IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Toyota е най-скъпата автомобилна марка

За една година японската компания е увеличила цената си с 6%

Toyota е най-скъпата автомобилна марка

Водещата международна консултантска компанията Interbrand публикува ежегодния си рейтинг на търговските брандове, която показва най-скъпите марки в света. Някои от тях са автомобилни марки, като на първо място сред тях е Toyota.

Стойността на бранда е оценена на $27.76 млрд, което е с 6% повече от миналата година. Второто място е за Mercedes-Benz ($27.44 млрд, +9%), а третото за BMW ($24.55 млрд, +10%). В общия рейтинг тези три марки заемат съответно 11-о, 12-о и 15-о място, като запазват позициите си от преди година.

Далеч зад тях е Honda ($19.43 млрд, +5%). Японската компания е увеличила стойността си, но отстъпва с едно място назад в сравнение с миналата година. Топ 5 на автомобилните марки завършва VW ($7.85 млрд, +14%). В общия рейтинг на всички брендове германският концерн се е придвижил на 47- място, което с 6 позиции напред.

На шесто място е Ford ($7.48, +4 %), следван от Audi ($6.17, +13%). И докато американският концерн запазва мястото си от преди година, германският скача с 4 места напред - от 63-о на 59-о място. Същото прави и Hyundai ($6.00 млрд, +19%), който вече е на 61-а позиция. За първи път в Топ 10 влиза Nissan ($3.81 млрд), който е на 90-о място в общото подреждане.

Иначе отново най-скъпата марка в света е Coca-Cola ($71.86 млрд), следват IBM ($69.90 млрд), Microsoft ($59.08 млрд), Google ($55.31) и др.

Ето и цялата класация




Тагове: Interbrand
0 от 500
  • #132
    8 rate up comment 3 rate down comment
    101Rider ( преди 13 години )
    И на мен ми е много трудно с главната буква:)))!!! Но език, език ...какво да се прави:)))
  • #131
    7 rate up comment 5 rate down comment
    101Rider ( преди 13 години )
    Не, благодаря! Ни ми се влиза повече в шоурумите на Тойота, пред офиса има 1.Лексус ИС, 1.Тойота Ленд Крузер, знам за какъв Убийствен лукс става въпрос! Но все пак благодаря за поканата! О, почитаеми дилъре на Тойота!
  • #130
    9 rate up comment 4 rate down comment
    килдик ( преди 13 години )
    doc признай си че караш дизел и работиш за тойота (немога да я изпиша с главна буква)
  • #129
    7 rate up comment 0 rate down comment
    101Rider ( преди 13 години )
    О, благодаря за загрижеността ви, но спах подобаващо добре! За комплексите добре го "казахте"! Вие за моите способности не се бойте, по-скоро аз се притеснявам за вашите, драги ми doc!
  • #128
    5 rate up comment 8 rate down comment
    doc ( преди 13 години )
    101ridr4o,vigdam,4e ne si spal cyala nosht za da izbulvash komleksite si.Az karam samo novi koli,zashtoto moga da si go pozvolya{Avensis 2011} v momenta-ubiistveno dobra!Kakto se kazva tazi godina Toyota ,dogodina Lexus.Pogelavam ti da vlezesh v blizkiya shourum na Toyota, za da vidish za kakvo stava vupros.Haide sus zdrave i ne se kosi tolkova ,zashto tova se otrazyava na mentalnite ti sposobnosti.
  • #127
    6 rate up comment 1 rate down comment
    101Rider ( преди 13 години )
    .."Убиждам" е специално за теб doc!!
  • #126
    6 rate up comment 4 rate down comment
    101Rider ( преди 13 години )
    .. и не ме карай да се захвана да се заяждам с теб, Убразован кУреецо doc! Карай внимателно убийствено мизерната Тойота на тати, и спри да убиждаш хората пишешти в този сайт!
  • #125
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Joop! ( преди 13 години )
    http://***.capital.bg/politika_i_ikonomika/sviat/2012/01/20/1748684_biznes_modelut_na_iaponiia_ad_veche_ne_raboti/?ref=novo24Бизнесмоделът на "Япония АД" вече не работи. Редица производства се изнасят в чужбина, икономиката страда от силната йена, от последиците от цунамито и от амбициозните съседни страни. А сега накъде?Президентът на Toyota Акио Тойода издаде безпощадна присъда. Присъда над актива, от който страната му е толкова горда - конглокентоспособността като място за производство. "Когато нещата бъдат разгледани от чисто логическа гледна точка, изглежда безсмислено да се произвежда в Япония", каза Тойода.Изявлението беше направено през юни миналата година, когато той обяви как автомобилостроителната компания планира да преструктурира бизнеса си в страната. Концернът губеше пари заради високия глокс на йената, много пари, пише в обширен анализ "Файненшъл таймс Дойчланд", цитиран от БТА.Тревога в компаниитеToyota не е сама в това начинание. В много офиси и заводи на "Япония АД" цари тревога. Силната йена, недостигът на електроенергия заради цунамито, неблагоприятната за компаниите данъчна и търговска политика, както и сякаш неудържимият възход на съседните Китай и Южна Корея - всички тези фактори поставят някога безспорната звезда в автомобилостроенето и електрониката под голям натиск. Все повече производители напускат страната и се изнасят към места, където производството е по-изгодно.Политици, мениджъри и медии предупреждават: точно браншовете, които след Втората световна война доведоха Япония до възход, сега могат да бъдат загубени. С тях ще бъдат загубени и възможностите Япония най-накрая да се освободи от икономическото мъртвило, продължаващо вече 20 години. "Опасността позициите на страната ни да бъдат разклатени, е по-голяма от когато и да било преди", отбелязва премиерът Йошихико Нода.Оплакванията от предстоящия залез на производствените браншове не са нещо ново и това не е проблем, който засяга само японците. Подобно на други индустриализирани държави в Япония също намалява броят на служителите, които произвеждат нещо, което може да се пипне. През 1970 година 27 % от японците можеха да кажат това за себе си, а днес този дял е 17 на сто. За някогашната страна с образцова икономика обаче е непоносима мисълта да стане незначителна, когато става дума за промишленост.Упадъкът е неудържимИзглежда обаче упадъкът е неудържим. Той започна през 90-те години, когато в страната се спукаха балоните на фондовия и имотния пазар. Оттогава реалните заплати са се понижи средно с 10% и ще продължават да намаляват, ако отпадат все повече добре платени позиции в производствените сектори.Официалната безработица е малко над 4 %, но правителството е изчислило, че тя може да нарасне над три пъти, ако компаниите наемат само толкова хора, отколкото се нуждаят за изпълнение на получените поръчки. Засега японците успяват да предотвратят вълни от съкращения чрез закони, благоприятни за работниците, с държавни субсидии (които някои определят като подкрепа за "нищоправене" на работа) и с идея, идваща от времето след Втората световна война - "заетост през целия живот".Малко е вероятно обаче нещата да продължат по този начин. С упадъка на промишлеността намалява и международното влияние. Преди две десетилетия японските компании все още осигуряваха около 10 % от глобалния брутен вътрешен продукт (БВП), а сега приносът им е намалял наполовина. А и регионалният конглокент Китай - новата икономическа и политическа сила, хвърля сянка.Още по-обезпокоителна е убедеността на мнозина японци, че страната им няма алтернатива, ако класическите клонове на промишлеността загубят значението си. Те вярват, че техните работници стават само за "монодзуглоки" или почти митологичната концепция "да се създава нещо". Тази убеденост проличава от факта, че Япония почти не отдава значение на области като софтуерили банково дело, а секторът на услугите не работи и на половина толкова ефективно, колкото американския.Идентифицирането с промишлеността е дълбоко. Когато японски концерни имат затруднения, като скандала с Olympus и Toyota (с масовите дефекти през 2009 г.) цялата страна се срамува.
  • #124
    6 rate up comment 4 rate down comment
    101Rider ( преди 13 години )
    ..слушаш ли кУрейска музика, щото аз се кефя на Jovi!, носиш ли си китайските джинси, щото аз си нося японския LEE-101-..както казват старите хора "За всики влак си има пътници"!!
  • #123
    6 rate up comment 4 rate down comment
    101Rider do doc ( преди 13 години )
    ...знаеш ли кои са "Голимите майстори" на тв картина.. що не си изхвърлиш СD-та, DVD-та като се измислини от "пропадналата фирма", що не си изхвърлиш 16/9 тв, който виси на стената ти! Топлят ли климатиците Самсунг, щото при мен Daikin-а, Fujits-то направо къртят!Ползвай си със здраве шир-потребата от Самсунг, и не се занимовой с неща които никога няма да "вдяниш"! И се моли да не съм с Мерцедеса зад тромавата ти Тойота...