IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Lexus готви конкурент на M5 и E63 AMG

GS-F може да получи техниката на Lexus LFA.

Lexus готви конкурент на M5 и E63 AMG


Lexus планира да пусне на пазара спортна F-версия на новия GS, с която да конкурира BMW M5 и Mercedes-Benz E63 AMG. Шефът на продуктовото планиране на марката Карл Шлихт заяви пред Autocar, че такъв модел е много вероятен, но уточни, че той все още не е получил зелена светлина за производство.

За горещият суперспортен седан GS-F се говори от доста време. Моделът трябва да е сред основните оръжия на Lexus, с които японците да променят совя имидж, превръщайки се в марка, предпочитана от най-взискателните шофьори, търсещи лукс и надеждност, съчетани с динамика и стил.

Луксозното подразделение на Toyota вече има в моделната си гама суперспортна кола, в лицето на LFA, както и спортен седан - IS-F. Тя също така предлага опционалният спорен пакет F Sport за моделите си. Новата отличителна динамика при моделите на луксозната японска марка се подчертава и от новият дизайнерски език на Lexus, както и от по-динамичното пътно поведение на новите попълнения в гамата.

Lexus GS-F обаче няма да бъде само спортен, но и много изискан и комфортен, подчерта Карл Шлихт. Той не пожела да даде подробности за задвижващата система на бъдещия GS-F. Според източници на Autocar обаче, под капака на колата ще работи дефорсиран вариант на V10 двигателя на суперколата LFA. Той най-вероятно ще има осем цилиндъра и мощност около 500 к.с.

Очаквайте подробности

0 от 500
  • #31
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Тези,които копират са германците от японците. Именно японците и Тойота и Лексус въведоха най-високотехнологичните автомобили-хибридите и германците правят жали опитчета да ги копират!!!! Именно японците задават стандартите за здравина при колите!Без конглокенция. Именно японците правят недостижими двигатели за германчетата- Хонда 1.6 170 к.с. атмосферен, Тойота 18 200 коня атмосферен. Германските мотори са големи,бавно и нискооборотни! Това не е инженерно изкуство,а безсилие!
  • #30
    2 rate up comment 0 rate down comment
    до veso ( преди 13 години )
    И втора част:Нещо не им се получава баланса на Мерцедес, що така? Сложили един голям мотор, обаче на завоите става голям смях.
  • #29
    4 rate up comment 0 rate down comment
    до veso ( преди 13 години )
    я малко повод за размисъл:
  • #28
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    veso, кво се напъваш? Първия спортен седан е на Алфа Ромео, немците като са го откраднали оттам какви претенции могат да имат сега? И защо *** хубавата тема с тая автомобилна турбо-чалга?
  • #27
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Cenitell ( преди 13 години )
    Предполагам, че лексус ще продължат да слагат само атмосферни двигатели, при които усещането за мощност е в най-чист вид. А от изказването на този шеф се вижда, че те сравняват само свои модели с предишните си. Евентуалното сравнение с немските пистарки си е комнетар на автора.Четете по 2 пъти, :))
  • #26
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Чекора / Мамуля ( преди 13 години )
    ...на частична падат бързо...
  • #25
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Чекора / Мамуля ( преди 13 години )
    А тия големи нютони дето ги гледаш при турбинираните са мерени на пълна газ, на частична бързо и то съвсем не линейно.
  • #24
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Чекора / Мамуля ( преди 13 години )
    Баварец, спортното усещане е във високите обороти и мигновения отклик. Това което ти описваш като хай спийд крузване няма точно спортно усещане. Даже за него е по-добре да имаш недозавиващ автомобил с предно, защото те по принцип по-лесно поддържат права линия. А GS e 1685 kg с 3.5 мотор. Ако е с мотор от LFA, както пише в статията ще е и по-лек дори. Нютони не е като да нямат и атмосферните. По-малко са от на турбинираните, но пък са налични веднага и се модулират линейно с *** за газта.
  • #23
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Чекора / Мамуля ( преди 13 години )
    Това с "взискателните" клиенти е АМ загубени в превода, Акио Тойода казва "I want Lexus to be the car the most sophisticated drivers want to drive, and once theyve driven one they never want to drive anything else.Като sophisticated означава с добър вкус, изтънчен, изискан, и опитен, но не точно взискателен.
  • #22
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Maserati e klasa.Bavarec, ti kade s Aristokratite?