Най-новите изследвания на ADAC показват, че финансовите предимства на дизеловите автомобили стават все по-малки. За основа на таблицата е послужила базата данни за цените на автомобилите, като се взима под внимание период от 4 години и се изчислява обезценката на автомобила, разходите за смяна на масло и посещенията в сервиз, както и смяната на гуми. Дългосрочно за база са послужили цени на дизела 1.3 евро/л и на бензина 1.4 евро/л. Тази таблица няма никаква стойност за България, тъй като ние сме една от малкото страни, в които дизелът е по-скъп от бензина!
В Италия има два основни района, където автоиндустрията изглежда силно диференцирана. Край Модена е спортната гордост на нацията, в лицето на Ferrari, Maserati и Lamborghini, а на 300 км североизточно от тях, край Торино са базирани масовите Fiat, Alfa Romeo и Lancia. Единствено фирмата UP Design, която създава ексклузивни спортни коли и то на ръка, е направила изключение. Работилницата на Умберто Палермо е само на няколко километра от офисите на Fiat, в градчето Пиемонт.
Под негово ръководство бял свят са видели няколко самостоятелни разработки. През 2009 г. и 2010 г. дизайнерското ателие привлече вниманието с двете студии Era и Sofia. Сега вече е създаден трети концептуален автомобил с красивото име "Vittoria". Той дебютира на изложението в Катар, в края на януари.
4,75-метровият спортен болид (1,96 м. на широчина и 1,25 м. на височина) се задвижва от 4,2-литров V8 двигател, с мощност 400 к.с. и максимален въртящ момент 475 Нм. Освен бензиновия агрегат, към предните колела е свързан електромотор, благодарение на чиято помощ общата мощност достига 450 к.с. Така оборудван, спортният хибрид достига максимална скорост от 315 км/ч.
UP Design Vittoria е в състояние да измине на електромотор и респективно с нулеви емисии разстояние от 30 километра. С натискане на бутон, водачът може да избере дали да кара само на електродвигател, само на двигател с вътрешно горене или в комбинация с двата агрегата. В хибриден режим, мощността се разпределя автоматично към четирите колела.