IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

WRC започва в Монте Карло с 89 екипажа

Организаторите публикуваха стартовия списък за началото на Световния рали шампионат

WRC започва в Монте Карло с 89 екипажа

Автомобилният клуб на Монако публикува стартовия списък, в който има 89 записали се екипажа, за първия кръг от Световния рали шампионат. Легендарното рали Монте Карло се върна в календара на WRC, след три годишно отсъствие. Състезанието започва след три седмици (18-22 януари). То е любимо не само на всички пилоти, но и на феновете.



В списъка се открояват 15 заявки с WRC автомобили. Сред тях е новият съотборник на Себ Льоб в Citroen Total World Rally Team с DS3 WRC– Мико Хирвонен. Петер Солберг се завърна във Ford World Rally Team и ще пилотира заедно с британеца Крис Патерсън. От стартовия лист личи, че Крис Мийк се е разделил с Mini и тяхната кола ще бъде управлявана от платения пилот Пиер Кампана, който е записан под номер 52.



Извън заводските отбори на Citroen, Ford и Mini, са частниците, които често правят интригата във френските Алпи още по-голяма. С Fiesta RS WRC на старта ще застанат Матю Уилсън, Хенинг Солберг, Мартин Прокоп, Франсоа Делкур, Евгени Новиков и Отт Танак. Петер ван Меркщеин и Тиери Ньовил ще карат ситроени DS3 WRC, докато Пало Нобре се очаква да застане зад волана на третото Mini Cooper WRC.
Извън групата на WRC е тандемът, работещ за Volkswagen Себастиен Ожие и Кевин Абринг, които ще карат Skoda Fabia S2000. Техни съперници ще са ПиДжи Андерсон и Джандоменико Басо. Двамата ще отбележат дебюта на амбициозния малайзийски Proton в клас Super 2000 WRC, с модела Satria Neos. Срещу тях застава и миналогодишният победител в класа Браян Буфие, който отново кара Peugeot 207 S2000
 

Тагове: WRC
0 от 500
  • #8
    3 rate up comment 0 rate down comment
    RS1600 ( преди 13 години )
    Льоб не е непобедим. Мико, Ожие и Яри-Мати са бързи поне колкото него при определени обстоятелства. Просто Льоб бърка много рядко. Вече е изключително опитен, затвърждавал си е записките години наред, познава много от отсечките наизуст. Стилът му на каране е незрелищен, но ниско рисков и ефективен (с минимално поднасяне и чисти линии, дори на макадам). Оттам идват успехите. Иначе колите на Форд и Ситроен са си равностойни. А най-бързият пилот в момента се казва Латвала. Оглеждайте се догодина!
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    123 ( преди 13 години )
    ..и свпоред мен убиха тръпката на спорта , който стана малко стерилен. лоеб нее типичния шампион, пример за подражание , който дава всико на трасето за да е победител, на него като че ли му се получава естествено... а това определено не ми е интресно от зрителска гледан точка . Няма да забравя последния етаоп на едно рали РаК в което Макрии и още двама трима бяха на една две точка разлика и всички бяха а ръба за да победят(тогава той мина през таван) и шампион стана Солберг , ако се не лъжа.
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    123 ( преди 13 години )
    Не че подценявам пилотските умения на Лоеб, но голямото и безспорно предимство и два от колата. форд не могат да намерят пътя вече доста време, докато Ситроен явно са напипали вярната формула и в комбинация с добри пилоти печелят. а Макрии беше велик защото беше артактивен и рискуваше всико на макс, което се харесваше на публиката и с право разбира се . Солберг започна кариерата си така(веднъж завърши на три гуми в Кения) За жалост тези "диващини" по трасетата свършиха отдавна :(((
  • #5
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    ожие е не просто в нов ***, ами и в по-нисък клас, така че не го броим.По-интересно е какво ще направи Солберг с фординките
  • #4
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Да, знам какво имаше предвид. Просто се сетих какво стана с големия Колин Макрий. Сетих се и какво стана с много големия Шумахер, който ако не се бе върнал отново във Ф1, вероятно най-дискутираният въпрос щеше да бъде, какво би станало, ако Шумахер заеме мястото на Уебър ;) А за Льоб да почакаме. Тая година има размествания и тримата конглокенти от миналата година си пообъркаха местата. Льоб и Хирвонен заедно, Ожие в съвсем нов ***, Форд също с нови пилоти. Да видим сега кой кого без заповеди.
  • #3
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    пича нямаше предвид играта, а шампионата
  • #2
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Всичко по реда си. Все пак, ако погледнеш историята ще видиш, че "Колин Макрий рали" не донесе нищо добро на пилота. Просто си замина твърде млад при вертолетна катастрофа. А пилотите, както е известно, са суеверни хора така, че едва ли приживе Льоб ще се навие да му издигнат паметник.
  • #1
    5 rate up comment 4 rate down comment
    456 ( преди 13 години )
    Защо не прекръстят WRC в Себастиан Льоб Рали? Време е :)