IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Най-достъпният и икономичен Prius

Toyota Prius C харчи средно 4,6 л/100 км, а цените в Америка започват от 19 000 долара.

Най-достъпният и икономичен Prius


През следващия месец Toyota стартира продажбите на компактния хечбек Prius C в САЩ. В шоурумите моделът ще се предлага с четири нива на оборудване, а цената на базовата версия започва от 19 700 долара.

Задвижването на цялата гама е поверено на системата Hybrid Synergy Drive, която в случая се състои от 1,5-литров бензинов двигател с мощност 74 к.с., работещ синхронно с електромотор, чиято мощност е 61 к.с. и захранване от 144-волтов пакет никел-метал хидридни акумулатори. Общата мощност на системата е приблизително 100 к.с., което е малко под тази на Prius и Prius V, разчитащи на 136 к.с. от 1,8-литров бензинов агрегат и електромотор.

Комбинирания разход на Prius С (според EPA) е изчислен на около 4,6 л/100 км, а в градски и извънградски цикъл съответно: 5,1 л/100 и 4,4 л./100, което по-малко, отколкото при по-големия Prius.

Стандартно, всички нива на оборудване включват: Bluetooth, информационен дисплей, IPod свързаност, девет въздушни възглавници и системите за безопасност на Toyota - Контрол на стабилността (VSC), тракшън контрол (TRAC), ABS, EBD, асистенция при спиране, Smart Stop Tech.

Prius C 1, който е с около 200 долара по-скъп от базовата притежава още: климатроник, 3,5-инчов цветен информационен дисплей и безключов достъп. Срещу още 900 долара за Prius C 2 в пакета се появяват аудио система с шест говорителя, разделно сваляне на задната седалка, круиз контрол, автоматични чистачки, имобилайзер и още дреболии.

Prius C 3 ще има цена от 22 400 долара и предлага разни луксозни джаджи, като: 6,1-инчов екран, навигация, HD радио, гласово разпознаване и някои отличаващи детайли. Като опция за това ниво са предвидени 15-инчови лети джанти и отварящ се покрив.

Тези неща ги има в топ-версията, която е струва малко под 24 000 долара, а в пакета влиза още подгряване на седалките, електрохроматични огледала и светлини за мъгла. Като опция са 16-инчовите колела.

Цветовата гама включва над десет разновидности за всички модификации.

Тагове: toyota prius c
0 от 500
  • #15
    2 rate up comment 4 rate down comment
    ( преди 13 години )
    @Filibe,гадно ли е да си пловдивско ***? Ходи другаде да си избиваш комплексите! Живял съм и в Русе и в Пловдив и мога да те уверя, че най-естественото нешо което можеш да направиш е да се гръмнеш!
  • #14
    4 rate up comment 6 rate down comment
    mdaaa ( преди 13 години )
    Ще ми се приуса да е дизелов хибрид.......
  • #13
    12 rate up comment 4 rate down comment
    Filibe ( преди 13 години )
    Абе мн сте прости коментиращите, да не сте от РусИ?!?
  • #12
    7 rate up comment 18 rate down comment
    до чекиджията ( преди 13 години )
    баце, японците са световно известни лъжци по замазване на истината и измисляне на по-добри стойности, само гърците ги бият в тази дисциплина. Нямаме радияциа, всичко е наред, няма страшно, колите не са облъчени... дрън-дрън както винаги
  • #11
    3 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ааа туи кола определно по добро от предно кола :))) предно кола мн грозно, това хубу...и тоз оранджев свят мноо му оди!!!пу за мен едно таково абвомобил...
  • #10
    6 rate up comment 9 rate down comment
    Чекора / Мамуля ( преди 13 години )
    Такъв е разхода, цикъла на ЕРА е доста реалистичен, и много хора реално получават по-добри резултати, не като европейския който почти никой не може да повтори в реалността. Колкото до сравнение с по-големия Приус - на магистрала нормално Приус Ц да харчи повече - по-къс е и следователно с по-лоша аеродинамика. На градско Приус Ц харчи по-малко защото е по-лек.
  • #9
    11 rate up comment 15 rate down comment
    doc ( преди 13 години )
    ****си евтината кола :D За 24 хил долара получаваш неща за които тук ще се бръкнеш минимум 60 хил лева за да ги получиш всичките.. иначе колата не е нищо особено - типично за японците грозна. Но поне много евтина..
  • #8
    12 rate up comment 0 rate down comment
    Cenitell ( преди 13 години )
    Данните за разход на всяка фирма са вярни-измерването се прави по опр.директива-ускорение до опр. скорост, пробег за опр. секунди, празен ход за опр. секунди и накрая 120 км. пак за опр. сек.,провежда се при загрят двигател, при 20-25 градуса. Те са проверими, служат за сравнение, не отговарят на реалните, коти са различни за всеки град, температура,маниер на каране,настилка,атм. налягане.
  • #7
    16 rate up comment 10 rate down comment
    Приус ( преди 13 години )
    Нещо с разхода тотално са объркали нещата. Моят Приус 3 ми харчи средно 3,8-4/100. Сега ми е първа зима с него и разхода се вдигна на 5/100, което също е добре, като се има предвид големите студове. Смъквал съм го 3,3/100 с по-мудно каране. Тези не знам как го смятат този разход, но определено не е верен. Не може моят Приус да гори по-малко при условие, че е по-голям и е 136 к.с.обща мощност.
  • #6
    11 rate up comment 7 rate down comment
    doc ( преди 13 години )
    Tova e tradiciya pri amerikancite vsyako semeistvo da ima avtomobil,zashtoto obshtestveniya transport ne e taka razvit,a i razstoyaniyata sa mnogo golemi.Eto za tova i gorivoto e mnogo evtino!Tam ne se na4islyavat takiva golemi akcizi i taksi,a i Russia ne im e "golyam brat"A osven tova ima stimuli eto za takiva inovativni koli