 се съмнявам. Hybrid Synergy Drive e чудовище от по-висока скорост. Освен това Лексуса е и бая по-икономичен - 5.7 л/100 комбиниран. Но така е, Тойота са абсолютните лидери при хибридите, вече 3-то поколение. За Нисан това е първи опит.
  • #6
    3 rate up comment 1 rate down comment
    АВДИ ( преди 13 години )
    http://***.green-motors.de/autonews/110126224