IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Hyundai обяви цените на i30 за Великобритания

С новия си i30 Hyundai ще се конкурира с Focus и Golf . Цените на хечбека в Англия започват от £14 500 (17 400 евро).

Hyundai обяви цените на i30 за Великобритания

Hyndai i30 направи своята премиера през септември м.г. на изложението във Франкфурт. Моделът е от изключителна важност за корейците. Той е насочен изключително за Европа и с него те имат намерение да се намесят за сериозен дял от продажбите в най-търсения “С” сегмент, където да се конкурира с Volkswagen Golf, Ford Focus и останалите подобни модели. Hyundai анонсира първо цените за британския пазар, но се очаква те да са близки в целия ЕС.

 

При базовия вариант, носещ името Classic, цената започва от £14495 или около 17 400 евро. Той се предлага с 1,4 литров бензинов двигател, чиято мощност е 100 к.с и е с ръчни скорости. Общо нивата на оборудване са четири - Classic, Active, Style и Style Nav. Клиентите ще имат избор между 2 бензинови и 3 дизелови двигателя, в комбинация както с механични, така и с автоматични скорости.
Топ нивото е с  “ултраефективния” 1.6 литров CRDi Blue Drive мотор на Hyundai, чиято мощност е 128 к.с. и е съчетан с автоматична трансмисия. Неговата цена, с всички серийни опции стига до £20 795 (25 000 евро). В стандартното оборудване са налични дневни LED светлини, електрически прозорци и огледала и Bluetooth с гласово активиране. В по-високото ниво Active се появяват круиз-контрол, парктроник и 15 инчови колела. В ниво Style колелата вече са 16 инчови, двузонов климатроник, преден парктроник, сензори за дъжд и др.



Петватият хечбек ще бъде в шоурумите от средата на март. Корейците разчитат на добрата репутация на досегашния модел, който се слави като добре оборудван семеен автомобил на разумна цена.
Новият е подобрен във всички аспекти, особено във външния вид, което бе ахилесова пета за стария модел. Интериорният дизайн също е „пипнат“ в правилната посока.


 


 

Тагове: Hyundai i30
0 от 500
  • #46
    8 rate up comment 2 rate down comment
    realno poglednato ( преди 13 години )
    mnogo barzo se razvivat tez hyundai bre! Po kachestvo ve4e se merqt s VW, a po ceni ve4e s Merc i BMW...
  • #45
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    E,то с 1.8 си е обикновено ауди 80 от края на 80-те години.Много рядко се вижда такава *** и обикновено са край пътя и някой *** каубой се тюхка около нея.
  • #44
    4 rate up comment 5 rate down comment
    y12 ( преди 13 години )
    Ако беше Б4-ка нямаше да е с нещастния 1.8 мотор на "Групата",на който планката на карбуратора е залепена за колекторите,не е хваната с болтове или шпилка.И това задължително се разлепя след време и оставаш на пътя.*** ***,такъв грозен и дърт варел като вашия,батко ти го е имал преди 16-17 години и съм му сърбал попарата.
  • #43
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Плювачът на хюндай тук е традиционният,казанлъшкия ***,аЛуди-гейчето с набедената Б4-ка.Я кажи пак на колко километра е последно,че скоро не сме се смяли..:)))
  • #42
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Tova novoto Pejo 308 li e?!
  • #41
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    PSA излезе с подобни фарове при 206 през 1998 и 307 през 2001. До 2006 само Пежо имаха такива издължени, но в последните години се нагледах на вариации на тема "фарове като на Пежо" - то не беше Форд Фиеста 2008, то не беше новата Астра, та сега и i30 вече се доближава до Пежо. Това на снимката е като фейслифт на Пежо 308. Просто вече са банални с тези имитации на ПСА!!!! Намерили от кого да копират!!!! Тоя грозен фар е като разтегнат локум, още малко ще стигне предните колонки.
  • #40
    7 rate up comment 6 rate down comment
    до qwerty ( преди 13 години )
    Аз категорично ще избера i30 пред Golf.Защото знам от първа ръка какво представлява едно и другото.Везните са в полза на корейката,сори.Разбирам притесненията на Винтеркорн.Прав е човека.
  • #39
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    С такава цена се чудя как ще го купуват традиционните купувачи на марката - фирмичките и таксиджиите. То някога Елантрата струваше толкова, а тя е седан в по-големия клас.
  • #38
    3 rate up comment 6 rate down comment
    y12 ( преди 13 години )
    Не го обиждай,де.Тези дни казанлъшкия патър се опита да се похвали,че Б4-ката им била на 700 000 км.Кажи-речи на 7 000 000 км...:) Остави го ***,с беден *** ли ще спориш?Толкова му е акъла.Ако беше умен нямаше да е беден *** в най-бедната провинция.
  • #37
    8 rate up comment 4 rate down comment
    qwerty ( преди 13 години )
    напредъка на корейците е очеваден, по-красиви и по-качествени коли....но... тяхното предимство досега беше ниската цена. Кво ме грее че и30 станал като голф, като струва пак толкова?? колата ми харесва, а и не съм фен на фолксваген, ама ако трчбва да броя същите пари (+2000 евро) и за баба ми е ясно, че е по разумно голфче, правено в германия, отколкото и30, сглобявано в Чехия... Корейците се развиваха много добре..докато не ..станаха алчни. Със здраве