IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Форд Маверик / Ford Maverick

+ прилична високопроходимост, култивирани мотори, богато серийно оборудване- висок разход, липсва дизел, ниски възможности за теглене на багаж

Форд Маверик / Ford Maverick
История на модела9/93 Представяне на модела, технологично идентичен с Нисан Терано ІІ9/96 Преработка на модела7/98 Спиране производството на първия Маверик4/01 Представяне на нов модел със старото име, този път на базата на Мазда Трибют. Мотори: 2.0 литров четирицилиндров с 124 к.с. или 3.0 литров V6 с 197 к.с. и автоматик3/04 Мощността на 3.0 литровия мотор е увеличена на 203 к.с., нов 2.3 литров мотор с 150 к.с.Актуалният Маверик също е модел-кооперация. Този път зад емблемата на Форд се крие Мазда. Ако се надявате на висока надеждност обаче, вероятно ще останете разочаровани. Задвижването създава доста проблеми. Изборът на мотори се състои от жаден V6, който върви в комплект с четиристепенна автоматична скоростна кутия, и четирицилиндров мотор с ръчна скоростна кутия. По-малкият мотор е много по-некомфортен, но спестява значителни разходи. Максимално допустимите килограми за теглене и при двете версии са малко (1700 или 1500 кг), въпреки перманентното задвижване на четирите колела и вариращото разпределение на силата. Тази система, заедно с 214 милиметровото отстояние от земята, се грижи за доста добра високопроходимост. Както от гледна точка на разходите, така и поради съображения за надеждност, малката версия на мотора с ръчната скоростна кутия е за предпочитане. Другият модел е за шофьори, които отдават голямо значение на конските сили и комфорта. Най-често срещани повредиПренос на силата: дефектни лостове на скоростите (02-03 г.г.), счупени кардани (01-04 г.г.), проблеми с автоматичната скоростна кутия (01 г.)Електрика: Дефектни или разредени акумулатори   {moscomment}
0 от 500