IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Това е Renault Megane RS 265

Хечбекът изравнява възможностите си с най-бързата FWD кола на Нюрбургринг

Това е Renault Megane RS 265


Renault разкри обновената версия на своя спортен флагман - хечбекък Megane RS. Поръчките за новият модел стартират днес, най-напред на пазара във Великобритания, където стандартния Megane RS 265 се предлага на цени от £24,825, а по-спортната версия Megane RS 265 Cup - от £26,025.

Най-важното в новия Megane RS е това, че автомобилът е получил допълнителна мощност. Тя е извадена от познатия 2.0-литров четирицилиндров турбо-агрегат, чийто турбокомпресор вече е с увеличено с 0.2 бара налягане и работи на 2.5 бара.

По този начин двигателят генерира 265 к.с. и 360 Нм, което представлява увеличение с 15 к.с. и 20 Нм. Така новият Megane на Renaultsport изравнява възможностите си с най-бързата кола с предно предаване на Нюрбургринг - Megane 265 Trophyе.

Допълнителната мощност при новия модел се освобождава при натискането на бутон. При нормална работа, Renault Megane RS 265 разполага с 250 к.с. и 340 Нм, като в този режим изразходва с 5% по-малко гориво.

В спортен режим (265 к.с. и 360 Нм), спортният Megane е способен да ускори от място до 100 км/час за 6.0 секунди и да развива максимални 254 км/час. Това е с 0.1 секунди и 4 км/час по-бързо от стария модел.

По традиция моделът предлага и така наречения "Cup" пакет. Той струва допълнителни £1,350, но добавя в оборудването на колата 18-инчови джанти, с черен матиран цвят, които са обути с гуми Michelin Sport 2 (235/40 R18 95Y), по-мощни спирачки Brembo, диференциал с ограничено приплъзване, по-твърдо окачване и други полезни неща.

Още по темата:

Зад волана на най-бързата FWD кола на Нюрбургринг

0 от 500
  • #13
    4 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Тея не се спряха да правят коли с предно и да ги наричат "спортни". Няма такъв филм - продават си стандартно рено с добавено турбо и не ги интересува колко човека ще се пребият с тея 250 коня на предната ос. Всеки който е карал толкова коне отпред знае как изчезва управлението на колата в момента в който превъртят предните гуми.
  • #12
    20 rate up comment 5 rate down comment
    Дошо до Дошо ( преди 13 години )
    понеже не виждаш по-далече от носа си не се напрягай и да мислиш.Аз за френските автомобили никога нищо лошо не съм написал.Те отдавна са надминали по отношение на надеждността и качеството германските еднодневки.Особено тези на ВАГ.
  • #11
    6 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Така е - *** за бедните ***, това е рено.Един път и дошо-галошо да е прав.
  • #10
    4 rate up comment 19 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    *** отвсякъде!
  • #9
    5 rate up comment 21 rate down comment
    Дошо ( преди 13 години )
    Ей на тва му се вика наточен француски ***! Рено му кажи и всичко е ясно.ПП А тук некъв друг *** пак ми е писал от профила. Дошо да хвали *** - все едно строшено алуди с предно...ха-ха!
  • #8
    26 rate up comment 3 rate down comment
    IT ( преди 13 години )
    Французойките са или супер грозни или много секси...ахаха :)) тази определно е от 2рия вид ! ;) а освен че е хубава е и доста бърза...:)Новият меган коупе страшно много ме радва..особенно преди фейслифта когато линията на фаровете продължаваше с елемент в бронята :)) Просто красота...:))
  • #7
    32 rate up comment 8 rate down comment
    Дошо до Анонимния ( преди 13 години )
    Защо е само с предно ли?Ами защото хората само с предно и 265к.с са направили така,че колата да покаже по-добро време на Нюрбургринг от Мерцедес Цл63АМГ.А ,,суперавтомобила" Алуди R8 с V8 i 420к.с е с 4сек по-бърз ахахахахаБраво на Рено.Не са им кой знае какви колите, но от спорт винаги са разбирали.
  • #6
    20 rate up comment 1 rate down comment
    reventon ( преди 13 години )
    dosta si e dobur megane,i dosta burz,i na priemliva cena
  • #5
    20 rate up comment 4 rate down comment
    Joe ( преди 13 години )
    с предно е за да е лека, и по-опростена технически но и по-ефективна!
  • #4
    17 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Нещо са се пообъркали с налягането - на 2.5 бара 2.0 двигател ше изкара къде 450 коня да не говорим за огромния въртящ момент и от предното предаване ще остане само моста. Най-вероятно са сметнали работното налягане и атмосферното и пак ми се види много 1.5 бара за 265 коня - японски ВРХ от 1993 е 240 коня на 0.8 налягане, освен на рендето оборотите да са до 5000. Изобщо статия е много странна - явно тоз дето я е писал не е мирисал бензин през живота си.