fallback

Jeep с двойка, Honda - отличник по безопасност

Кросоувърът Jeep Compass се провали в краш-тестовете на Euro NCAP. Civic е сред най-безопасните коли.

Euro NCAP разпространи резултатите от краш-тестовете на два нови за европейския пазар модела. Това са Jeep Compass и Honda Civic, които си тръгват от тестовете съответно с двойка и шестица. Наскоро обновеният Jeep Compass успя да запише едва две (от пет възможни) звезди в актива си. Компактният SUV е тестван с опционални странични въздушни възглавници за гръдния кош, но резултатите са показали ниски нива на защита, особено при страничен удар. При фронтален сблъсък оценката на автомобила е била намалена, заради травмоопасен преден панел, който може да нанесе щети върху коленете и бедрата на водача, както и на пътника до него. Експертите са установили, че нивото на защита на гръдната област е много ниско и може да доведе до сериозни контузии. Незадоволително е и представянето по отношение предпазването на пешеходците. Единствения добър резултат от теста Jeep Compass е записал при удар отзад, имитиращ сблъсък от друг автомобил. В тази връзка ще оставим да говорят цифрите. Jeep Compass в проценти: 61% - защита на възрастните пътници 71% - защита на децата в салона 23% - безопасен за пешеходците 43% - за активна безопасност Успоредно с теста на американската офроуд машина, Euro NCAP обяви и резултатите от краш-тестовете на новия Honda Civic. При 9-тото поколение на фамилния хечбек нещата изглеждат съвсем различно. Автомобилът покрива всички изисквания и е отличен с максималния бал от 5 звезди. Не само това, но експертите посочват, че 5 вратия Civic е един от най-безопасните автомобили за Европа. През 2010-та автомобилът бе отличен с награда за фирмената Collision Mitigation Braking System (CMBS) система, която се базира на радар и автономна спирачна система за предотвратяване на нежелани удари. Сега наградата е актуализирана отново. Максимален бал Civic получава за удар, имитиращ челен сблъсък с друга кола и за защита от травми във врата. Всички модели на Honda, тествани през последните 3 години са с оценка 5 звезди. Ето и резултатите на Civic в цифри: 94% - защита на възрастните пътници 83% - защита на децата в салона 69% безопасен за пешеходците 86% - за активна безопасност Европейският комитет по провеждане на независими краш-тестове на автомобили с оценки за активна и пасивна безопасност, както е цялото име на организацията, съществува от 1997 г. и неговите изпитания са най-важни при производството на всеки автомобил. От 2009-та насам организацията за тестване безопасността на автомобилите Euro NCAP завиши критериите си по отношение сигурността на автомобилите. Резултатите, които получават тестваните автомобили често рефлектират върху търсенето и пазарните цени.Още краш-тестове от Euro NCAP

fallback
  • #11
    Анонимен ( преди 12 години )
    Преставете си, че сте закачили две еднакви пружини ( зоната за деформация при автомобилите) пред две тела с различна маса и те се блъснат с определена скорост, съобразена със силата на пружините, които се огъват, но не до края. Какво става? Нима пружината на тялото с по-голямо тегло се огъва по-малко от пружината на тялото с малко тегло? А сега си представете, че едната пружина е закачена на стена. Нима тя няма да се огъне и на милиметър или пък тая на движещото тяло ще остане непокътната?
  • #10
    Анонимен ( преди 12 години )
    Значи, какво ще стане, ако се сблъскат тоя джип и тая Хонда. Ако това е до тестваната скорост, става следното. Зоните за деформация поемат еднакво удара в идеалния случай. Когато, двата автомобила се сплескат до клетката, това ще стане по едно и също време. От там нататък Джип бие. При по-ниска скорост обаче, Джип губи, заради описаните недостатъци от EuroNCAP. Ако на някой не е ясно, нека обясня пак в друг пост.
  • #9
    Анонимен ( преди 12 години )
    Точно пък Рено и Фиат бяха лош пример ,защото когато те хванаха 5 звезди компании Воллксваген едвам хващаха 3 , сомо тойота и волво са по сигурни от тях
  • #8
    Анонимен ( преди 12 години )
    Първият *** направо уби коча с лопатата.Толкова *** и елементарен коментар скоро не бях чел.Главата явно му е пълна с гиБс.Хахаха,*** и неграмотен.Та да те питам аз тебе разбирачо,ако един автомобил тежащ 1 т. и друг тежащ 3 т. се засилят и се блъснат в неподвижен предмет-стена,дърво,кой от двата автомобила ще има по-големи поражения при условие,че скоростта им е една и съща?Помисли(ако има с какво) и отговори!
  • #7
    Анонимен ( преди 12 години )
    Там са я!Къде другаде да са..:)))
  • #6
    бъчваря ( преди 12 години )
    Къде е Audi RS4,тази тенекиена еднодневка?
  • #5
    Анонимен ( преди 12 години )
    Honda dalgi godini be6e nai-goliamoto darvo po otno6enie na sigurnosta.Sega da si promenia dizaina 6tot sa zaginali.
  • #4
    Анонимен ( преди 12 години )
    Голямо унижение за германската автопромишленост.Къде се Ауди,БМВ,Мерцедес,... ????Къде са мършичките?Където им мястото,при посредствените марки,като Рено и Фиат.
  • #3
    do purviq debil! ( преди 12 години )
    abeeee giBsoviq tuBanar takuv. i dvete koli sa bili podlozeni na ednakvi testove demek ednakvi udari s ednakva skorost i sa pokazali suotvetnite rezultati. are pomisli pak, koq ot dvete e po-sigorna, *** prost!!!!
  • #2
    Анонимен ( преди 12 години )
    гиПс; гиПсират; гиПсово корито...
fallback
Последни