fallback
Коментари ( 62 )
Напиши коментар
-
#22
що дошката миришйе ли бре . то и при нази понасмръдва лйеко на *** . ама таквази нйи е работата . кат се съберем джапаандружината ша сйе дездорирамйе . ама няма да сйе къпйеме .
-
#21
атаката какво означава? камикадзета?
-
#20
Дошо това пак ти ли го писа бе"Кво да се информираме бе? В щатите се продават 5 пъти повече хибриди от дизели. " Нали съм ти казал да не пишеш за коли, защото нищо не знаеш, досега поне един път да беше уцелил поне, уви винаги си в тотална грешка. В САЩ се продават годишно между 75-80000 хибрида, колко са на Тойота не знам, но да кажем че са по-големия процент. За сметка на това само дизеловата Джета в САЩ продава годишно около 60 000бройки. А има и др. марки на ФВ,и на БМВ,Мерцедес,Мазда...
-
#19
чукара мамуль и при нази имамйе един пръчь дет му викат мамуль . много се възгордявамйе с негу . ша ти тургам и на тебя положителни плюсовйе.
-
#18
чукара мамуль ей че кйеф с дошката ша са саберем тримцата . ша напрайм джапаандружина .
-
#17
Този сайт явно съвсем запада. Няма ли кой да изтрие коментарите, които не са по темата?
-
#16
чаглока мамуля тйи си от нашти тъйл ли .
-
#15
Технологично превъзходни са Лексус и Тойота. Проблемът им е че са консервативни и имат много малко модели и модификации. Това явно ще се променя за в бъдеще.
-
#14
можи малку да сгрйешавам в краснописа . ша *** извинявате така дйе .
-
#13
Кво да се информираме бе? В щатите се продават 5 пъти повече хибриди от дизели. Голям праз че дизелите се вдигнали с 30%. Трябва да се вдигнат с 3000% за да ги вземат насериозно там.
41 - 50 от 62
първа < 2 3 4 5 6 7 > последна