IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Хонда CR-V/Honda CR-V

+ добра изработка, достатъчно пространство, силно парно- люлеещо се шаси, ограничени възможности за товарене на багаж, относителна високопроходимост, високи разходи, ниски облегалки за главите

Хонда CR-V/Honda CR-V
История на модела4/97 Старт на модела, SUV с пет врати и 2.0 литров бензинов мотор с 128 к.с. Серийни ABS и два еърбега3/99 Преработка на модела, мощността на мотора е повишена на 147 к.с.2/02 Смяна на модела. Нов двулитров мотор с 150 к.с., страничните еърбегове вече серийни11/04 Подобрения в модела, нов 2.0 литров комън-рейл дизел с 140 к.с.CR-V представлява всъщност високо комби с достатъчно пространство, което има прилични характеристики и извън шосетата. Тази Хонда е повече "лайфстайл" SUV, а не толкова високопроходим автомобил. През 97 г. компанията бързаше да се присъедини към набиращата скорост SUV треска и бързо представи предназначения за Америка модел и в Европа. CR-V разполага с автоматично включващо се задвижване на четирите колела. Единственият мотор е 2.0 литров четирицилиндров, който сигурно щеше да приляга добре на някоя лимузина. За тежащата 1.5 тона каросерия на CR-V (което впрочем означава Comfortable Runabout Vehicle) този агрегат е слабичък, силата му се активира късно, чак над 3000 оборота, а под тази граница царува пълно безветрие. Това означава също и че на по трудни терени е необходимо да се "изтезава" съединителя, което от своя страна гарантира бързо износване. В този смисъл от известна полза може да бъде автоматичната скоростна кутия. Така или иначе нищо не може да се направи срещу недостатъка на системата за 4*4, която е автоматична и за да се активират задните колела, са необходими едно или две превъртания на предните. Това е причината и за съответните настройки на шасито, които не са най-добри за каране в завои. Автомобилът държи иначе чисто правата линия, макар че воланът е леко безчувствен. От гледна точка на оборудването на купето трябва да кажем, че по-удобните места са отзад. Предните седалки са някак малки, с прекалено къса площ за седене. Багажникът разполага само с 374 литра обем (моделът до 02 г.) Към това трябва да добавим и изискващото сериозни усилия сваляне и вдигане на облегалката на задната седалка, тъй като катарамите на коланите пречат. Окачването поне мисли доброто на пътуващите в CR-V, но от определена гледна точка прекалява с мекотата и може да се наложи да се гълтат хапчета против морска болест. Пасивната сигурност в автомобила е нарушена от прекалено ниските облегалки за главите, както и от многобройните твърди детайли във вътрешното пространство. Геометрията на коланите на задната седалка също не е решена добре. Хубавото е, че от самото начало на модела ABS и два еърбега са серийни. Странични възглавници има чак в представения през 2002 г. наследник.Разходът на гориво е висок, а дизел, поне в първия модел, не се предлага. CR-V е солиден и много надежден автомобил, но оставя странно впечатление: шасито е настроено за развлекателни пътувания, но на мотора му липсва пъргавина, каросерията от своя страна е внушителна, но багажникът - прекалено малък. Иначе серийното обзавеждане е добро. Най-често срещани повредиГоривна система: проблеми с електриката на горивната помпаЗапалване: проблеми с имобилайзераОбратно повикване в сервизите на компанията за модели от 97-99 г. за смяна на ключа на запалването {moscomment}
0 от 500
  • #4
    1 rate up comment 0 rate down comment
    gazo ( преди 9 години )
    Багажника на първите модели е огромен в сравнение с РАВ-ката или Витара-та от тия години,както и проходимостта в реални условия осреднено е по-добра от вече споменатите "класики"
  • #3
    4 rate up comment 0 rate down comment
    nikoo80 ( преди 14 години )
    Разходите за поддръжка не са напълно нормални,по скоро като на лек автомобил отколкото на джип.Облегалките за глави се регулират във височина.Мисля че човека писал статията не се е качвал в ЦРВ.А е писал само като е гледал снимки.
  • #2
    5 rate up comment 0 rate down comment
    nikoo80 ( преди 14 години )
    Относно изброените минуси на ЦРВ-то:люлеещо се шаси, ограничени възможности за товарене на багаж, относителна високопроходимост, високи разходи, ниски облегалки за главитеАко всичко по окачването е наред няма никакво люлеене.Багаж се товари изключително удобно(няма ръб на прага на багажнка) има достатъчно място ако пък свалиш седалките(това става изключително лесно) става като бус.Не става за офроуд но може да мине с лекота по всеки черен път.
  • #1
    2 rate up comment 0 rate down comment
    :) ( преди 14 години )
    Красота;)