IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Prius Plug-in Hybrid харчи 2.1 л / 100 км

Появиха се официалните характеристики на модела за Европа.

Prius Plug-in Hybrid харчи 2.1 л / 100 км


Новата Toyota Prius Plug-in Hybrid изразходва средно по 2.1 литра бензин на 100 километра пробег, отделя 45 г/км СО2 емисии и може да измине 25 километра, задвижвана само от електрическа енергия. Това сочат официалните данни на модела за Европа.

Когато зарядът в батериите на Prius Plug-in Hybrid бъде изчерпан, возилото продължава да работи като стандартен пълен хибрид, показвайки средно потребление на гориво 3.7 л /100 километра и отделяйки в атмосферата 85 г/км вредни СО2 емисии. Новият Prius може да бъде зареден с електрическа енергия от електропреносната мрежа, като това отнема само 90 минути.

С пълен резервоар и напълно заредени батерии колата може да измине над 1250 километра. Новият Plug-in модел предлага аналогично пространство в салона и аналогичен обем на багажника - 443 литра.

Задвижването на Toyota Prius Plug-in Hybrid е поверено на 1.8-литров бензинов двигател (99 к.с.), електромотор (82 к.с.) и пакет литиево-йонни батерии (4.4 кВч). Тази комбинация генерира обща мощност от 136 к.с., които позволяват ускорение от място до 100 км/час за 10.7 секунди и максимална скорост на движение 180 км/час.

Toyota Prius Plug-in Hybrid ще стъпи на пазара през лятото на тази година. Цените все още не са обявени, от японската компания уточняват, че те ще бъдат под £30,000.

0 от 500
  • #24
    5 rate up comment 15 rate down comment
    До Приус ( преди 12 години )
    То4но в АутоБилд казаха - ока4ването е гумено,при високи скорости двигателят е 6умен,ло6о кормилно управление и др. Но твоята е по-специална - тя е като Porsche,нали?Как да се скрие6 с това"иновативен и надегден",До6е?И тестовият разход е 6.3л/100км.Или твоята не само не гори, ами произвегда бензин докато "лети"..И на края с здраве да си я кара6!
  • #23
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Хммм рязко ми замириса на тролски ***. А, здрасти Дошо.
  • #22
    17 rate up comment 6 rate down comment
    Приус ( преди 12 години )
    Автомобила си заслужава всяка стотинка.Кара те да се наслаждаваш само.Много приятна возия създаваща усещането,че сте в кола по-висок клас.Икономичен,безшумен,екологичен,иновативен,хай-тек технологии и изключително надежден.За почти 25 000 навъртени до сега километра,абсолютно никакви грижи за нищо.Дори лампа не е изгоряла.Те на теста на АутоБилд също се чудиха,как може за 100 000 км нищо да не напомни за себе си и дори нито една лампа не бяха сменили.Изключителна кола според мен.
  • #21
    18 rate up comment 5 rate down comment
    Приус ( преди 12 години )
    Позабавиха се с Plug-in Hybrid-а.Не ми се чакаше и миналата година си взех нормалната версия от която съм безкрайно доволен.Цените не ги гледайте!Винаги можете да се спазарите с поне 10 % надолу.Аз моя си го взех с 6500 по-евтино от обявената цена+допълнително 4 зимни гуми с лети джанти.Размерите в купето са по-големи от на БМВ 5.Шофьорското място е по-удобно и широко,техниката е на топ ниво,абсолютно безшумен в града.Наслаждавам се само на кристалната музика звучаща от вградените говорителиJBL
  • #20
    6 rate up comment 4 rate down comment
    бавареца ( преди 12 години )
    колите в UK са с възможн най високата цена. а в щатите - обратно. така че не сравнявайте 30к паунда с 20к $. едва ли японсите ще искат двойна цена само заради един щепсел и малко електроника за конвертиране на 230V мрежа. а като гледам не са сложили големи батерии. преди време бяха казали че ще минава поне 60км на бат. а сега 25. и тогава казаха 1,5л разход - което при този цикъл на мерене и 60км на бат. щеше да е така. да почакаме да видим истинската цена а не тази в UK.
  • #19
    4 rate up comment 10 rate down comment
    До Амиго ( преди 12 години )
    И с коlkо е по-хадегдна от Seat Ibiza 1.4 sport или VW Golf TSI Comfortline.Моля за отговор,Амиго!
  • #18
    11 rate up comment 7 rate down comment
    Амиго ( преди 12 години )
    Дизайнът е красив от технологична гледна точка. Разбира се, не става да го паркираш пред столична чалготека. За техниката под капака няма смисъл да се обяснява - достатъчно е че е от Тойота. А това означава съчетание от иновативност и надеждност без аналог.
  • #17
    5 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Хубава кола, модерни технологии, но не бива да се забравя че електрическите автомобили са направени от нефт, точно както слънчевите колектори, ветрогенераторите ел. преносната мрежа и почти всеки "преработвател" на екологична енергия. Просто свърши ли нефта, спират колите без значение електрически или с вътрешно горене.
  • #16
    11 rate up comment 6 rate down comment
    asd ( преди 12 години )
    Колата е хубава, но цената наистина е доста височка и въпреки това пак ще има хора които да си я купят, особено тези, които ценят качеството, а точно тази Тойота дори и според Автобилд е много надежден автомобил.
  • #15
    3 rate up comment 1 rate down comment
    ето ( преди 12 години )
    http://***.automedia.bg/news/article_15663.html ЕТО я статийката - сорри ама подобна разлика в цените е УМОПОМРАЧИТЕЛНА