IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

VW Golf VII - Първи поглед

Тази сутрин VW разкри новата платформата, на която ще се конструира Golf VII.

VW Golf VII - Първи поглед


Тази сутрин във Волфсбург (Германия) немския концерн VW показа платформата и ходовата част на следващото поколение Golf. Както знаете Golf VII ще използва новата модулна платформа MQB (Modularer Querbaukasten), която е проектираната така, че на нея да могат да бъдат изграждани модели с различна големина - от Polo до Passat. Това е първата по рода си платформа в автомобилната индустрия, като на нея ще бъдат "качени" около 60 различни модела.

MQB е не само изключително гъвкава структура, тя е и неразделна част от нова система за производство, която ще бъде приета от фабриките VW по целия свят. Тази нова система позволява различни модели да бъдат изграждани на едни и същи производствени линии, независимо от дължината, широчината или междуосието на автомобилите.

Това ще позволи на немците да изграждат модели на VW, Seat, Skoda и дори на Audi върху една и съща поточна линия. Новата система определено ще облекчи производствения процес, давайки възможност на немския автомобилен гигант да увеличи осезаемо производството си. Друг ключов аспект на платформата MQB е общата система за монтиране на двигатели, при която бензиновите и дизеловите двигатели ще се монтират по един и същ начин, под един и същ ъгъл на наклон.

За новата платформа са предвидени и нови двигатели, сред които присъстват 0.8-литров дизелов и 1.2-литров бензинов TSI с четири цилиндъра. Не съобщава дали тези агрегати ще намерят място под капака на бъдещия Golf, но се твърди, че седмото поколение на най-популярния автомобил в Европа ще бъде значително по-леко от настоящото - шесто. Според запознати независимо от всички системи за пасивна и активна безопасност, теглото на Golf VII ще бъде аналогично с това на Golf 4.

В гамата двигатели на Golf VII ще влязат още: бензинов 1.4 TSI, както и два дизелови с обем 1.6 и 2.0 литра. Ще бъде наличен и хибрид, задвижван от 1.4-литров TSI двигател и електромотор. На по-късен етап ще се появи и хибрид Golf VII, чиито батерии ще се зареждат от електрическата мрежа. Този модел ще изразходва около два литра на 100 километра, отделяйки 46 гр/км СО2 емисии.

Предвиждат се и версии, работещи с втечнен петролен газ, природен газ и етанол. Някои от агрегатите ще бъдат снабдени със старт/стоп система, както и със система за деактивация на цилиндрите - когато не е необходима пълната мощност на двигателя, той може да разчита на само два от цилиндрите (ако е четирицилиндров).

VW Golf VII трябва да бъде представен на изложението в Париж тази есен.


Групата VW е сред първите, които от доста време налагат използването на една и съща платформа при различни модели и дори различни марки. Днес Volkswagen използва основно три платформи - PQ25 за Polo, PQ35 за Golf и други модели от компактен клас, и PQ46 за Passat.

Тагове: mqb vw golf 7
0 от 500
  • #68
    4 rate up comment 8 rate down comment
    RS10 ( преди 12 години )
    Отлично.За да стигнеш до Общината ще минеш покрай моята i30-ка.Ще бъде там до 15 часа.Чакам те да спреш с А7-цата до нея.Аз ще снимам от прозореца.Хайде да те видя,*** *** казанлъшки.Нали си отворен.
  • #67
    2 rate up comment 10 rate down comment
    до адидаса/// ( преди 12 години )
    Като спреш с А7-цата до Силвъра,снмйа се до нея и утре да те видим,ха,ха,*** ***!
  • #66
    2 rate up comment 8 rate down comment
    до адидаса/// ( преди 12 години )
    Да ни си над Общината,ха,ха,***!ТИ ПЪРВО КАЖИ КАКВО ИМА В ОПЕРАТА,НЕ СЕ ПРАВИ НА ЛУД.И АКО НЕ РАЗБРА,БОТЕВА ОТДАВНА Е РЕМОНТИРАНА.ДРУГА ГОЛЯМА УЛИЦА Е В РЕМОНТ,КОЯ Е?ЧАКАМЕ,КАЗАНЛЪШКИ ***!
  • #65
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Дошо ( преди 12 години )
    This technology forms the basis of a number of Audi models produced from 2007 onwards, and is also expected to be used for the 2011 Bentley ContinentalСъщата работа, значи хем ще се ползва след години, хем ще е и много по-скъпа защото е друга марка.Е за това ВАГ е най-лаиняния концерн.И защото продукцията му е некачествена и с неоправдани цени.
  • #64
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Дошо ( преди 12 години )
    На мен единствено ми пречи ползването на едни и същи мотори, скоростни кутии, окачвания, ел системи и т.н от различни марки.Нека една марка да си прави всички модели на една платформа ако иска.Проблем с това нямам.(е..може би малко, но малко)Аз не приемам да продават Патас преоблечен като Алуди и да твърдят, че това е премиум.Че с какво е по-различно и с какво това Алуди си оправдава цената?С кожения салон?Същата работа с А3 и Ибиза или А4 и Ексео.
  • #63
    5 rate up comment 3 rate down comment
    адидаса/// ( преди 12 години )
    Какво стана! Чакам отговор! Довечера съм в Силвъра и те чакам, да те почерпя малък Джак Даниелс!
  • #62
    8 rate up comment 1 rate down comment
    лудия макс ( преди 12 години )
    АХахХАха = MaXx^GaBbEr! Не му обръщайте внимание:)
  • #61
    8 rate up comment 1 rate down comment
    d22. ( преди 12 години )
    След 3-4 год. всички ще правят това. И днес големите конструктори имат общи платформи за коли, които дори се произвеждат на различни континенти.Това е една малка революция в този процес,започната действително от Fiat, но както обикновенно реализирана индустриално от най-големите в този занаят - немците.Не разбирам как технологичното развитие за конструиране на платформи ви ПРЕЧИ - какво ви взима или дава.А днес BMW и Mercedes също имат свои модулни платформи за новата си генерация с предно пред.
  • #60
    3 rate up comment 6 rate down comment
    АХахХАха ( преди 12 години )
    Тия цифрички от 46гр. ги чакай към 2015 ако изобщо сглобят нещо работещо като хибрид тия маймуни. До тогава другите производители ще са пак на светлинни години пред тия *** :D Очаквам статия, ВАГ прави революционнен двигател с 0 емисии до 2050. Това ще е 1вият автомобил от този тип :D И може би ще са прави, щото другите тогава ще произвеждат сигурно самолети с 0 емисии :D
  • #59
    1 rate up comment 8 rate down comment
    chavv ( преди 12 години )
    Гениално!Това което Тойота и Хонда ползват от над 10 години - обща платформа на която се правят много и различни по размер коли, се представя като най-доброто откритие на човечеството след печения хляб, когато се въведе от ФВ.Чакаме следващата статия - когато от Хюндай обявят, че ще ползват такъв подход :D