Предпочитам Ланча като ботиков модел със славно минало и липса на какъвто и да е модел на небосклона отколкото сегашната и съдба! Да вземем примерно един Тезис не се продаваше ,но и до ден днешен изглежда в пъти по-добре от предлаганото към днешна дата на пазара!
Преди няколко месеца пак писахте за този "автомобил"Някои пишещи тук няма как да им увреш главите, щото не са били родени когато излезна W210. Пра-стара платформа! Относно продажбите, ясно е написано по-долу. Те хората са прости и затова не купуват талянки :)Чудя се какъв ли таргет поставят на търговците на Алфа за година...Една или две бройки :)
Мда. Точно това списание купувах през 1990. Трудно се намираше.Тази Ланча може да е прекрасна, но не се продава в България. Сори, ама това е все едно да харесвам совалката Дискъвари. Знам, че пречки за българина няма и след 10 години ще я има.
Дължа ти отговор от по-предишни въпроси. А именно за това, какво се чете и продава в Чехия и Полша, след като не се се издава Auto bild. Най-популярното издание за автомобилния свят В тези държави е списанието "Svet Motoru". Редакцията няма официален сайт в нета, но и така трябва да е... Една медия или е печатна, или ефирна, или интернетова. Това важи поне за НЯКОЙ държави.
И ако се продаваше в БГ, щеше ли да си купиш от магазина? Погледнете статистиката за нови продажби на италиански автомобили в БГ - Фиат-130 броя, Алфа Ромео - 23 броя. Е е? Щом Алфа има 23 продажби за 2011 година, колко трябва да има Ланча? А сега да видим лидерите - Тойота-1560, Форд- 1442, Опел-1411, Фолксваген-1214 без подмарките си. За какво говорим изобщо? Или да се намираме на приказки. Това да си купиш 10 годишна Алфа или Ланча няма нищо общо с продажбите на тия машини.