Броени дни преди премиерата си на автосалона в Женева Hyundai показа първите официални снимки на обновения хечбек i20. Фейслифтът на новото поколение се отличава от предшественика не само по външния вид, но и по гамата от икономични и динамични двигатели, с които ще се предлага.
Както може да се очаква, дизайнът на автомобила е съобразен с възприетия от фирмата стилистичен език на “флуидната скулптура”. Промени са претърпели броните, многоъгълната радиаторна решетка, покрива, страничните панели, прозорците и осветителните тела. Габаритите, спрямо предшественика на са променени съществено - ширината е 1710 мм, височината 1490 мм и междуосието 2525 мм. Само на дължина Hyundai i20 е пораснал с 55 мми вече е 3995 мм.
Най-интригуващите промени може да бъдат открити под капака. Сред четирите двигателя,с които ще се предлата новият модел са новият 1.1 турбодизелов мотор U-II. Този трицилиндров агрегат е с мощност 75 к.с. и се характеризира с високо ниво на икономичност.
За момента корейците не посочват точно колко литра на 100 км. харчи новата им рожба, но споменават нейната екологичност. Според тях това е “най-зеленият” двигател, защото изхвърля само 84 гр/км CO2 емисии. Той е дело на европейския развоен център Diesel Centre of Excellence.
Друг нов агрегат е 1.4-литровия дизел U-II, с 90 к.с. и 96 гр/км вредни емисии. Точните цифри за разхода и динамичните характеристики ще бъдат оповестени по време на премиерата във вторник, 6 март.


1