IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Най-изгодно е да имаш Кia

Проучване на Kelley Blue Book показа „отличниците” в различните категории

Най-изгодно е да имаш Кia

Най-изгодно на един собственик на автомобил му излиза модел на Kia. Това покава проучване на влиятелният източник на информация и статистика за автомобилната индустрия Kelley Blue Book, който достига до този извод след съпоставка между загубата на пазарната стойност, данъците, разхода на гориво, стойността на застраховката, тенхическото обслужване и ремонтите.

Ето какво са установили експертите на Kelley Blue Book за пазара в САЩ.

„Най-изгодна марка” – Kia.

„Най-изгодна премиум-марка” – Audi.

„Субкомпактен автомобил” – Nissn Versa

„Компактен кросовър” – Nissn Juke

„Компктен автомобил” - Kia Soul

„Кросовър” - Hyundai Santa Fe

„Автомобил със средни размери” - Hyundai Sonata

„Автомобил с големи размери” - Chevrolet Impala

„Луксозен кросовър” - Lexus RX 350

„Достъпен автомобил от премум-марка” - Volvo C30

„Всъдеход със средни размери” - Jeep Wrangler

„Всъдеход с големи размери” - Ford Expedition

„Луксозен автомобил” – Audi A5

„Луксозен всъдеход” – Audi Q7

„Луксозен всъдеход с големи размери” - Lexus LS 460

„Хибриден кросовър” – Ford Escape

„Пикап със средни размери” - Toyota Tacoma Regular Cab

„Пикап с големи размери” - Chevrolet Silverado 1500 Regular Cab

„Спортен автомобил” - Lexus IS-F

„Спортен кабриолет” - Mazda MX-5 (Miata)

„Хибрид” - Honda Insight

„Миниван” – Mazda5

„Електрически автомобил” - Chevrolet Volt

Както уточняват от Kelley Blue Book марката Kia е на първо място благодарение на моделите си Soul, Optima и Sportage, а компания Audi е лидер в премиум-сегмент благодарение на A3, A4 и Q5. Освен това моделът А5 е показал най-ниска загуба на пазарна стойност, а разходите на този автомобил са с около $5000 по-ниски от тези на конкурентите му.

В същото време Chevrolet Volt успява да изпревари Nissan Leaf при електроавтомобилите заради по-ниската стойност на сервизното обслжване и на застраховката. За 5 години собственикът на Volt ще трябва да плати $40 629, докато при Leaf сумата е $42 089.

Тагове: kelley blue book
0 от 500
  • #76
    0 rate up comment 0 rate down comment
    passatora ( преди 13 години )
    SME6EN CENITEL si ti
  • #75
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Cenitell ( преди 13 години )
    Списанието "АутоБилд" е на Фолксваген,неофициално, това го пишат самите читатели-немци в писмата си,там колите на ФВ винаги са първи в тестовете, които нагло си ги манипулират. А ДЕКРА взима данни САМО от ремонтираните модели, но не и във фирмените сервизи.От това следва, че скъпите немски модели не влизат в тази статистика или рядко и получават предни места.
  • #74
    3 rate up comment 0 rate down comment
    бъчваря ( преди 13 години )
    Дай да се пробвам да отговоря на Мишо за Опел и Шевролет. Астра и Инсиния са номер едно в класовете си според DEKRA. Инсиния втора поредна година е най-надеждният до 50000 км. Ако ще се взема нов Опел, това е добър избор, както и нов Форд. Останалото е въпрос на вкус. Според мен обаче, това е най-добрият избор за БГ, a и не само. Това са две автомобилни марки, които в момента са вдигнали качеството и надеждността на автомобилите си доста.На тоя етап са добър избор.
  • #73
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Пацо Змея ( преди 13 години )
    Най-изгодно е пеша, с колело или с метро, ако трябва да сме точни :)
  • #72
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Triforce ( преди 13 години )
    Михаил - и двете не са супер, като и двете, ако не са най-голям клас, няма да са ти по-удобни от Пежото. 207 е малко, но с доста прилични седалки. Ако вземеш малък Шевролет или Опел Астра, много ще съжаляваш. Ако вземеш Opel Insignia, там вече е по-добре. Зависи как си с финансите. Шевролетите малко ми накуцват като дизайн, тъй че Инсинията май ще е по-оферта. Ама пак си е въпрос на личен избор. Има хора и Рено карат, и Дачия... всеки според джоба :)
  • #71
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    А на мен любимият ми авто вестник е Авто Пазар. Апропо, търся броеве на Авто Пазар от 2003-та и 2004-та, някой пази ли?!
  • #70
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Чехия и Полша не са държавици, *** Славо ***, те и при социализма и сега са много по-добре от нас. Това, че до оня ден не си чувал за тях не означава нищо.
  • #69
    7 rate up comment 2 rate down comment
    бъчваря ( преди 13 години )
    За Библия ли? Ами ще ти кажа. Спряха За Рулем през 1990 година и се прехвърлих на АБ + онова чешкото. Баси, забравих му името. Имаше разни тестове на Шкода Фаворит. Супер беше, а и езика им се разбираше без да съм го учил. де що имаше списание съм пробвал да купувам. Включително Gente Motori, Auto Motor...и разбира се Беда, Авто Труд и преди това Автомото свят и Наука и техника за младежта. де що имаше нещо за ограмотяване, съм го чел, стига да съм имал пари да го купя. Сега вземам АБ, защото пишат едни и същи работи с Auto Motor., но на по-ниска цена и то редовно. Все пак, това е занимавка докато работя понякога или докато чакам *** във WC-то. Te затова се занимавам с АБ. Друго няма на пазара. Ако имаше, с радост щях да чета и конглокенцията. Сега има интернет и се ограмотяваме по малко и тук. Ето и ти ме ограмотяваш като ми подсказваш, че в Чехия се чете друго. Какво е то? На АБ отдавна не вярвам или по-скоро не вярвах. Ще ти кажа защо. Взех си новата Фиеста, а в АБ имаше тест точно на моя модел ( същия мотор) Хванах се да прегледам оценките им в таблицата. Направих си даже и собствени. Трябва да ти кажа, че моите оценки бяха същите с изключение на разходите, което е разбираемо. Тогава им повярвах на АБ. Просто, специално за модела който карам, дадоха истински обективни и дори някои субективни оценки. И сега понякога като се пъна, че за еди кой си модел дали малко точки, се сещам за тяхната оценка, отнасяща се до моя автомобил. Тогава си казвам, вероятно са прави. Имаше дори една статия преди време, в която бяха поканили различни случайно подбрани читатели, дето се пънат като магаре на мост, че Голф не бил най-добрия, а АБ са пристрастни. Оказа се, че пак го поставиха на първо място, а останалата класация бе почти същата. Не съм защитник на АБ, защото в голямата си част е жълто списание (както между другото и Топ Гиър), но така аз виждам нещата от моята практика. Не знам твоята каква е в Чехия, но тук при нас и при мен по-специално е така.
  • #68
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Slavo ( преди 13 години )
    бъчвар, Виж какво ще то напиша и го прочети ДОБРЕ!!! Не може ВСЕКИ един човек на Земята, или поне в Европа да си купи и да чете Auto Bild!!! В Чехия и Полша това списание не се издава от 2007 година!!! (Това са някакви ДЪРЖАВИЦИ съседни на Германия) Общо над 50 милиона население! Ако НЯКОЙ ми каже, че не е така- веднага му давам 200 CZK или 33 PLN- да ми го купи и даде в ръцете! Защо съседите на Германия не четат това списание, а в далечна България го имате за Библия в автомобилния свят???
  • #67
    2 rate up comment 3 rate down comment
    бъчваря ( преди 13 години )
    Да, знам за теб. Мен пък ми харесват всички модели от ...първото Мондео насам без фейслифта и Фиеста до 2002 година. Дори Ескортът от 1990 година ме кефеше по своему, макар да не ми бе любима ( Голф 3 ми харесваше повече, както и Астра :P ). Да не говоря за Кадет и Омега - най-красивите, заедно с Ауди 80 и Скорпио в края на осемдесетте ;)