IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Hyundai обяви цените на i30 за Великобритания

С новия си i30 Hyundai ще се конкурира с Focus и Golf . Цените на хечбека в Англия започват от £14 500 (17 400 евро).

Hyundai обяви цените на i30 за Великобритания

Hyndai i30 направи своята премиера през септември м.г. на изложението във Франкфурт. Моделът е от изключителна важност за корейците. Той е насочен изключително за Европа и с него те имат намерение да се намесят за сериозен дял от продажбите в най-търсения “С” сегмент, където да се конкурира с Volkswagen Golf, Ford Focus и останалите подобни модели. Hyundai анонсира първо цените за британския пазар, но се очаква те да са близки в целия ЕС.

 

При базовия вариант, носещ името Classic, цената започва от £14495 или около 17 400 евро. Той се предлага с 1,4 литров бензинов двигател, чиято мощност е 100 к.с и е с ръчни скорости. Общо нивата на оборудване са четири - Classic, Active, Style и Style Nav. Клиентите ще имат избор между 2 бензинови и 3 дизелови двигателя, в комбинация както с механични, така и с автоматични скорости.
Топ нивото е с  “ултраефективния” 1.6 литров CRDi Blue Drive мотор на Hyundai, чиято мощност е 128 к.с. и е съчетан с автоматична трансмисия. Неговата цена, с всички серийни опции стига до £20 795 (25 000 евро). В стандартното оборудване са налични дневни LED светлини, електрически прозорци и огледала и Bluetooth с гласово активиране. В по-високото ниво Active се появяват круиз-контрол, парктроник и 15 инчови колела. В ниво Style колелата вече са 16 инчови, двузонов климатроник, преден парктроник, сензори за дъжд и др.



Петватият хечбек ще бъде в шоурумите от средата на март. Корейците разчитат на добрата репутация на досегашния модел, който се слави като добре оборудван семеен автомобил на разумна цена.
Новият е подобрен във всички аспекти, особено във външния вид, което бе ахилесова пета за стария модел. Интериорният дизайн също е „пипнат“ в правилната посока.


 


 

Тагове: Hyundai i30
0 от 500
  • #36
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Вярвай си *** въшлив.50 000 лв. е в БГ непродаваемото GTI на Golf.В Англия е с 10 000 евро отгоре.Най-скъпото i30 тук е 37 бона,новото едва ли ще стигне 40.Така,че духай супата с *** ауди 80 и реви.
  • #35
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    128 коня дизел 1.6 със среден разход 3.9/100 и 110 к.с. с 3.6/100.Направи си справка с гОуфо да видиш,че такъв разход нямат.Дори не го доближават.
  • #34
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ще ме извиняват тези от хюндай но как може най-високата им летва със "рекордните" 128 к.с. да струва колкото golf gti? Не само че голфа е с 210 к.с., ами е и немски и е gti... това просто са някакви фантасмагорични цени, ще видим дали модела ще реализира и 1/3 от продажбите на сегашното и30..
  • #33
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Цената е интересна. В момента нов i30 върви 8500 евра в германия. Никой не би си и помислил да го купи на цената от прес инфото. Този реално го виждам със стартова цена максимум 13 хил евро защото за 17.5 хил - няма какво да се лъжем, само дошето би го купил. За 35 хил лева има къде къде по-добри предложения, и то седани нафрашкани с екстри!
  • #32
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    за високия ръст на хюндай,не говорете глупости.Ако си продал 1 кола,а на следващата 2-имаш 100 процента ръст,а ако си продал 1000000,а на другата 1500000-50%ръст.Когато хяндай продаде повече коли от WV,тогава разправайте,че се харесват повече.
  • #31
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    As for the features, the standard kit includes voice-activated Bluetooth, LED daytime running lights, multi-function steering wheel, electrically adjustable and heated door mirrors and one-touch indicators. Safety systems added as standard across the range include Vehicle Stability Management, Emergency Stop Signal and Hill-start Assist Control. Active trim level, adds 15 alloys, cruise control, rear parking sensors and Hyundais new dynamic Flex SteerTM system, which gives the driver the option of three settings namely: Comfort, Normal and Sport.
  • #30
    8 rate up comment 3 rate down comment
    y12 ( преди 13 години )
    Хитри са корейците.С този модел ще ги утрепят.Второто ниво включва всичко необходимо плюс адаптивно кормилно управление.Това го има само новата Астра,но във високите нива и е скъпо.Нито Голф нито Фокус са чували за подобна система.Браво на Hyundai!Отново са на прав път.
  • #29
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Прав си за бутането,но не позна кой ще бута.Като гледах динамиката на i40 дизел,направо развинтва фантазията на Passat и грозната шкода Сюпърб.Разликата е смазваща,повече от 5-6 сек. при 80-120 км/ч.
  • #28
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    128 к.с.,ами като гледам голфовете по улицата,масово за базови бензини и дизелчета 1.6 90 к.с. с тасчета вързани със свински опашки за стоманените джанти,грозна гледка.Големите им двигатели не се поръчват.
  • #27
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    18 хил. лева,но без ДДС.Най-евтиния при една промоция беше малко над 21 хил. лв.И сегашния не идва скъп,с второто ниво получаваш двузонов клим.,ESP,круз контрол,разни парктроници и сензори за дъжд.По-важното е,че е включена новата система за кормилно управление в три нива Comfort,Normal и Sport.