Преди четири години публикувахме материал със същото заглавие - "Hyundai създава своя луксозна марка". Именно тогава се появиха първите слухове за това, че корейската автомобилна компания планира да създаде отделна марка, под която да продава най-луксозните си автомобили.
За въпросната луксозна марка на Hyundai се заговори отново, след като шефът на продажбите на Hyundai в САЩ, Дейв Зучовски (Dave Zuchowski) заяви пред Automotive News, че в компанията се обсъжда дали луксозната марка ще повлия положително на продажбите.
"Вътре в компанията обсъждаме дали даден премиум модел ще се продава по-добре, ако е с логото на Hyundai, отколкото ако е с логото на нова марка", казва Зучовски, като уточнява, че решение все още не е взето.
Припомняме ви, че идеята на Hyundai е свързана със създаването на собствена луксозна марка, по примера на Toyota, Nissan и Honda, и техните луксозни подразделения Lexus, Infiniti и Acura.
Очаква се луксозната марка на Hyundai да приеме името Genesis, а в нея да бъдат включени премиум автомобилите със задно задвижване - Equus, Genesis и Genesis Coupe (на снимките). Автомобилите от тази марка ще се продават чрез дилърската мрежа на Hyundai, посочва Automotive News.
Няма срок за взимане на решението за новата луксозна марка, казва Зучовски, като допълва, че ако тя бъде одобрена, е възможно да стъпи на пазара с новите версии на Genesis и Equus, които се очакват през 2013 година.