fallback

Toyota няма да прави евтини коли

Няма да рискуваме качество заради повече продажби, категоричен е Акио Тойода

Toyota Motor Corp. не възнамерява да вдига нивото на продажбите си, като предлага евтини автомобили. Това обяви президентът на японската компания Акио Тойода, цитиран от вестник The Economic Times. Снимка: CarAdvice.com.euТойода допъни, че за клиентите е най-важно да получат нужното ниво на надеждност и сигурност. Неговото изявление дойде като коментар на намеренията на Nissan да възроди марката Datsun, както и на решението на Volkswagen да започна разработката на евтин модел, насочен към пазара в Китай."Ние сме производител, който има пълната моделна линия в гамата си - каза още Тойода. - За да се развиваме постоянно обаче, трябва да поддържаме определено ниво на печалбата от всеки автомобил. Без значение дали той е голям или малък. Не мисля, че е възможно Toyota да произвежда кола за 50 000 йени (6000 долара), както го прави Tata. Не можем да рискуваме качеството, за да постигнем по-ниска цена".Toyota има опит при производството на подобни машини, след като се опита да лансира модела си Enios точно на пазара в Индия. Цената му обаче бе доста висока в сравнение с други такива автомобили - 7800 долара.Според Тойода неговата компания трябва да се съсредоточи върху развитието на продукти за средния и висок пазарни класове, където е силата на Toyota. "Китай има един милиард население, но за нас са важни 200-300 млн., което е колкото САЩ. Хубаво е да си на върха по продажби, но това не означава всичко на света. Според мен тепърва ще има промени сред първите 5 или 7 компании в свата", каза още президентът на Toyota.Японският концерн вече заема трето или дори четвърто място по продажби, след като през 2008 г. бе на върха. Преди него са GM и Volkswagen благодарение на продажбите си именно в Китай. Прогнозите за тази година са, че Toyota ще увеличи продажбите си с 21 %.

Тагове:
fallback
  • #110
    Двойно анонимен ( преди 12 години )
    че не са 1 !:)
  • #109
    марко ( преди 12 години )
    е добре де, кво се карате, единия да си кара 20 годишната тойота, другия голфа двойка и толкова. статията е за това, че тойота няма да прави коли достъпни за Българина. Само този който винаги е карал трета ръка ръждавейки не схваща, че цял свят предпочита да даде 15 бона за малолитражка, но от шоурума пред баварец в който цели десет години някой мазен италиянец се е изрязвал като магаре като преяде със спагетите.
  • #108
    Анонимен ( преди 12 години )
    http://obiavi.automedia.bg/pcgi/automedia.cgi?act=4&adv=11328025327589863&pic=9 ot tva
  • #107
    Анонимен ( преди 12 години )
    az po smeshno izpulnenie ot tva ne sum vijdal pa neznam:http://obiavi.automedia.bg/pcgi/automedia.cgi?act=5&adv=11328025327589863&pic=9
  • #106
    Анонимен ( преди 12 години )
    ha ha ha
  • #105
    Анализатор ( преди 12 години )
    Тук има само коли, на който му се привиждат анали, значи е за друг форум
  • #104
    Анонимен ( преди 12 години )
    *** (izator),mnogo pros,ama MNOGO.
  • #103
    Анализатор ( преди 12 години )
    Все още учените не са единни по въпроса-как още немските марки въпреки впечатленията на сервизите и статистиките по цял свят,да имат поклонници до гроб.Някакво заболяване ще да е.
  • #102
    Анонимен ( преди 12 години )
    Смешно е да наричаш трошьота качествена и фолксваген некачествена.. всеки знае, че всяка немска кола е само 100 пъти по-качествена от японските.. освен някой пъпчив фен на бързи и яростни, който коли е карал само на компютъра :D
  • #101
    Анонимен ( преди 12 години )
    Gledam si F1 ,i vaob6te ne *** za vas! FERRARIIIIIIIIIIIIII
fallback
Последни