IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Suzuki показва много лек хечбек

В Женева японците ще демонстрират и нови хибридни технологии

Suzuki показва много лек хечбек

Suzuki реши да обнови гамата си от компактни автомобили и на изложението в Женева ще покаже концептуалния модел G70. Освен това японците възнамеряват да демонстрират нови технолотии, разширяващи възможностите на хибридните автомобили.

Suzuki G70 обещава да бъде не само компактен, но и много лек. Производителят твърди, че хечбекът ще тежи едва 730 кг. Ниското тегло се съчетава с нов аеродинамичен дизайн, който според японския производител е с 10% по ефективен от настоящите модели на Suzuku в компактния сегмент А.


Компанията не разкрива подробности за бензиновия двигател на концепта, но гарантира, че благодарение на новите технологии в него изхвърлените вредни емисии СО2 са едва 70 г/100 км.

Освен това Suzuki ще покаже и поредното си постижение в областта на хибридните технологии - Swift Range Extender. Системата му за задвижване се състои от трицилиндров бензинов мотор с обем 0.66-литра и електромотор. Към момента не се разкриват повече подробности, но от компанията казват, че при този хибрид са използвани нов вид литиево-йонни батерии, които успяват да увеличат два пъти пробега на автомобила с едно зареждане.

0 от 500
  • #8
    4 rate up comment 0 rate down comment
    mrysnika ( преди 12 години )
    Като гледам, че СО2 ще е 70 г/100 км.,значи разхода на гориво ще е под 3/100.Изобщо не се съмнявам, че ще го направят.През далечната 1989 г. модела им Суифт 993 см3, 3-цилиндъра, 53 к.с. гореше 5/100 градско. На извънградско така и не съм го пробвал, защото имах друга кола за извън града. Наистина Сузуки са майстори на малките икономични автомобили.
  • #7
    9 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Бъчвар и аз съм на твоето мнение.Точно това обаче е чара на такъв тип автомобили.Абе просто си различен от останалите най малко.Нисан Жук е същата история.Обичан и недолюбван.Предвид размера на продажбите съм склонен да вярвам,че е добре приет.Ако това излезе в същия вид сигурно ще има успех.Сузуки са майстори на малките и икономични автомобили.Добри,надеждни,безпроблемни и лесни за поддръжка.Споделям го от собствен опит,защото 2 са минали през ръцете ми.
  • #6
    10 rate up comment 0 rate down comment
    бъчваря ( преди 12 години )
    Извинявам се, но тоя автомобил колкото пъти съм го поглеждал досега, е предизвиквал усмивка в мен. Не знам защо. Най-напред ми изглежда като жаба, но след това като се вгледам, откривам красиви линии. Не, че жабата няма красиви линии де :) Ако някой каже, че е грозен, ще го подкрепя. Ако някой каже, че е красив, пак ще го направя. Просто е доста различен от всичко досега и е трудно в първия момент да се охарактеризира. Трябва време.
  • #5
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Видно е с просто око, че са се вдъхновили от "Богинята". Поздравления, японците правят за смях Ситроен с тяхното DS3, на което единственото му общо с легендарния модел е името.
  • #4
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Хахаха хората с пари никога не биха си купили *** DS4, което не е Ситроен, а Пежо с борче вместо лъвче.
  • #3
    7 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Дървесна жаба за малки момиченца и "меки" киктки без достатъчно средства за DS4.
  • #2
    14 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Еее Браво! Най-после една нова кола с нормални, а не изопнати фарове! Точно затова се надявам да влезе в сериино производство и дано не й променят фаровете. А в тялото имам чувството, че това е един достоен наследник на DS, за разлика от DS3 и 4, които нищо общо нямат с DS освен името и марката.
  • #1
    12 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Samo na men li mi se struva che sutrugnichestvoto im s Fiat-Craysler pochva da im vliqe