+ добра изработка, достатъчно пространство, силно парно- люлеещо се шаси, ограничени възможности за товарене на багаж, относителна високопроходимост, високи разходи, ниски облегалки за главите
История на модела4/97 Старт на модела, SUV с пет врати и 2.0 литров бензинов мотор с 128 к.с. Серийни ABS и два еърбега3/99 Преработка на модела, мощността на мотора е повишена на 147 к.с.2/02 Смяна на модела. Нов двулитров мотор с 150 к.с., страничните еърбегове вече серийни11/04 Подобрения в модела, нов 2.0 литров комън-рейл дизел с 140 к.с.CR-V представлява всъщност високо комби с достатъчно пространство, което има прилични характеристики и извън шосетата. Тази Хонда е повече "лайфстайл" SUV, а не толкова високопроходим автомобил. През 97 г. компанията бързаше да се присъедини към набиращата скорост SUV треска и бързо представи предназначения за Америка модел и в Европа. CR-V разполага с автоматично включващо се задвижване на четирите колела. Единственият мотор е 2.0 литров четирицилиндров, който сигурно щеше да приляга добре на някоя лимузина. За тежащата 1.5 тона каросерия на CR-V (което впрочем означава Comfortable Runabout Vehicle) този агрегат е слабичък, силата му се активира късно, чак над 3000 оборота, а под тази граница царува пълно безветрие. Това означава също и че на по трудни терени е необходимо да се "изтезава" съединителя, което от своя страна гарантира бързо износване. В този смисъл от известна полза може да бъде автоматичната скоростна кутия. Така или иначе нищо не може да се направи срещу недостатъка на системата за 4*4, която е автоматична и за да се активират задните колела, са необходими едно или две превъртания на предните. Това е причината и за съответните настройки на шасито, които не са най-добри за каране в завои. Автомобилът държи иначе чисто правата линия, макар че воланът е леко безчувствен. От гледна точка на оборудването на купето трябва да кажем, че по-удобните места са отзад. Предните седалки са някак малки, с прекалено къса площ за седене. Багажникът разполага само с 374 литра обем (моделът до 02 г.) Към това трябва да добавим и изискващото сериозни усилия сваляне и вдигане на облегалката на задната седалка, тъй като катарамите на коланите пречат. Окачването поне мисли доброто на пътуващите в CR-V, но от определена гледна точка прекалява с мекотата и може да се наложи да се гълтат хапчета против морска болест. Пасивната сигурност в автомобила е нарушена от прекалено ниските облегалки за главите, както и от многобройните твърди детайли във вътрешното пространство. Геометрията на коланите на задната седалка също не е решена добре. Хубавото е, че от самото начало на модела ABS и два еърбега са серийни. Странични възглавници има чак в представения през 2002 г. наследник.Разходът на гориво е висок, а дизел, поне в първия модел, не се предлага. CR-V е солиден и много надежден автомобил, но оставя странно впечатление: шасито е настроено за развлекателни пътувания, но на мотора му липсва пъргавина, каросерията от своя страна е внушителна, но багажникът - прекалено малък. Иначе серийното обзавеждане е добро.
Най-често срещани повредиГоривна система: проблеми с електриката на горивната помпаЗапалване: проблеми с имобилайзераОбратно повикване в сервизите на компанията за модели от 97-99 г. за смяна на ключа на запалването
{moscomment}