IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Porsche Cayenne получава втори дизел

Двигателят ще е от Volkswagen Touareg, но с по-голяма мощност

Porsche Cayenne получава  втори дизел

Компанията Porsche ще попълни линията двигатели на всъдехода Cayenne с още един дизелов агрегат.


Сега автомобилът се предлага с 3.0 литров мотор с мощност 240 к.с. Към него ще бъде добавен и двигателя V8 от Volkswagen Touareg, който има обем 4.2 литра, мощност 340 к.с. и въртящ момент от 800 Нм. С него машината ускорява от 0 до 100 км/ч за 5.8 сек. Този мотор ще бъде доработен и ще получи допълнителна мощност за Cayenne.

0 от 500
  • #37
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Е,ако трябва да се качиш до вилата си,естествено ,че една паркетка ти стига.Но за тежки терени никой не го купува.Даже не знам защо спориме за очевадни неща.
  • #36
    4 rate up comment 6 rate down comment
    speedart ( преди 12 години )
    Колко често караш в пресечен терен, и колко често караш по-нормални пътища...и Туарега е на второ място...ако трябва да се качиш до вилата си например Туарега ти стига напълно...
  • #35
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Никой истински СУВ не се конструира за бързи завои,а за надеждна работа в тежки терени. За завои и писти има леки автомобили,а не джипове.
  • #34
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Идва ли ерата на дизелите- плащай тогава 1.50 евро литъра. А хибрида върви с 4/100 бензин.Пък и не трака :)))))
  • #33
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Ейй,толкова се накланял в завой,че всички си купуват ланд Крюзери за планината,а не Туарези. Какви завои,какви писти. За рекорда и Пасат участва в рекорда за най-икономична кола с разход 3.6 дизел 105 коня,ама само за рекорда. Това,че Туарег се съср=тезавал с Ланд Крюзер си е за негова сметка, отново Ланд Крузера катери най-високо. Отново Ланд Крузери се карат в пустинята и тежките терени,а не Туарег. Туарега е за мола , но е паркетка.
  • #32
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Jojo ( преди 12 години )
    Със закъснение:Честит Втори Февриару на всички любители на думата Конглокира !
  • #31
    7 rate up comment 14 rate down comment
    speedart ( преди 12 години )
    Ами тази паркетка, говоря за Туарега успя да се изкачи до най-високата точка в планински участък , като победи Тойта ланд крузер...след което Японците успяха да си върнат лидерството...но самия факт че се конглокира с Ланд крузер, показва колко е добра тази платформа..защото Туарега и Кайена все пак стават и за пътната мрежа, докато Ланд крузера е пълна щета на нормален път...толкова се накланя в завой че ти трябва GPS да видиш къде си...
  • #30
    9 rate up comment 0 rate down comment
    мама Божка ( преди 12 години )
    Ши напраат Маме,ши напраат и камион тия
  • #29
    7 rate up comment 5 rate down comment
    sinbad0 ( преди 12 години )
    Ерата на Дизела и Бензина си отиват безвъзвратно.Единственото което кара хората да карат Дизел е високата цена на горивата.1998г. бензина беше 70 стотинки,ако някой ми беше казал, че ще карам тракаща кола щях да се засмея.Ерата на елетричеството идва много скоро......
  • #28
    8 rate up comment 6 rate down comment
    speedart ( преди 12 години )
    Точно така, идва ерата на дизелите ,съвсем скоро и F1-TDI , докато бензинов камион...това е неефективно...