IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Потребителите вече не правят разлика между марките?!

От това печелят най-вече по-малките автопроизводители

Потребителите вече не правят разлика между марките?!

Купувачите на нови автомобили все по-трудно правят разлика между отделните марки. До този извод стигна проучване на изданието Consumer Reports. Според него сегашните машини стават все по-мощни, по-ефективни и най-вече по-безопасни, което намалява сериозно риска клиентът да хвърли парите си на вятъра.

Проучването на Consumer Reports показва, че най-големите производители като Toyota, Ford, Honda и Chevrolet са загубили симпатиите на публиката в сравнение с миналата година. Анкетираните е трябвало да оценят отделните марки по 7 показателя.

Победител отново е Toyota, въпреки че резултатът на японската компания е със 17 т. по-слаб от миналата година. Конкурентите от Ford, Honda и BMW също търпят загуби – техните резултатите са по-ниски с 20 и повече точки.

Според Consumer Reports това означава, че благодарение на подобряването на качеството, границите между различните марки започват да се сливат. Това обаче е хубава новина за по-малките, набиращи популярност производители като Hyundai, Kia и Subaru и това си личи най-вече от отличните резултати, които първите две от тези компании записаха на пазара миналата година.

Марката важна ли е за вас?

Тагове: Consumer Reports
0 от 500
  • #10
    10 rate up comment 14 rate down comment
    speedart ( преди 13 години )
    Можеш ли тогава да ми кажеш, защо на Митцубиши колт , механизма за запалване (били три елемента в едно ) ми искаха 980 лв. накрая го намерих от морга за 300 лв..колата е на сестрами..кажи ми европейски аналог..
  • #9
    23 rate up comment 7 rate down comment
    до speedart ( преди 13 години )
    "Те цените на резервните им части са всеизвесни.." Първо - цените на оригиналните части не са по-скъпи от цените на оргинални части за който и да е европейски подобен клас автомобил и второ - Резервни части при японски автомобили се кпуват далеч по-рядко, прсто защото автомобилите са много по-качествени
  • #8
    8 rate up comment 11 rate down comment
    един ( преди 13 години )
    Не знам как са го направили това проучване, че БМВ са загубили симпатиите на потребителите, но според пазара БМВ са увеличили съществено продажбите си. Повечето проучвания са доста подвеждащи.
  • #7
    12 rate up comment 12 rate down comment
    jok ( преди 13 години )
    do speedart,аз същото си мисля , ако на снимката има бмв,мб,ауди,алфа,волво,сааб ягуар с един бърз поглед можеш да ги различиш,докато японските марки,търсейки някаква дизайнерска идентичност,се губят в блудкава маса от четириколесни МПС-та
  • #6
    8 rate up comment 17 rate down comment
    speedart ( преди 13 години )
    Те цените на резервните им части са всеизвесни..
  • #5
    21 rate up comment 6 rate down comment
    NANI ( преди 13 години )
    speedart- Личи си колко си поддържал японска кола.
  • #4
    9 rate up comment 31 rate down comment
    speedart ( преди 13 години )
    Това е разбирането за автомобилостроене на Японските бидони за ориз, Toyota ,Honda,subaru...един общ мазалник, никаква същност или идентичност, просто една Японска кола,каква никой не знае докато не разпознае емблемата..и на края скъпо за подръжка..
  • #3
    24 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Големите за това са големи,защото въпреки,че губят пак са първи.
  • #2
    22 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Победител отново е Тойота.Какво има повече да говори!Вижда се кои са най-големите в автоиндустрията.Марката естествено,че има значение.Който се интересува от автомобили сам може да си направи изводи кок автомобил колко струва и дали си струва покупката.Не могат да правят разлика жените и хората за които автомобила е просто едно средство за предвижване.
  • #1
    17 rate up comment 4 rate down comment
    ( преди 13 години )
    Кой е най-големият губещ? Този ,който е най-голям:)