IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Идва нов X-Trail

С новия X-Trail Nissan иска да повтори успеха на Qashqai.

Идва нов X-Trail



Европейското подразделение на японската марка разпространи тийзър материали за третата световна премиера, която подготвя за автосалона след седмица. Тя ще бъде на концепцията Hi-Cross, която представя следващото поколение X-Trail.

Както се вижда от загатващите изображения новият X-Trail ще претърпи съществена промяна. За разлика от грубоватите форми, които притежаваха досегашните поколения, новият кросоувър ще се сдобие с много по-плавен и елегантен дизайн. Очевидно това ще е модел, с по-универсални и представителни качества.

Изглежда, че подобно на Pathfinder предназначението на X-Trail също ще се трансформира и той ще заложи повече на пътното си поведение, отколкото на качества си извън пътя. За момента от Nissan не са анонсирали никакви подробности за техническите спецификации на колата. По подразбиране може да предположим, че X-Trail ще се предлага както със задвижване само на две от колелата, така и с 4х4.

Източници от компанията са обявили, че целта на Nissan с новия X-Trail е, да привлече клиенти дори от сегмента на най-предпочитаните конвенционални седани, от ранга на Ford Mondeo и Opel Insignia, както и разчитайки на имиджа на Qashqai да повтори успеха на марката в D-сегмента.

Стана ясно също така, че ще има X-Trail със седем места, чиято задача е да привлече почитателите на MPV сегмента. Вероятно 2,0-литровият дизелов двигател ще е основен, а ще има опция и за по-малки бензинови мотори, с увеличена мощност.

Новият X-Trail ще готов да се появи на пазарите на Европа през есента на 2013 г. и има голяма вероятност цените да започват от 29 900 евро.

Тагове: nissan hi-cross x-trail
0 от 500
  • #5
    4 rate up comment 1 rate down comment
    до: Ъ ( преди 13 години )
    Абе те и Фераритата не ги карат много нали.Пък туарезите,Ку5,Тигуаните и тем подобните *** са под път и над път.Сигурно ще кажеш,че са много убави нали понеже балъците ги купуват зарибени от АудиБилд.Това,че X-trail има блокаж не го прави нещо,кой знае колко по-добро от Кашкая.Качи се и на двете,пробвай и ми говори!Паркетници та дрънкат.На X-trail проходимостта е малко по-добра,но всичко останало е доста по-зле от това на Кашкая.Патфайндър не съм карал,но съм чувал,че не са лоши.
  • #4
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Някой хора нито на X-trail,нито на Кашкай са се качвали,но много компетентно го раздават.Я ми прочети мнението и пак опитай да ми обясниш нещата,които съм написал.Степенувал съм ги точно,като теб.Истината е обаче,както споменах,че е по-добре Кашкай от X-trail,защото възможностите им са много индентични и на двата,но Кашкая има доста по-добро приложение в ежедневния живот и поради това съм се спрял на него.Ако наистина ти трябва нещо по-така-Патфиндър или Патрол,като последното е върха.
  • #3
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Ъ ( преди 13 години )
    Ти явно си поредният "разбирач" :)X-trail е единственият "паркетник", който предлага блокажи. Сравнявайки го с Кашкай изпадаш в миманса, пич.Относно "возията" направо къртиш! Патфайндър е толкова надежден по горите, колкото и лек автомобил, полуоски дебели колкото на шестокласник ***, диференциалите не издържат на натоварване. А относно Патрол можеш да питаш вносителя колко бройки продаде последните две-три години :)Попарка хапва ли ти се?!
  • #2
    9 rate up comment 0 rate down comment
    пояснител ( преди 13 години )
    Абе пич, мнооого хубаво ги изброи, но не ги сравнявай, защото възможностите на Кашкая определено НE са като на x-Trail, както и на останалите сравнени помежду си и за да бъда по-точен, подредбата откъм възможности на задвижването е следното: 1. Патрол/безспорно най-добрия, не само сред Нисан-ите/; 2. Pathfinder; 3.x-Trail; 4. Qashqai
  • #1
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    X-Trail е чудесна машина,но си е паркетник с малко по-грубовата форма,което кара хората да мислят,че има офроуд възможности.Да,ама не.Здрав,безпроблемен е но извън пътя освен на леки терени и газене до 25 см сняг за друго не става.За предпочитане е Кашкая,защото хем е със същите възможности,но пък е по-комфортен,по-мека возия има и на дълъг път е по-приятен за шофиране.За по-трудни места е Pathfinder макар и той да не е кой знае какво.Истинският боец е НИСАН ПАТРОЛ.Машина един път!