IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Това е новият Hyundai i20

Освен с променен дизайн моделът се е сдобил и с нови ефективни двигатели.

Това е новият Hyundai i20

Броени дни преди премиерата си на автосалона в Женева  Hyundai показа първите официални снимки на обновения хечбек i20. Фейслифтът на новото поколение се отличава от предшественика не само по външния вид, но и по гамата от икономични и динамични двигатели, с които ще се предлага.



Както може да се очаква, дизайнът на автомобила е съобразен с възприетия от фирмата стилистичен език на “флуидната скулптура”. Промени са претърпели броните, многоъгълната радиаторна решетка, покрива, страничните панели, прозорците и осветителните тела. Габаритите, спрямо предшественика на са променени съществено - ширината е  1710 мм, височината 1490 мм и междуосието 2525 мм. Само на дължина  Hyundai i20 е пораснал с 55 мми вече е 3995 мм.



Най-интригуващите промени може да бъдат открити под капака. Сред четирите двигателя,с които ще се предлата новият модел са новият 1.1 турбодизелов мотор U-II. Този трицилиндров агрегат е с мощност 75 к.с. и се характеризира с високо ниво на икономичност. 
За момента корейците не посочват точно колко литра на 100 км. харчи новата им рожба, но споменават нейната екологичност. Според тях това е “най-зеленият” двигател, защото изхвърля само 84 гр/км CO2 емисии. Той е дело на европейския развоен център Diesel Centre of Excellence.
Друг нов агрегат е 1.4-литровия дизел U-II, с 90 к.с. и 96 гр/км вредни емисии. Точните цифри за разхода и динамичните характеристики ще бъдат оповестени по време на премиерата във вторник, 6 март.


 

Тагове: i20
0 от 500
  • #8
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ne e Do6o ,a Mirizmata prosta.
  • #7
    6 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Най-икономичния VW е Polo 1.2 TDI 75 к.с.,но разхода е потресаващ 3.9/100 и 99 гр.СО2...:))) Тези 84 гр. СО2 са разход около 3.2-3.3/100. Корейците мачкат,майкааааа!
  • #6
    6 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ако е приличал на Corsa значи Опел са крали от Хюндай,защото i20 излезе една година преди Corsa.Казанлъшкия *** с нарисуваните аудита пак газ пикае.Нека,нека,голям кеф..:)
  • #5
    9 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Vsi4kata im rabota na Huya e takava.
  • #4
    12 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    настоящия модел си беше 100% Корса, сега новия модел поне фаровете променили да не дразни чак толкова. Иваче отвсякъде другаде пак си е останало Корса. По-смешното е че Корса вече е доста стар модел и всеки момен ще излезе новата Корса така че новия и20 ще е старата корса к емблема на Хюндай. Въпреки че струва само 16000лв. пак си е срам да караш старата корса с емблема на Хюндай. Все едно да се изтупаш с Маратонки Абидас и да разчиташ някой да се върже че си с Адидас.
  • #3
    12 rate up comment 11 rate down comment
    joj ( преди 13 години )
    Нека ми е грозно... пък ти си карай N-найсе годипния VAG-ен....
  • #2
    13 rate up comment 21 rate down comment
    До До6о ( преди 13 години )
    Грозно,грозно и пак грозно!!! Трябва да си ***,за да ти хареса.Или да си До6о - "иновативно флуидно ***"
  • #1
    14 rate up comment 22 rate down comment
    . ( преди 13 години )
    kenef i20