IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Lada приключва с 2104 и 2107

Двата модела от времето на социализма ще се произвеждат до края на 2012 г.

Lada приключва с 2104 и 2107

Пускането на Lada Granta на пазара доведе до рязък спад на търсенето на два от класическите модели на марката - 2104 и 2107. По тази причина компанията АвтоВАЗ взе решение да сложи край на тяхното производство.

Първата стъпка към спирането на двата модела ще бъде направена през лятото, когато в Ижевския автозавод ще започне пълното производство на Granta. В момента моделите 2104 (на първата снимка) и 2107 (на втората) не се произвеждат, а само се сглобяват в същото предприятие от предварително направени компоненти.

"Плановете ни са още през тази година да приключим с "четворката" и "седмицата", тъй като интересът към тях е минимален", коментира един от директорите на АвтоВАЗ Игор Буренков.

Краят за 2107 трябва бъде през август, но не е изключено този срок да бъде удължен, тъй като АвтоВАЗ ще продължи да продава автомобила в някои африкански държави. Колкото и странно да е, интересът към машината в страни като Египет продължава да е сериозен. 2104 пък ще се произвежда до края на 2012 г.

Базираният на Fiat 124 автомобил, носещ името Lada Signet в Канада, Lada Laika в Бразилия и Lada Riva в някои европейски страни, е на пазара вече над 30 години, като е произведен в около 17 милиона екземпляра.
 

Тагове: lada 2104 2107
0 от 500
  • #28
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Slav78 ( преди 12 години )
    Тези колици си имаха и още имат място в БГ, няма село без тях или махала. Сам си правиш ремонта, каквото и да счупиш е 5лв. единственото електронно нещо е часовника.
  • #27
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Тези коли създават излюзията, че са здрави, само за хора, които не са карали нещо различно от руска кола. Изкарват по 30 години защото не се карат. За толкова години я имат 100-200К км. я не. На западните коли толкова им навъртат за 3-4 години. Всеки имал такава кола знае за какво става въпрос. Правиш, крепиш струваш и накрая си взимаш някой западен кошник, който дори развалина пак е по-добър във всяко отношение. Единственият плюс на тези "автомобили" са евтините части и поддръжка.
  • #26
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Volanadjia ( преди 12 години )
    На Ладите хубавото им беше, че щеш не щеш и монтьор ставаш, и дрифтиш зимата като луд(освен ако в багажника няма поне 200кг товар), а частите са без пари буквално и всичките с еднакви. Ръждата се оправяше с малко асфалтов лак тук таме. Лично с 21011 с 5х50 литра туби в багажника и 400 кг на едно ремарке си карах с 80. А на руснака, грузинеца и украинеца баш това му трябва :)
  • #25
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Е тов е прогрес. А Фиат са сметнали тази конструкция за остаряла преди 38 години ...
  • #24
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Na tezi avt. motorite mogat da se dorabotvat(tuningovat) do dupka, ama vie ste puberi ,ot kade da znaete!!!!!!!!!!!
  • #23
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Заставите са по-хубави, защото са с предно. Обаче не онези гадните ръбестите, а по-стария модел.
  • #22
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Fenix ( преди 12 години )
    Не 30 ами и отгоре изкарват тия машинки. Баща ми има една жигулетка като тая: http://car-exotic.com/image/vaz-auto2.jpgкоято е на повече от 30 години и още си бръмчи с нея. Е вярно само из града или до най-близкия язовир, но си е официално в движение с ГТП, гражданска, че и винетка чак и сложил, въпреки че на повече от 10км не излиза от града ;)
  • #21
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Руските возила гадното им е, че трябва да си парче автомонтьор и да я правиш, че да ти върви, докато с западна, ако си я взел чисто нова си като бял човек. Има си сервизи. Не съм автомонтьор, че да вися под нея постоянно, колата е да се кара.
  • #20
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Това е най-продаваният автомобил.Ще ви кажа защо.При другите излизат модификации,нови генерации,модели и феслифтове,а при Лада 2107 и 2104 17 милиона екземпляра са едни и същи без промяна.Някой ако се сеща за такова постижение да каже.Не съм почитател на руските коли и никога не съм бил,но съм сигурен,че след 30 г.ще има още екземпляри,които да са в движение.Дуракоустойчиви са и с много елементарна и евтина поддръжка.Дето се казва на пътя им правиш основен ремонт,палиш и заминаваш.
  • #19
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Zavislivi ,skapani nerealizirani pedali,zlobata vi e proporcionalna s MARZELA vi; na puk na vas ima hora koito se realizirat-Boiko Borisov e velik,a vie ste MUHLIOVCI(lo6 geneti4en material)! A 6tom e prodavana tolkova godini zna4i LADI4KATA e imala tarsene, vie i tova nemojete da si pozvolite.