fallback

Атаката на Lexus започва

Японците ще си връщат лидерското място с редица нови модели.

Тагове: lexus lf-lc
fallback
  • #52
    101Rider ( преди 12 години )
    doc ти като си образован ***, какъв цвят ти е ***/пърдялника:а)червенб)синв)кафявОтговор не давай, всички го знаем! Този въпрос е по-скоро за тебе лично!
  • #51
    doc ( преди 12 години )
    Prestanete glupaci da izpolzvate nika mi.Az pisha na LATINICA za da se razli4avam ot neobrazovanite primati
  • #50
    Анонимен ( преди 12 години )
    Цялостната гаранция на Приус е 5 години. Гаранцията на компонентите на хибридната трансмисия (включително батерията) в щатите е 8 години, а в някои щати като Калифорния дори 10. http://***.toyota.com/prius-hybrid/warranty.html
  • #49
    istinskiya doc ( преди 12 години )
    Tezi neshta gi napisah predi desettina dni!Koito misli s glavata si e nayasno kakvo shte se slu4i 2012g.Toyota -the best brand in the world!
  • #48
    Анонимен ( преди 12 години )
    *** по-долу,който пише,че батериите на хибридите трябвало да се сменят на 3-4 г. да коже на кой хибрид е това.Сигурно на някой немски,който още не е влязъл в производство.На Тойота Приусите още си карат с оригиналните батерии.Никой,никъде на Приус дори още от първото поколение не е сменял батерия и хората продължават да си карат с тях.Ако си беше направил труда щеше да знаеш,че хората ти дават 5г.гаранция и 160000км.Така че плоските ти лъжи за 3-4г.явно важат за немските кошници.
  • #47
    До фалшивия doc ( преди 12 години )
    doc, много си ***,приятелю. Хибридните батерии замърсяват по-малко от акумулаторите-оловни за всеки обикновен автомобил! Една хибридна батерия за Приус тежи 30 кг., един оловен акумулатор за обикновена кола-20кг. НО Тойота е изградила заводи за рециклиране на хибридните си батерии и ПЛАЩА И ГИ ИЗКУПУВА, отделно,че те не се развалят и никой не ги връща/. Къде обаче милионите оловни акумулатори от обикновените коли се рециклират?? Колко замърсяват при направата на обикновен оловен акумулатор?Много
  • #46
    Анонимен ( преди 12 години )
    ВАГиналчо, просто момче си! Хора от фирмите му били казали. Кой нормален ще повярва на ВАГиналните ти брътвежи? Consumer Reports тестваха Приус от 2002, на 206000 мили, с оригинална батерия и резултата е - върви и има разход на бензин като през 2002-ра. Ето линк, не че ще разбереш нещо де.http://***.consumerreports.org/cro/magazine-archive/2011/february/cars/toyota-prius/overview/index.htm
  • #45
    doc ( преди 12 години )
    Миризма, защо така се излагаш. Говоря ти за приус и за новото рено флуенсе което го пускат след месец. Ходих на автосалона и говорих с хора и от двете фирми. Човека на тойота ми каза, че батерията издържа 3- максимум 4 години, след което няма и половината от първоначалния максимален заряд. При рено беше 2-3 години. След като си поговорихме самите продавачи ми признаха че засега няма никакъв смисъл, колите са изключително скъпи и не се изплащат. [продължава в следващия коментар]
  • #44
    doc ( преди 12 години )
    Единственото интересно нещо е нова програма, която ще започне до 1-1.5 години, която ще представлява батерии под наем. Плащаш по Х лева на месец и през 6 месеца ти сменят батерията с нова. Но въпреки всичко колите остават много по-скъпи от аналогичните не-хибриди. Да не говорим колко вредни емисии се произвеждат при производството на една батерия, да не говорим че при нейното рециклиране почти половината от материалите са неразграждаеми и замърсяват земята завинаги.. така че хибрид, не благодаря
  • #43
    IT ( преди 12 години )
    Маа Божкоо...то едни моделиии...направо да ти омре коня....хаххахаха:))))) Всепак тази червена самураиска *** на снимките по горе, изглежда маалко по-адекватно..хаха:)) Явно алкохолизираните дизайнери на тойота са успели да доидат поне веднъж малко по-отрезвели на работа...хахахах:))) Не земетресението ами некадърната и бездарна дизайнерка мисъл на на радиоактивните камикадзетата ги прати в 3-та глуха, там където им е мястото, и от където скоро няма да излезнат :)))
fallback
Последни