fallback
Коментари ( 17 )
Напиши коментар
-
#17
mnogo qka no koga 6te q ima i kolko struva :)
-
#16
Аз карам D4D 2.0 Toyota и Мазда 2.3 и знам 2 знам и 200 :Д или да кажа: знам 5.5 знам и 10 смесен :Д чакам тая съвка с нетърпение и мисля,че ще си паснем... :)))
-
#15
Тойота първа въведе 2.2 180 коня още 2005 година! При това DCAT. И в момента дизела на Авенсис е зключително икономичен и с ниски емисии! А четох за този нов дизел на Мазда, ще харчи 2 литра по-малко от дизеловия Тиган! Това ще е най-икономичния дизелов СУВ на пазара!
-
#14
Маздата ме кефи.Двигателя от екологична гледна точка е топ,но напишете кубатура,мощност,въртящ момент.Хубаво,че е Евро6 ама мен другите неща повече ме вълнуват.
-
#13
Немските фирми имат евро5 дизели.Като мощните са с урея.Новите евро6 също са с урея, Мазда е първата фирма пускаща в масово производство евро6 дизел БЕЗ урея за неутрализиране на азотните окиси.Остава да видим дали моторът отговаря на очакванията.
-
#12
Като му налеят българска нафта ако двигателят оцелее ще стане Еuro 0
-
#11
Да, прав си, че между 2003 и 2006 г Toyota имаше 2.2d с 177 к.с., но още от 2006 се върнаха на 150. За LC - 3.0D не знам и не съм сигурен дали от 173 са станали 190к.с.Поне спесификацията в АЕ показва 173.Като казвам "консервативни" не съм искал да прозвучи като лоши.Мисля, че като цяло - и при двигатели и дизайн Toyota са консервативни, с изключение на хибридите, където са водещи безспорно.
-
#10
Ако беше пояпончена, щеше да е по ръбата, дялана с теслата и рязана с бичкията! Кугата определено са я поухюндайчии!!!
-
#9
Голям Фен съм на японските коли, но това не ми харесва, наистина е като куга, и ЦХ-7 не е нещо феноменално, но поне е по-голямо и пропорционално.
-
#8
Не бях се загледал, но си прав - това е пояпончен Ford Kuga.
1 - 10 от 17
първа < 1 2 > последна