IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Honda NSX ще получи и открита версия

Роудстърът също ще разчита на хибридно AWD задвижване

Honda NSX ще получи и открита версия


Очакваната с огромен интерес на изложението в Детройт през януари 2012 г. Honda NSX ще получи и открита версия. Това съобщиха английски медии, които публикуваха изображения на автомобила във вариант купе.

Серийният вариант на Honda NSX ще се появи пред публика през 2014 г. Той трябва да се превърне в основен конкурент на новото поколение на R8. Както и версията купе, кабриолетът ще разчита на хибридна AWD система – бензинов V6 двигател с обем 3.5 л, който ще задвижва задните колела, и два електромотора за предните.

Общата мощност на машината ще бъде около 400 к.с., а от 0 до 100 км/ч новата NSX ще ускорява за по-малко от 5 секунди.

Тагове: Honda NSX
0 от 500
  • #74
    17 rate up comment 2 rate down comment
    mugen ( преди 13 години )
    И дайте да говорим конкретно за този клас. Да не сравняваме 124-ки 140-ски и разни други лимузини. Никога една спортна GT кола не може да има возията на една лимузина.
  • #73
    10 rate up comment 2 rate down comment
    mugen ( преди 13 години )
    До Triforce: прочети ми поста малко по долу за 124-ките какви съм казал. И ти казах какво не харесвам на немските автомобили към момента. Може би малко към БМВ но само някой купета като Е90, Е92 и сегашните Ф купета, както от 3-та така и от 5-та серия. За старата школа няма нужда да коментирам. По-долу изказах мнение за тях в поста, за който ти казах
  • #72
    20 rate up comment 2 rate down comment
    mugen ( преди 13 години )
    Ти от къде знаеш какво и колко съм прочел??? И да за мен Хонда е върхът. А за обективност не ми говори, защото ти не си изказал никакво мнение по темата. Аз говоря с факти, които всеки който се интересува от Хонда може да потвърди.
  • #71
    4 rate up comment 24 rate down comment
    Do ТЪПОМУГЕН ( преди 13 години )
    По-скапани от ХОНДА са само ТОЙОТА.
  • #70
    8 rate up comment 19 rate down comment
    до mugen ( преди 13 години )
    Пичага харесвам Хонда но мразя коне с капаци като теб.Прочел 1 книга за хонда кара сивик 94 и реши нашия герой ,че Хонда е върхът.Същото го наблюдавам и при фенове на Бмв,Фв и т.н.Изключително ограничено мислене дори е срамно за хора претендиращи да са фенове на автомобилостоенето.Супер си необективен и ограничен в изказванията си.Направо лапешка работа.
  • #69
    13 rate up comment 1 rate down comment
    NANI ( преди 13 години )
    Triforce,като носни кърпички ги мениш едни коли,нямаш спиране :) А преди време се изказваше не особено ласкаво по адрес на Мерцедес ;)
  • #68
    10 rate up comment 16 rate down comment
    Triforce ( преди 13 години )
    mugen - заповядай да те повозя на W140 и пак ще си говорим. Само да ми сложат новите зимни гуми, да мине стенд и т.н., че преди 1 седмица дойде от Германия и минава през стандартните процедури. После пак ще говорим, става ли? Е39-ката ми е на 8 години и предпочитам 13 годишният Мерцедес. Направо не мога да повярвам какво са карали хората 1 време :)
  • #67
    32 rate up comment 6 rate down comment
    mugen ( преди 13 години )
    Японците винаги са изпреварвали времето в автомобилостроенето!!!
  • #66
    12 rate up comment 26 rate down comment
    Кура ( преди 13 години )
    Лексуса насреща да тичат пак никога няма да стигнат МЕРДЖА. По-добра лимузина от Ес-класа няма, за къв шум в купето ми говориш е ***, шумят ти бръмбари в главъта бе ***.
  • #65
    22 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Хайде бе,че един Лексус не епо-удобен от Мерцедес. Примерно Lexus LS430 от 97-*** е по-комфортен,по-икономичен,по-бърз и по-безшумен от Мерцедес S class. Еталоните за тишина в купето са Лексус,както най-балансираните и тохо работещи двигатели отново са Лексус. Както найд-брата сглобка с най-малки фуги отново е Лексус. Нека включим и перфектните Аглока,които имат чудесни луксозни седани също така! Танкът W140 може да мечтае за лекотата на управление на Лексус и Аглока!