fallback

Атаката на Lexus започва

Японците ще си връщат лидерското място с редица нови модели.

Тагове: lexus lf-lc
fallback
  • #42
    101Rider ( преди 12 години )
    Немски кошнци казваш, като не ти харесва да ги гледаш по пътищата, що не вземеш да емигрираш в Япония.
  • #41
    Анонимен ( преди 12 години )
    *** по-долу,който пише,че батериите на хибридите трябвало да се сменят на 3-4 г. да коже на кой хибрид е това.Сигурно на някой немски,който още не е влязъл в производство.На Тойота Приусите още си карат с оригиналните батерии.Никой,никъде на Приус дори още от първото поколение не е сменял батерия и хората продължават да си карат с тях.Ако си беше направил труда щеше да знаеш,че хората ти дават 5г.гаранция и 160000км.Така че плоските ти лъжи за 3-4г.явно важат за немските кошници.
  • #40
    джапаанчубан ( преди 12 години )
    доше кавадар голям клинец вънйка . днйеска няма се къпимйе . мининкйо щий понасмърдвамйе . поздравйи нашатйа дружинйа . ай чау отйивам при йеритата .
  • #39
    Боби Турбото ( преди 12 години )
    Абе бате ти ненормален ли си?!Атаката на куьйе?! 'а ми са маате с тия чупени кошници тука, че кат ва запукам!Лексус та Лексус! Само немско! ААААААА!
  • #38
    Анонимен ( преди 12 години )
    ***, за 20 години един обикновен автомобил изминава 300000 км и отделя средно по 200 грама СО2 на километър. Това прави 600 тона СО2. Как мислиш че за направата на 50 кг батерия ще се отделят повече от 600 тона, след като средно за направата на един автомобил се отделят около 10? Ти май си много просто момче щом вярваш на такива фантасмагории.
  • #37
    до спам-миризмата ( преди 12 години )
    Хахахаха, миризма, кой ти купува хибриди? Всеки знае, че те са модерни и не-екологични. Батериите им трябва да се сменят през 3-4 години, а за производството на една батерия се отделя толкова СО2 колкото бълва нормална кола с бензинов двигател да 20 години. Страхотна екология, разбира се налъно нормално за "умниците" от тойота..
  • #36
    Анонимен ( преди 12 години )
    Хахаааа, най-големия *** каза,че американците били луди по дизелите и купували по 550 000 дизели годишно ахахахахахаааааа. Вярно американците са луди по дизелите за комбайни,кораби и камионетки, но не и за коли! За коли купуват чисти и безшумни хибриди. Хибриди се продават 3 пъти повече от дизели в САЩ!!!Какви дизели в Щатите бе,това ен са европейски беднпця д атракат с таркторни двигателчета хахахах.Там хората карат истински модерни коли.Който кара дизели го сочат с пръст и му се подиграват
  • #35
    Анонимен ( преди 12 години )
    The carbon footprint of a new car:6 tonnes CO2e: Citroen C1, basic spec 17 tonnes CO2e: Ford Mondeo, medium spec 35 tonnes CO2e: Land Rover Discovery, top of the range
  • #34
    Анонимен ( преди 12 години )
    ***, за 20 години един обикновен автомобил изминава 300000 км и отделя средно по 200 грама СО2 на километър. Това прави 600 тона СО2. Как мислиш че за направата на 50 кг батерия ще се отделят повече от 600 тона, след като средно за направата на един автомобил се отделят около 10? Ти май си много просто момче щом вярваш на такива фантасмагории.
  • #33
    Анонимен ( преди 12 години )
    Батериите на хибридите на Тойота издържат поне 15 години - факт е че повечето от оригиналните Приуси от 97-*** все още са си със заводските батерии. Колкото до СО2 - колко ли СО2 отива за изработването на 50 кг батерия която се сменя през 15 години и колко за 20 кг батерии на конвенционалните автомобили които се сменят през 2-3? Всеки средноинтелигентен човек може да се досети. Форумният *** ще продължава да бълва простотии за хибридите само защото лщбимите му ВАГ не могат да ги правят.
fallback
Последни