IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Идва нов X-Trail

С новия X-Trail Nissan иска да повтори успеха на Qashqai.

Идва нов X-Trail



Европейското подразделение на японската марка разпространи тийзър материали за третата световна премиера, която подготвя за автосалона след седмица. Тя ще бъде на концепцията Hi-Cross, която представя следващото поколение X-Trail.

Както се вижда от загатващите изображения новият X-Trail ще претърпи съществена промяна. За разлика от грубоватите форми, които притежаваха досегашните поколения, новият кросоувър ще се сдобие с много по-плавен и елегантен дизайн. Очевидно това ще е модел, с по-универсални и представителни качества.

Изглежда, че подобно на Pathfinder предназначението на X-Trail също ще се трансформира и той ще заложи повече на пътното си поведение, отколкото на качества си извън пътя. За момента от Nissan не са анонсирали никакви подробности за техническите спецификации на колата. По подразбиране може да предположим, че X-Trail ще се предлага както със задвижване само на две от колелата, така и с 4х4.

Източници от компанията са обявили, че целта на Nissan с новия X-Trail е, да привлече клиенти дори от сегмента на най-предпочитаните конвенционални седани, от ранга на Ford Mondeo и Opel Insignia, както и разчитайки на имиджа на Qashqai да повтори успеха на марката в D-сегмента.

Стана ясно също така, че ще има X-Trail със седем места, чиято задача е да привлече почитателите на MPV сегмента. Вероятно 2,0-литровият дизелов двигател ще е основен, а ще има опция и за по-малки бензинови мотори, с увеличена мощност.

Новият X-Trail ще готов да се появи на пазарите на Европа през есента на 2013 г. и има голяма вероятност цените да започват от 29 900 евро.

Тагове: nissan hi-cross x-trail
0 от 500
  • #15
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Ъ ( преди 13 години )
    @Дългогодишен, и на мен ми липсва времето когато автомобилите бяха истински, особено SUV ама за съжаление сега всичко е електронно. Принципно обаче от всичко, което е по шоурумите имам най-мн километри с Паджеро, 170 коньовия вариант - супер селекта определено и няколко гърди пред всичко останало. Днес на един приятел му дойде Ленд Круизера, 91 ако не се лъжа - 4.2 чист дизел,.но е хеви дюти..скоро като я регне ще и се порадвам по нивята. Тия дето са ми от дядо ми :)
  • #14
    2 rate up comment 2 rate down comment
    TURBO_CHARGED ( преди 13 години )
    брех... новата лада нива
  • #13
    2 rate up comment 3 rate down comment
    бъчваря ( преди 13 години )
    Аз рекох да говоря за виетнамки, ама...
  • #12
    0 rate up comment 3 rate down comment
    бъчваря ( преди 13 години )
    Дообре
  • #11
    4 rate up comment 1 rate down comment
    дългогодишен ( преди 13 години )
    така, понеже гледам всички сте специалисти...аз карам Нисан от 1992, всичко което е с електронно,автоматично и т.н. разпределение НЕ става, независимо какво пише на задния капак - 4Х4, AWD или ккавото и да е .... Паркетниците са продукт на търсенето на пазара. Иначе - Патрол (стария), Патфайндър(стария) и Терано, което никъде го няма в дискусията до сега, значи ..... хахахах никой от вас не знае за какво става дума !!!
  • #10
    0 rate up comment 2 rate down comment
    бъчваря ( преди 13 години )
    Аз си ора нивата с Куга, не знам за теб. Ама кат толкоз ги хвалиш, нищо не ти пречи да си ореш нивите с друго.
  • #9
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ти пък Куга!?Говорим си за СУВ-ове,а не за Форд.:)Малък СУВ-Самурай.Ако ще е паркетник съм с 2 ръце за Хонда ЦР-В.Много добра машина.Ако ще е нещо по-проходимо избора ми е един-Форестър.Ако ще е по-проходимо и голямо-Ланд Крузер или Паджеро.Не случайно всичко,което съм изброил е японско.В класа на СУВ джапанките са топ.
  • #8
    2 rate up comment 4 rate down comment
    бъчваря ( преди 13 години )
    Аз съм за Куга :P Другите ти ги давам да ореш нивите на дядо си с тях.
  • #7
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Ъ ( преди 13 години )
    Идея си нямам защо даде пример точно с тези модели, но ако искаш лично мнение ето - Туарег - единствено ако ми е служебен, лев не давам. Кю5 изглежда най-завършен, с качествено оборудване, сравнен с GLK и Х3. Тигуан пък от масовите марки ми е любимец! Нито Аутлендър(или АСХ), нито Кашкай+2, нито Куга не може да се пребори ако им сложат една и съща цена.Opel(Шефролет) не ги слагам щото са супер наредба!
  • #6
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Ъ ( преди 13 години )
    За да пиша значи съм тествал. В определели ситуации възможностите, които предлага трансмисията на X-trail помага. Не казвам, че съдържа офроуд характеристики.Кашкай е с по-съвременен и европейски дизайн просто, но не и по-качествен! За Патфайндър можеш да чуеш нещо подобно от тези, които си ги накупиха. С 2.5 мотора е смях на смехории, а самият автомобил е изграден на базата на пикапа - те това докара многото мангизи за фирмата :) Евтина себестойност, скъп на пазара.