IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Williams – Renault отново заедно

Williams е последният тим, който представи болида и пилотите си за сезон 2012, преди тестовете на Херес.

Williams – Renault отново заедно


FW34 е първият Williams, чиято механика, аеродинамичен дизайн и развитие са направени след промените в ръководството на отбора. Техническият директор Сам Майкъл и съоснователят Патрик Хед се оттеглиха през миналата година. Сега техническите дела се водят от Майк Кулън, който е имал грижата за дизайна на колата, а Марк Гилън отговаря за техническата част на операциите.

Новата кола бележи възстановяването на сътрудничеството с Renault. Williams вече няма да ползва двигателите Cosworth V8, а на тяхно място ще бъдат моторите, с които през последните две години Red Bull спечели шампионските титли. Комбинацията Williams-Renault съществуваше от 1989 до 1997, като тогава тимът спечели четири титли при конструкторите и пет при пилотите.

Относно състезателите: Рубенс Баричело бе заменен от Бруно Сена. Пастор Малдондо остана в тима, а Валери Ботас ще поеме функцията на резервен и тестови пилот.

От Williams се надяват, че всички тези новости и най-вече FW34 ще възродят техните шансове, след разочароващата 2011-та, когато завършиха на девето място с пет точки в актива си. Това беше най-лошия резултат за този отбор в 35-годишната му история.

“Започваме всичко отначало и се надяваме на добър старт”, каза шефът на тима Франк Уилямс - “Имаме нова кола, нови пилоти, нов двигател, нов ключов персонал. Също така имаме и нови партньори. Тимът работи успешно през зимата и сега се чувстваме готови и силни за битка”

 


 


 


 

 

0 от 500
  • #5
    6 rate up comment 1 rate down comment
    До RS ( преди 12 години )
    Макларънът е елегантен, понеже е просто макет. Уитмарш си го каза в прав текст.
  • #4
    7 rate up comment 1 rate down comment
    RS1600 ( преди 12 години )
    баварец, кривите носове дават възможност да се повдигнат до максимално разрешената по регламент височина. Това освобождава място под носа, което да се използва за оформяне на въздушните потоци, които да се впрегнат за притискателна сила, за да се неутрализира частично загубата на такава от неразрешеното вече обдухване не дифузьорите.
  • #3
    7 rate up comment 0 rate down comment
    VTEC ( преди 12 години )
    Дано се получи нещо този сезон. И с новите двигатели ше е друго.Go Williams!
  • #2
    4 rate up comment 2 rate down comment
    бавареца ( преди 12 години )
    с тези криви носове се сетих за стария виц с метеоролозите дето гледали как индианците събират дърва , а индианския шаман следял прогнозата за времето. един друг са се шпионирали май и накрая никой не знае защо им е тоя крив нос.
  • #1
    4 rate up comment 7 rate down comment
    RS1600 ( преди 12 години )
    За съжаление, формулите се очертават много грозни тази година с тези пречупени носове. Само на Макларъна му е елегантен.